Nowe
pachnidło BYREDO we współpracy z OLIVER PEOPLES marką tworząca ekskluzywne
okulary.
W nutach
min: jagody jałowca, cytryna, irys, paczula, piżmo, akord gorącego piasku, i
Helichrysum.
Flakon
perfum Byredo + Oliver Peoples będzie dostępny w pojemności 50ml i cenie: 175
dolarów, oraz specjalnej wersji w dwóch kolorach do wyboru i pasujących
ramek okularów w drewnianym pudełku i cenie: 530 dolarów.
Jedna z
lepszych marek na świecie - Oliver Peoples to najbardziej prestiżowa,
kulturalna i charakterystyczna marka okularów na świecie która ma sporo sklepów
firmowych - w USA istną sieć, a także występuje u większości szanujących się
optyków czy sklepów z okularami.
Oliver
Peoples zaistniała na amerykańskim rynku w roku 1986. W 1987 roku Andy Warhol
zaczął promować markę użytkując modele stworzone właśnie dla niego.
Markę
OLIVER PEOPLES cechuje oryginalny, alternatywny design oraz brak widocznego
logo. W okularach Oliver Peoples występują czołowe postacie świata kultury
zarówno w Ameryce jak i w Europie. Decydują się na nie osoby wyraziste,
odważne, które cenią sobie luksus, ale nie decydują się na eksponowanie
logotypów popularnych producentów. Marka, która styl vintage potrafi pokazać w
projektach okularów w nieskończonych konfiguracjach. Od lat łączy stare z
nowym, przeobraża, redefiniuje i odradza styl, który od wielu, wielu lat
znajduje swoich wielbicieli. Oliver Peoples choć nie słynie jedynie z owalnych
kształtów, to można bez przeszkód powiedzieć, że marka specjalizuje się w
„lenonkowych” kształtach. Oliver Peoples to marka podkreślająca styl,
indywidualność oraz nietuzinkowy charakter. Zdecydowanie dla osób
ceniących sobie najwyższą jakość. Oprawy OLIVER PEOPLES są tak
charakterystyczne, że nie potrzebują dodatkowej etykiety. Każda para to
modernistyczne i minimalistyczne dzieło sztuki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz