Penhaligon's
No.33 Eau De Cologne
Luksusowa brytyjska marka Penhaligon's założona w 1870 roku z okazji 145-te rocznicy działalności wydaje swoje nowe pachnidło nr 33 Eau de Cologne. Nazwa zapachu pochodzi od butiku nr. 33 przy ul St James.
Luksusowa brytyjska marka Penhaligon's założona w 1870 roku z okazji 145-te rocznicy działalności wydaje swoje nowe pachnidło nr 33 Eau de Cologne. Nazwa zapachu pochodzi od butiku nr. 33 przy ul St James.
Twórca
marki William Penhaligon's przybył do Londynu pod koniec lat sześćdziesiątych
XIX w.
z
malowniczego nadmorskiego miasteczka Penzance. Założył zakład fryzjerski, który
szybko stał się znany nie tylko za sprawą kunsztu mistrza, ale i perfum,
których używał podczas swoich zabiegów.
Pierwszy
własny zapach Hammam Bouquet stworzył w 1872 r. zainspirowany magią tureckiej
łaźni. Przez następne sto lat dostarczał perfum niemal wyłącznie swoim stałym
klientom z rodziny królewskiej i arystokracji.
Firma
Penhaligon's wytwarzała tylko męskie kompozycje, i tak pewnie byłoby do dziś,
gdyby nie przypadkowe odkrycie dokonane w latach siedemdziesiątych. W pudełku
na kapelusz odnaleziono receptury damskich zapachów, których William
Penhaligon's nie zdążył wykorzystać.
Wówczas też powstały butiki przy prestiżowych ulicach Londynu, Glasgow, Edynburga, Windsoru, Chester, a także Nowego Jorku, San Francisco i Hong Kongu. Dziś ponadczasowe kompozycje Penhaligon's dostępne są w najlepszych perfumeriach w 20 państwach świata.
Wówczas też powstały butiki przy prestiżowych ulicach Londynu, Glasgow, Edynburga, Windsoru, Chester, a także Nowego Jorku, San Francisco i Hong Kongu. Dziś ponadczasowe kompozycje Penhaligon's dostępne są w najlepszych perfumeriach w 20 państwach świata.
Zapachy
Penhaligon's to kwintesencja brytyjskiego stylu i jakości. Wytwarzane są w
Anglii z najlepszych olejków i esencji. Najnowsze
pachnidło Nr 33 będzie dostępne od lipca 2015 roku w dwóch pojemnościach: 50ml w cenie 67£ (około 94 €) i 100ml cena: 88£ (około 123 €) we wszystkich butikach
marki, sklepach online i perfumeriach na całym świecie.
W nutach jest
bardzo aromatycznie, z lawendą jako integralnym i najbardziej rozpoznawalnym składnikiem
marki.
Nuty głowy:
pomarańcza, grejpfrut, bergamotka, bylica, kolendra, szałwia, cyprys,
Nuty
serca: fiołek, lawenda, czarny pieprz, imbir, jaśmin, róża, geranium, konwalia,
szafran, kardamon,
Nuty bazy:
ambra, wetiwer, piżmo, mech, tytoń, fasolka tonka, wanilia i drewno cedrowe.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz