Nowy ultra-limitowany zapach z kolekcji marki Lalique z
symbolem węża których powstało jedynie 1000 sztuk. Wąż jest tak potężnym symbolem, pojawiającym się w tak
wielu kulturach i pełniącym tak różnorodne role, najczęściej utożsamiany jako
starożytny symbol mądrości, płodności lub jako znak odrodzenia, regeneracji,
wielkich zmian podczas których człowiek ulega procesowi transformacji od formy
myślącego istnienia w fizycznym świecie iluzji do mędrca - przebudzonego w jego
prawdziwej egzystencji.
W nutach nowych perfum znajdziemy bukiety kwiatowe skomponowane
z róży, jaśminu, irysa, oraz liści
czarnej porzeczki, soczystej gruszki, jeżyny, wanilii, drewna sandałowego i piżma a ich cena
to: 1800 dolarów za pojemność 100ml.
Dziedzictwo marki związane jest z postacią francuskiego
artysty szklarza i jubilera Rene Lalique’a (1860-1945) zaliczanego do
najwybitniejszych twórców okresu Art Deco. Kiedy Rene Lalique uruchomił
produkcję projektowanych przez siebie kryształowych figur i wazonów, szybko
stały się one przedmiotami pożądania zamożnych mieszkańców Paryża. Wkrótce jego
sława wykroczyła daleko poza granice Francji, a marka Lalique jest rozpoznawalna
na całym świecie, będąc synonimem wyrafinowego gustu. Eleganckie kobiety cenią
perfumy w kryształowych flakonach i wyjątkową biżuterię produkowaną w krótkich,
limitowanych seriach.
Na przestrzeni lat
przedmioty autorstwa Lalique’a stały się uznanym na całym świecie symbolem
piękna i ponadczasowego rzemiosła. Uwielbienie dla sztuki, kontrastowe zestawienia,
a przede wszystkim bogactwo form sprawiły, że do dziś prace Lalique’a uznawane
są przez koneserów na całym świecie za dzieła sztuki użytkowej. Dziedzictwo
marki to wyroby z kryształu, biżuteria oraz luksusowe, przepiękne,
kolekcjonerskie flakony perfum. W 1907 r. René Lalique podjął współpracę z
mistrzem sztuki perfumeryjnej Francois Coty, dla którego zaczął projektować
flakony. Projekty przepojone poetycką, tajemniczą aurą, flakoniki perfum o
kształcie owadów, kwiatów, liści czy kobiet w zwiewnych szatach szybko
zrewolucjonizowały rynek perfum. U Lalique’a flakony zamawiały wielkie firmy:
Coty, Guerlain, Molinard, Rochas. Łącznie Lalique stworzył ponad 250
wzorów flakonów. Aktualnie dawne flakony Lalique’a osiągają na aukcjach cenę
80.000 dolarów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz