środa, 3 maja 2017

NEWS: Essence N°10: Amande Tonka, ELIE SAAB (2017)

Egzotyczna libańska marka Elie Saab wprowadza swoje 10 ekskluzywne pachnidło do butikowej kolekcji: Essence Nº10 Amande Tonka.  Jest to ciepła, pudrowo-gourmandowa esencja wykreowana z gorzkich migdałów z Maroka, Brazylijskiej fasolki tonka i kremowego drewna Amyris z Jamajki, błędnie kojarzonego z olejkiem z drewna sandałowego gdyż ma podobny zapach a z którego uzyskujemy cenioną w przemyśle perfumeryjnym żywicę elemi. Essence Nº10 Amande jako woda perfumowana dostępna będzie w standardowej 100ml pojemności.

Elie Saab założył swoją firmę już w wieku osiemnastu lat. Talent projektanta został szybko dostrzeżony. Suknie kreatora wybrały między innymi jordańska królowa czy Halle Berry. Dziś firma zajmuje się ubieraniem największych światowych gwiazd. Po sukcesie w świecie mody pojawił się pomysł zaprojektowania kompozycji zapachowych. Chociaż rynek perfumeryjny uznanego projektanta mody libańskiego pochodzenia jest stosunkowo młody (powstał dokładnie w 2011 roku), firma wyprodukowała wiele doskonałych kompozycji zapachowych.

Zamiłowanie do piękna i luksusu jest widoczne także we flakonach perfum zaprojektowanych przez Elie Saab. Przywodzą one na myśl szyk, klasę i elegancję, co sprawia, że są godną zapowiedzią skrywanej w nich zawartości. Jego pierwsza kompozycja zapachowa od dnia premiery cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Dzięki współpracy z Francisem Kurkdjianem, cenionym i doświadczonym perfumiarzem, udało się stworzyć perfumy, które łączą w sobie nowoczesność i styl życia Zachodu oraz tajemniczość świata Wschodu, tak bliskiego sercu projektanta. Elie Saab jednak nie poprzestał na jednych perfumach — podarował światu kilka innych, równie intrygujących kompozycji i stworzył także ekskluzywną linię kosmetyków perfumowanych.

wtorek, 2 maja 2017

NEWS: Lalique Cristal - Séduction Édition Limitée 2018, LALIQUE

Nowy ultra-limitowany zapach z kolekcji marki Lalique z symbolem węża których powstało jedynie 1000 sztuk. Wąż jest tak potężnym symbolem, pojawiającym się w tak wielu kulturach i pełniącym tak różnorodne role, najczęściej utożsamiany jako starożytny symbol mądrości, płodności lub jako znak odrodzenia, regeneracji, wielkich zmian podczas których człowiek ulega procesowi transformacji od formy myślącego istnienia w fizycznym świecie iluzji do mędrca - przebudzonego w jego prawdziwej egzystencji.
W nutach nowych perfum znajdziemy bukiety kwiatowe skomponowane z róży, jaśminu, irysa,  oraz liści czarnej porzeczki, soczystej gruszki, jeżyny, wanilii, drewna sandałowego i piżma a ich cena to: 1800 dolarów za pojemność 100ml.

Dziedzictwo marki związane jest z postacią francuskiego artysty szklarza i jubilera Rene Lalique’a (1860-1945) zaliczanego do najwybitniejszych twórców okresu Art Deco. Kiedy Rene Lalique uruchomił produkcję projektowanych przez siebie kryształowych figur i wazonów, szybko stały się one przedmiotami pożądania zamożnych mieszkańców Paryża. Wkrótce jego sława wykroczyła daleko poza granice Francji, a marka Lalique jest rozpoznawalna na całym świecie, będąc synonimem wyrafinowego gustu. Eleganckie kobiety cenią perfumy w kryształowych flakonach i wyjątkową biżuterię produkowaną w krótkich, limitowanych seriach.
Na przestrzeni lat przedmioty autorstwa Lalique’a stały się uznanym na całym świecie symbolem piękna i ponadczasowego rzemiosła. Uwielbienie dla sztuki, kontrastowe zestawienia, a przede wszystkim bogactwo form sprawiły, że do dziś prace Lalique’a uznawane są przez koneserów na całym świecie za dzieła sztuki użytkowej. Dziedzictwo marki to wyroby z kryształu, biżuteria oraz luksusowe, przepiękne, kolekcjonerskie flakony perfum. W 1907 r. René Lalique podjął współpracę z mistrzem sztuki perfumeryjnej Francois Coty, dla którego zaczął projektować flakony. Projekty przepojone poetycką, tajemniczą aurą, flakoniki perfum o kształcie owadów, kwiatów, liści czy kobiet w zwiewnych szatach szybko zrewolucjonizowały rynek perfum. U Lalique’a flakony zamawiały wielkie firmy: Coty, Guerlain, Molinard, Rochas. Łącznie Lalique stworzył ponad 250 wzorów flakonów. Aktualnie dawne flakony Lalique’a osiągają na aukcjach cenę 80.000 dolarów. 

niedziela, 30 kwietnia 2017

NEWS: Diamentowa Seria Montale (2017)

Nowa ekskluzywna diamentowa seria Pierre Montale- kreatora dwóch marek Montale i Mancera który pod koniec Kwietnia 2017 gościł w Moskwie gdyż są one w tym kraju szczególnie popularne. Pierre uczestniczył w otwarciu stanowiska w ekskluzywnym rosyjskim domu handlowym TSUM, jednym z popularnych miejsc znajdujących się w samym Centrum Moskwy, miał także sesję fotograficzną w mekce moskiewskich hipsterów "Tsvetnoy Central Market" oraz otworzył największy w Rosji butik Montale w jednym ze stołecznych centrów handlowych gdzie zaprezentował swoją kolekcję.
Nowa seria trzech zapachów Diamond Rose, Diamond Flowers oraz Diamond Greedy inspirowana jest miejscem gdzie firma rozpoczynała swoją zapachową przygodę a mianowicie Place Vendome w Paryżu, miejscu w którym powstał jeden z pierwszych butików. Nowe perfumy zamknięte zostały w białym flakonie z klasyczną zawieszką w kształcie gwiazdy wysadzanej kryształami i jako woda perfumowana o 100ml pojemności będą przeznaczone wyłącznie na rynek Wschodni.

Diamond Rose
Nuty głowy: Liście figowe, Bergamota, Geranium,
Nuty serca: Turecka róża, Paczula,
Podstawa: Drewno sandałowe,Wanilia.

Diamond Flowers
Nuty głowy: Irys, Róża, Jaśmin,
Nuty środkowe:  Waniila, Ambra,
Podstawa: Drewno sandałowe, Mech dębowy.

Diamond Greedy
Nuty głowy: Mandarynka, Gruszka,
Serce: Róża, Jaśmin, Wanilia,
Nuty podstawy: Paczula, Białe piżmo.
Montale – perfumy stworzone z miłości do magicznych zapachów i historii Orientu. Montale, francuska marka perfum, jest wyjątkowa ze względu na miłość do zapachów Orientu i ich niezwykłej historii. Perfumy Montale oferują zachodniemu światu zachwycające, orientalne perfumy. W każdym flakonie tajemnicza atmosfera Wschodu łączy się z pasją ich twórcy i założyciela marki, Pierra Montale, a wszystkie zapachy tej oryginalnej marki są cudowną miksturą szczęścia i eliksirem miłości.Marka została założona w 2003 r. w Paryżu przez Pierra Montale, który dla wielu jest zagadkowym perfumiarzem, który spędził pewien czas w Arabii Saudyjskiej, tworząc perfumy dla rodziny królewskiej i wyższej sfery. Po powrocie do Paryża zaczął tworzyć oryginalne perfumy na zachodni rynek, wykorzystując doświadczenie zdobyte na Wschodzie. Tworząc swe wonne dzieła, wybiera zawsze naturalne składniki najwyższej jakości w wysokich stężeniach, co zapewnia dużą trwałość perfum. Jako główne składniki swych perfum dla kobiet, mężczyzn i perfum-unisexów, Pierre Montale stosuje typowo arabskie komponenty, jak chociażby szlachetne drzewa: cedr, drzewo sandałowe i oud (inaczej drzewo agarowe). Główną rolę gra w nich wspomniane drzewo agarowe. Marka Montale wprowadziła na francuski rynek pierwszą kolekcje perfum poświęconą właśnie temu wyjątkowemu, najdroższemu na świecie składnikowi o żywicznym aromacie, który przez stulecia wykorzystywany był do produkcji kadzidła i perfum (zwłaszcza arbskich). Oferta perfum Montale jest szeroka (Pierre ma swoim koncie już około kilkuset zapachów) i bardzo kompleksowa. Od ciemnych, przepełnionych emocjami koktajli, przez słodkie nektary i perfumy spod znaku skóry, aż po optymistyczne, kipiące życiem kreacje zapraszające do wybrania się w podróż, w której za każdym rogiem czai się nowe odkrycie i przygoda. Wszystkie wyznaczają się wysoką jakością, co jest jedną z przyczyn, dla których mają wielu sympatyków mi.in. wśród słynnych osobistości i celebrytów.

www.iperfumy.pl

niedziela, 23 kwietnia 2017

NEWS: Dragonfly, Zooloogist Perfumes (2017)

Piękna kanadyjska marka założona przez Victora Wonga: Zoologist Perfumes zapowiada dziesiąte pachnidło Dragonfly w swojej kolekcji którego info ukazało się właśnie na stronie Facebooka, inspirowane ważką. 
Ważki (Dragonlfy) należą do najstarszych ewolucyjnie współcześnie żyjących owadów. Jako dorosłe, latające owady większe gatunki żyją do czterech miesięcy. Potrafią latać we wszystkich kierunkach, przekraczając prędkość 10 m/s. Jako jedne z niewielu zwierząt opanowały lot wiszący. ich naturalnym środowiskiem są okolice zbiorników wodnych. Larwy ważek - typowych zwierząt dwuśrodowiskowych - żyją w środowisku wodnym, a owady dorosłe - w lądowym. Polują na latające owady (m.in. komary, muchy), chwytając je nogami – dlatego nogi są zaopatrzone w sztywne szczeciny. Są też w stanie przewidzieć tor lotu ofiary i lecą „na zbliżenie”  Zasługują one na miano owadzich „dinozaurów”, bowiem współczesne gatunki zachowały wiele pierwotnych cech (m.in. gęste użyłkowanie skrzydeł) i niewiele różnią się od praprzodków, z których najstarsi pojawili się w karbonie, 300 milionów lat temu.
Pachnidło Dragonfly zostało wykreowane przez miłośnika egzotycznych kwiatów utalentowanego perfumiarza Juan Pereza a dostępne będzie w standardowej 60 ml pojemności jako woda perfumowana. Należy także przypomnieć iż wszystkie zapachy marki nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego, dlatego ze względów etycznych naturalne akordy zwierzęce zastąpione zostały jego syntetycznym odpowiednikiem. Premiera zapowiedziana jest na Czerwiec 2017 roku.

Dragonfly Eau de Parfum
Nuty głowy: Aldehydy, Heliotrop, Cytryna, Peonia, Akord deszczu,
Nuty serca: Kwiat wiśni, Goździk, Irys, Lotos, Ryż,
Nuty bazy: Ambra, Mech, Piżmo, Papirus, Drewno sandałowe.
https://www.facebook.com/zoologistperfumes/photos/a.1424819444242426.1073741841.727891223935255/1424825390908498/?type=3&theater

NEWS: Petrichor, Demeter Fragrance Library (2017)

Amerykańska marka Demeter już od wielu lat kojarzy się z produkcją zapachów o niebanalnych połączeniach aromatycznych, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom bardziej wybrednych konsumentów. Na początku działalności marka skupiała się na aromatach kwiatowych, z czasem eksperymentując z oryginalnymi akordami zapachowymi. Najnowsze pachnidło zwie się Petrichor i jest już 407 zapachem w kolekcji firmy. Co oznacza ta tajemnicza nazwa? Otóż Petrichor jest to aromat parującej ziemi po letnim deszczu.
Z pewnością jest to jeden z bardziej przyjemnych zapachów, zaraz obok świeżo skoszonej trawy oraz woni ozonu po burzy. Jednak skąd on się bierze? Otóż uważa się, że za większa jego część odpowiadają bakterie z rzędu promieniowców (Actinomycetales). Bakterie te rozmnażają się w glebie gdy warunki są sprzyjające, gdy jest mokro i ciepło. Gdy gleba wysycha tworzą się zarodniki, które aktywują się pod wpływem wilgotności, gdy spada deszcz. W drobnych kropelkach deszczu unoszą się one niczym w aerozolu i tworzą niesamowity, ziemisty aromat. Jest to spowodowane substancją, którą te bakterie tworzą, czyli geosminą (dosłownie jej nazwa oznacza "zapach ziemi"). Jest ona odpowiedzialna (oprócz wrażeń po deszczu), za zapach gleby, a także w dużej mierze za... smak buraków. Im dłuższy jest okres suchy przed deszczem, tym woń jest intensywniejsza.
Dość duża część "zapachu deszczu" pochodzi też z samego jego kwasowego charakteru, zwłaszcza dotyczy to terenów zurbanizowanych, gdzie występuje silniejszy smog, a więc większe stężenie chemikaliów w powietrzu. Deszcz taki uwalnia różne minerały zawarte w glebie uwalniając tym samym ich aromat.Tak samo też za znaczną część przyjemnych wrażeń zapachowych odpowiadają rośliny, które wydzielają różnego rodzaju olejki aromatyczne, które osiadają niezauważone na kamieniach. Jest to jedno z przyjemniejszych doznań jakie przygotowała nam natura.

wtorek, 18 kwietnia 2017

NEWS: Desired, Oderose by Élisire (2017)

Ultra-luksusowa marka Élisire stworzona przez urodzonego we Francji z niemieckimi korzeniami Francka Salzwedela, który większość swojego dzieciństwa spędził w egzotycznych miejscach Azji, a obecnie mieszkającego i tworzącego w Stanach, wielkiego miłośnika olfaktorycznego piękna przedstawiła w tym roku na ostatnich Mediolańskich targach Esxence- the Scent of Excellence swoje dwie zapachowe nowości, w nowym designie flakonów w całości pokrytych kolorem złotym oraz srebrnym. Wcześniejsza kolekcja pachnideł o koncentracji stężonych ekstraktów perfum wykreowana przez trzech uznanych perfumiarzy: Pierre Negrina, Iliasa Ermenidisa, Alberto Morillasa cieszyła się wielkim powodzeniem w kręgach miłośników niszowych perfum.

Dwa premierowe pachnidła Desired oraz Oderose zostały wykreowane po raz pierwszy dla marki przez młodą i utalentowaną perfumiarkę Philippine Courtière mieszkającą obecnie w Dubaju a urodzoną w romantycznym Paryżu, we Francji. Philippine jest córką inwestorów perfum która wcześniej studiowała aby zostać doradcą prawnym, lecz staż pracy w olfaktorycznym świecie zmienił bieg jej kariery. Zdała sobie sprawę, że jej prawdziwą pasją jest perfumiarstwo. Jej wyobraźnia, kreatywność i świat wokół niej kształtuje jej twórczy proces w kreowaniu ciekawych zapachów a inspirację czerpie głównie z miłości do podróży, do ludzi i piękna natury.

Desired
Nuty głowy: Goździk, kminek, szafran, bergamotka,
Serce: Jaśmin Sambac, róża, goździk, naturalne drewno cedrowe z Atlasu i Wirginii, drewno sandałowe,
Podstawa: Ambra, drewno Gwajakowe, fasolka tonka, wanilia bourbon, oud, labdanum, paczula.

Oderose
Nuty głowy: Malina, Tarocco-odmiana sycylijskiej pomarańczy, róża majowa,
Serce: Róża Damasceńska, davana, geranium z Afryki, kmin,
Baza: Drewno sandałowe, szara ambra, kaszmiran, piżmo, mech dębowy, kadzidło.


NEWS: Acqua Di Iris, Ermenegildo Zegna (2017)

Acqua Di Iris nowy męski zapach marki Ermenegildo Zegna z kolekcji Essenze dostępny będzie w standardowej pojemności jako 100ml woda toaletowa i orientacyjnej cenie 82 funtów. Jest to świeża i orzeźwiająca jakże prosta interpretacja klasycznego zapachu, Acqua Di Bergamotto z 2015 roku inspirowana beztroskim życiem nad włoskimi morskimi wybrzeżami, łącząca w sobie cytrusową świeżość bergamoty przełamanej lekką pudrową nutą fiołka, przypraw oraz jasnych leśnych akordów z wybijającym się korzeniem  szlachetnego irysa, zmiękczonym krystalicznym piżmem oraz labdanum.

Nuty głowy: bergamotka,
Nuty serca: irys, liście fiołka, przyprawy,
Nuty bazy: nuty drzewne, absolut labdanum, piżmo.

Ermenegildo Zegna to włoska marka ciesząca się świetną reputacją i uznaniem od wielu lat. Klasyczna elegancja i oryginalność włoskiego domu mody  wiąże się z faktem, że Zegna wytwarza samodzielnie materiały, które są wyjątkowe i cechują się bardzo dobrą jakością. Kreacje i kompozycje zapachowe marki są zawsze utrzymane w eleganckim, luksusowym, klasycznym stylu odzwierciedlającym dobry gust osoby, która ich używa. Firma prowadzona jest przez rodzinę Zegna już od czterech pokoleń. Wszystko zaczęło się w 1910 roku, kiedy dwudziestoletni Ermenegildo Zegna przejął od ojca mały zakład tekstylny w niewielkiej wiosce Trivero we Włoszech. Na początku były tam tylko trzy krosna, ale determinacja młodego Zegny w podboju rynku była bardzo silna. W celu poprawienia jakości produkcji Ermenegildo wyjechał do Anglii, w celu poznania nowych technik produkcji oraz zakupu nowych maszyn. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Już w 1938 roku Ermenegildo Zegna eksportował materiały sygnowane swoim nazwiskiem do ponad czterdziestu krajów.
Ermenegildo Zegna był bardzo przywiązany do swojego rodzinnego miejsca i ludzi. Dbałość o własne otoczenie zarówno materialne jak i ludzkie były przekazywane z pokolenia na pokolenie w rodzinie Zegna i to też stało się ich kluczem do sukcesu. To dla swoich najbliższych: rodziny i sąsiadów, mieszkających w Trivero, wybudował szpital, szkołę a także obiekty. Do czasu śmierci Ermenegildo (1966) firma, którą prowadził wraz z synami Aldo i Angelo, produkowała tylko doskonałej jakości materiały, z których szyto garnitury męskie. W 1977 roku powstała własna fabryka garniturów. Jej późniejszym uzupełnieniem stały się perfumy.

wtorek, 11 kwietnia 2017

NEWS: Uncompromising Sohan, Bewitching Yasmine by PENHALIGON'S (2017)

Brytyjska marka Penhaligon's ponad stuletniej tradycji, założona w 1870 roku przez Williama Penhaligona, przedstawi w tym roku swoje nowe dwa pachnidła Bewitching Yasmine oraz Uncompromising Sohan dostępne między innymi w luksusowym Domu Towarowym Harrods. Jest to nowy rozdział serii pachnideł należących do kolekcji portretów zamkniętych w ozdobnym pudełku ze złotymi wizerunkami głów zwierząt. Debiut czterech pachnideł z Portraits Collection, miał swoje miejsce na początku Września 2016 roku następnie druga część kolekcji w skład której mieliśmy możliwość poznania Roaring Radcliff & Clandestine Clara, ukazała się w Lutym 2017 roku. 
Każdy z zapachów jest w koncentracji wody perfumowanej o pojemności 75ml i orientacyjnej cenie: 178 funtów. 
Pachnidła inspirowane jest wyjątkowymi chwilami, niecodziennymi miejscami i magicznymi momentami, oferowane w charakterystycznych flakonach wywodzących się z oryginalnego projektu Williama Penhaligona. Wytwarzane są w Anglii z najlepszych składników, których cena często przekracza cenę czystego złota. Są one obecnie oferowane w butikach marki  i wybranych perfumeriach na całym świecie. Założyciel marki - William Penhaligon - zakładał, że perfumy są ekstraktem emocji i potrafią przywoływać wspomnienia. W procesie tworzenia zapachów trzeba je zrozumieć, a to prawdziwa sztuka. Sztuka, którą w Penhaligon's rozwinięto do perfekcji. To dlatego kompozycje tej marki zdobywają uznanie koneserów od dziesięcioleci. Dziś również odnajdują się na rynku perfumeryjnej niszy. Oprócz dobrych jakościowo zapachowych kompozycji marka oferuje również bogaty wybór środków do pielęgnacji ciała, męskich kosmetyków i akcesoriów do golenia jak i różnych  dodatków do zapachów. 

The Bewitching Yasmine
Milcząco czarująca Yasmine ma w sobie niezwykłe piękno. W drodze do Londynu - jej trasa to zdecydowanie podróż w jedną stronę - zdecydowała, że sama znajdzie mężczyznę o uznanej reputacji, którego może poślubić – a przede wszystkim będzie rozkoszowała się łagodniejszym brytyjskim klimatem.
Jej postura frapująca rozmową i oryginalny urok sprawiają, że przyciąga ona czyjąś uwagę. (Zwłaszcza, gdy tym kimś jest mężczyzna).

Ambicja nigdy nie ogląda się za siebie. 


Nuty głowy: kardamon, kawa,
nuty serca: jaśmin sambac,
Nuty podstawy: kadzidło frankońskie, wanilia z Tahitii, oud z Laosu.



The Uncompromising Sohan 
Ambitny i bystry Sohan pracuje pilnie i ma talent do odnajdywania się w świecie trudnych spraw. Marzycielski, ktoś mógłby powiedzieć we właściwym czasie i miejscu, z porozumiewawczymi spojrzeniami, nie wspominając Kanału Sueskiego, jego relacje biznesowe prawie naturalnie zmieniły się w przyjacielskie więzi: Lord George i Lady Blanche są zawsze podekscytowani, gdy witają gościa, który jest wielkim podróżnikiem.

Uniwersalnym kluczem można otworzyć wiele drzwi.


Nuty głowy: drewno różane, różowy pieprz, szafran,
Nuty serca: absolut labdanum, wetiwer,
Nuty podstawy: drewno sandałowe, oud z Laosu.

niedziela, 9 kwietnia 2017

NEWS: EpidOr by LUBIN (2017)

Legendarna marka Lubin wskrzesza swoje dawne perfumy EpidOr pierwotnie wykreowane w 1921 roku inspirowane bardzo ważnym dla rolników we francuskiej wsi okresem radosnym, sielskim, letnim, pełnym zbiorów pszenicy. Woda perfumowana wykreowana została przez utalentowanego perfumiarza Thomasa Fontaine, kreatora kilku zapachów marki oraz jej przedostatniej nowości: Kismet z 2016 roku. Nowy zapach będzie dostępny w standardowych pojemnościach: 50ml oraz 100ml. Niebawem więcej szczegółów.

Nuty głowy: Fiołek, śliwka,
Nuty środkowe: Jaśmin, kwiat pomarańczy,
Podstawa: Drewno Cedrowe, drewno sandałowe, fasolka tonka, wanilia.

Dom Perfumeryjny Lubin, założony w 1798 roku jest jedną z najstarszych luksusowych marek francuskich. Jej fundatorem był Pierre Francois Lubin, który korzystając z przemian społecznych po Wielkiej Rewolucji Francuskiej rozpoczął tworzenie nowoczesnych kosmetyków dla nowej paryskiej awangardy – dla Incroyables (Niewiarygodnych) i Merveilleuses (Zachwycających). Olśniewający Lubin zdobył uznanie na francuskim dworze – jego zapachy nosiły wybranka serca Napoleona Bonaparte Józefina i jego siostra Pauline Bonaparte, znana z dobrego smaku (ale też z powodu bogatego życia erotycznego). Po restauracji Burbonów Lubinowi powierzone zostało zadanie skomponowania perfum dla królowej Marii. W kolejnych latach perfumy Lubin nosiły już na sobie niemal wszystkie koronowane głowy w Europie – od angielskich królów po carów imperium rosyjskiego. Wkrótce Lubin jako pierwszy kreator perfum skolonizował Nowy Świat. Dzięki Lubin Parfums na całym świecie – od nowojorskiej Wall Street po salony Orienu – unosił się zapach najwyższej klasy paryskiego perfumiarstwa. Ta rodzinna firma z tradycjami odnosiła sukcesy w międzynarodowej branży perfumeryjnej do lat 50-tych ubiegłego wieku. Następnie została sprzedana i od lat 70-tych do końca lat 90-tych XX wieku wielokrotnie zmieniała właścicieli, a zaledwie dekadę temu stała na skraju bankructwa.
Jednak dzięki wsparciu byłych właścicieli firmy Lubin, przedsiębiorstwo zostało ocalone przez Gillesa Thevenina doświadczonego i utalentowanego twórcę perfum. Po raz kolejny jako niezależna, prywatna firma z siedzibą w Paryżu, Lubin powraca na półki prestiżowych domów handlowych i ekskluzywnych sklepów w ponad 20 krajach, głównie Europy Zachodniej. Obecnie Lubin jest małą firmą produkującą perfumy luksusowe. W dużej mierze nasze produkty są wykonane ręcznie. Perfumy Lubin produkowane są w ograniczonych ilościach w małej miejscowości niedaleko Angers w Dolinie Loary. 


http://www.moncredo.pl/marki/marki-niszowe/lubin.html

czwartek, 6 kwietnia 2017

Open Hearts by Jane Seymour (2017)

Aktorka Jane Seymour przedstawia swoje dwa premierowe pachnidła Open Heart przeznaczone odpowiednio dla Pań i Panów które będą miały swoją premierę w sklepach HSN już 27 Kwietnia i będą z pewnością idealnym prezentem na Dzień Mamy i Dzień Taty. Perfumy te są inspirowane ukochanymi ogrodami w posiadłości aktorki w Malibu, pełnymi lawendy, róż, drzew a część dochodów ze sprzedaży przekazana zostanie fundacji Otwartych Serc Pani Seymour.
Hollywoodzka gwiazda w 2007 r. straciła mamę z powodu udaru mózgu związanego z migotaniem przedsionków. Teraz stara się szerzyć na świecie wiedzę na temat chorób serca, jako ambasadorka kampanii "1 Mission 1 Million - Getting to the Heart of Stroke".  O swoich osobistych doświadczeniach związanych z migotaniem przedsionków - najczęstszym zaburzeniem rytmu serca, które pięciokrotnie zwiększa ryzyko udaru mózgu - aktorka opowiadała dziennikarzom na niedawnej konferencji prasowej. Jane Seymour zdobyła popularność dzięki głównej roli w serialu Doktor Quinn, ale chociaż emisję ostatnich odcinków zakończono w 1998 roku, Seymour nie zrezygnowała z aktorstwa. Oprócz grania w filmie i teatrze, Seymour pisze też książki, maluje obrazy, projektuje biżuterię i aktywne włącza się w działalność charytatywną.
http://conejovalley.happeningmag.com/jane-seymour-keeps-open-heart-to-the-arts/

Her Open Heart jako woda perfumowana o 100ml pojemności dostępna będzie też w wersji 10ml roller ball to kwiatowo- orientalny zapach z akordami gruszki, kwiecia osmantusa, różowej piwonii. W nutach środkowych znajdziemy: kwiecie orchideii waniliowej, akordy bukietów kwiatowych kwitnących nocą i pudrowego irysa, a w nutach bazy suche drzewne akordy składające się z amyrisu, drewna sandałowego, kaszmiru i miękkiego zamszu.

Męska wersja His Open Heart jako 100ml woda toaletowa będzie drzewno-aromatyczna, morska z nutami świeżego akordu bergamotki, różowego pieprzu, grejpfrutów i szałwii, w nutach serca odnajdziemy: aromatyczny kwiat lawendy, zielony kardamon jak i akordy wodne. Baza składać się będzie z kaszmiru piżmowego, jasnych akordów drzew i mchu dębowego.

wtorek, 4 kwietnia 2017

NEWS: The Black Rose, Trussardi (2017)

Po olbrzymim sukcesie Amber Oud z 2016 roku, pierwszego zapachu poświęconego egzotycznym arabskim krajom, marka Trussardi Perfumes w 2017 roku wprowadza zupełnie nowy zapach w kolekcji Black Rose inspirowany podróżami, arabskim orientem oraz królową kwiecia: różą z Taifu rosnącą na terenie Arabii Saudyjskiej, której geografia zdominowana jest przez górzyste, suche tereny dające idealne warunki do rozwoju tych kwiatów. Zapach słynie z niezwykłej głębi oraz intensywności aromatu kwiatowo-miodowego. 
Trussardi Black Rose dostępna będzie jako woda perfumowana w standardowej 100ml pojemności. Debiut zapachu już na Bliskim Wschodzie, a w nutach znajdziemy między innymi wspominaną różę Taif, ambrę, piżmo, różowy pieprz, paczulę i wanilię.

Nicola Trussardi, włoski projektant mody i przedsiębiorca, urodził się w 1942 roku w Bergamo w Lombardii. W 1970 roku przejął po swoim dziadku Dante Trussardim firmę założoną w 1910 roku którą rozszerzył o akcesoria typu walizki czy torby, a także artykuły do domu i biura, takie jak kanapy i klosze do lamp. Dzięki wprowadzeniu nowych produktów Trussardi zdobył nowych klientów, zachwyconych wysoką jakością i estetyką wyrobów i uczynił z niej ważną włoską markę, znaną na całym świecie.
Początkowo była to mała pracownia skórzanych rękawiczek. Dante bardzo dbał o wysoką jakość wykonywanych przez niego wyrobów, zwłaszcza popularne wśród włoskiej arystokracji były jego cieniutkie rękawiczki z cielęcej skóry, wycinane w ażurowe wzorki. Szybko firma zaczęła produkować inne akcesoria. Klientami Trussardiego były największe osobistości tamtych lat, w tym Mussollini oraz brytyjska rodzina królewska.
Pojawił się natomiast problem tańszych podróbek jego wyrobów i marka Trussardi jako pierwsza w świecie mody wprowadziła swoje logo, które pozwalało na identyfikację jej produktów. Za jej przykładem poszły inne marki, w tym Gucci i Chanel. Stopniowo firma zaczęła ekspansję na rynek europejski, azjatycki i amerykański. W latach 80 pojawiają się pierwsze kolekcje mody damskiej i męskiej. Trussardi jako pierwsza marka organizowała pokazy mody otwarte dla szerszej publiczności. Wprowadziła też linię ubrań skierowane do konkretnego odbiorcy - Trussardi Jeans, Trussardi Home, Trussardi Baby, Trussardi Junior. Kolejnym przełomowym momentem w historii marki był rok 1983, kiedy Trussardi wypuściła na rynek swoje pierwsze perfumy - Trussardi Uomo for Men. W 1996 roku powstało centrum kulturalne Palazzo Marino Alla Scala, które jest siedzibą fundacji Fondazione Nicola Trussardi. Ma ona na celu promowanie młodych artystów z całego świata. W Palazzo Marino Alla Scala znajduje się również kawiarnia i restauracja, która serwuje słynne autorskie danie Trussardi – faszerowane ślimaki z zieloną pietruszką. Obecnie na czele rodzinnej firmy stoi Beatrice Trussardi, która w dalszym ciągu rozwija firmę.

https://www.dolce.pl/trussardi/

NEWS: Estée Lauder Azurée D'Or (2017)

Na początku marca 2017 roku międzynarodowy koncern Estée Lauder zaprezentował nowe perfumy Azurée D'Or które są wariacją pachnidła Azuree wprowadzonego na rynek w 1969 roku, stworzonego z zachwytu śródziemnomorskim błękitem nieba i morza w miejscowości Cap d`Antibes, na wybrzeżu Francji, gdzie Estee Lauder miała swój letni dom.
Nowa kompozycja zawiera orientalno-przyprawowe akordy  różowego pieprzu, śliwki, szałwii i szafranu. W sercu znajdziemy galbanum, absolut jaśminu i róży stulistnej, natomiast baza jest połączeniem paczuli, korzenia wetiweru, labdanum, skóry oraz absolutu korzenia irysa. Zapach dostaniemy jako wode perfumowana o 50ml pojemności. W uzupełnieniu do perfum w atomizerze, zakupimy także jako edycję solid perfume czyli  perfumy w kremie i perfumowany talk-puder do ciała.

Marka Estée Lauder jest synonimem luksusu i produktów najwyższej jakości. Estée Lauder, amerykańskiej bizneswoman (urodzonej jako Josephine Esther Mentzer). o niezawodnym wyczuciu smaku, założyła swoją firmę w 1946 roku mając w ofercie tylko   zaledwie cztery produkty(Crème Pack, Cleansing Oil, Super-Rich All Purpose Crème i Skin Lotion), które sprzedawała w nowojorskich hotelach i salonach wizażu. Estée wyznawała jednak zasadę, że klientkom należy pokazać nie tylko to, jak piękne mogą być, ale także, jak to piękno utrzymać. Z tego powodu dużo czasu poświęcała na doradztwo i szkolenie konsultantek. Jej marzenie stało się rzeczywistością, a z jednego słoiczka kremu powstał międzynarodowy koncern, przedsiębiorstwo oferujące innowacyjne produkty do pielęgnacji, makijażu oraz perfumy w ponad 100 krajach na świecie.

Nuty głowy: różowy pieprz, śliwka, szałwia, szafran,
Nuty serca: galbanum, absolut jaśminu, róża Centifolia,
Nuty bazy: absolut korzenia irysa, paczula, skóra, wetyweria, labdanum.

wtorek, 14 marca 2017

NEWS: Arsenic Osman Extrait de Parfum by LM Parfums (2017)

Nowy ekstrakt perfum od Laurenta Mazzone - twórcy LM Parfums i to w nowym zachwycającym designie wykreowany wspólnie z Jérome Epinette płodnym twórcą wielu znakomitych pachnideł.

ARSENIC OSMAN zapowiedz nowego stężonego ekstraktu perfum po 2,5 latach wytężonej pracy! 
Twórca perfum Laurent Mazzone zaprezentuje w tym roku swoje najnowsze, jedyne w swoim rodzaju olfaktoryczne dzieło z kwiatem osmantusa jako głównym składnikiem na zbliżających się targach Esxence -the Scent of Excellece we Florencji w dniach: 23-26 Marca 2017 roku. Niebawem więcej szczegółów.

Nuty głowy: Śliwka, Cynamon Cejloński,
Nuty środkowe:  Francuski fiołek, Indyjski jaśmin, Chiński kwiat osmantusa,
Nuty bazy: Indonezyjska paczula, Biały akord skórzany, Madagaskarska Wanilia.

NEWS: Prada Olfactories Part: 2 (2017)

Włoska marka PRADA przedstawia swoją część drugą luksusowej kolekcji Prada Olfactories wykreowanych we współpracy z Miuccią Prada zamieszane przez wieloletnią przyjaciółkę perfumiarkę marki Danielę Andrier z Givaudan na którą składają się cztery butikowe pachnidła: Miracle of the Rose (Oud Rose), Dark Light (Amber), Soleil au Zenith (Spices) oraz Midnight Train (Patchouli). Ekskluzywna mroczna seria inspirowana jest orientem. Wody perfumowane zamknięte są w nowych ciemno-niebieskich flakonach ze złotą etykietą w tej samej 100ml pojemności co wcześniejsze dzieła z kolekcji a dostępne będą w butikach Prady w Mediolanie oraz w luksusowym Domu Towarowym Selfridges. Sieć Selfridges została założona przez Amerykanina, Harry'ego Selfridge'a w 1909 roku w Londynie.  Jest on drugim pod względem wielkości luksusowym Domem Handlowym w Wielkiej Brytanii. W 2003 roku została wykupiona przez kanadyjskiego biznesmena G. Weston'a.
Kolekcja „Olfctories” została stworzona po to, aby wąchać ją i odkrywać niezależnie od utartych standardów czy zwyczajów postrzegania perfum. Każdy z zawartych w niej zapachów ma docelowo stać się częścią jakiejś osobistej historii, a dzięki temu wywoływać określone wspomnienia. Każdy z nich został stworzony tak, aby dotykać podświadomej strefy naszych umysłów, prowokować przywołanie częściowych wspomnień i emocji z przeszłości. 

Miracle of the Rose (Oud Rose)
Nuty:  absolut różany, paczula, skóra, ągarowiec, tytoń.

Dark Light (Amber)
Nuty: ambra, aldehydy, piżmo, madagaskarska wanilia, dzięgiel oraz mirra.

Soleil au Zenith (Spices)
Nuty:  ylang-ylang, brzoskwinia, akordy ciemnej wanilii, gałka muszkatołowa, cynamon, ziele angielskie oraz kminek.

Midnight Train (Patchouli)
Nuty: teksańskie drewno cedrowe, akordy drzew cytrusowych, indonezyjska paczula oraz ciepły akord ambry.

niedziela, 12 marca 2017

NEWS: Lucevera, Lucepura by ACCENDIS (2017)

Niszowa włoska marka Accendis wkrótce na zbliżających się targach Esxence - the Scent of Excellence zaprezentuje swoje dwa nowe pachnidła: LUCEVERA i LUCEPURA inspirowane światłem. Wszystkie Zapachy Accendis to wyrażanie energii, nic dziwnego, ich zwykłe cechy to żywica i drewno..symbole potęgi życia. Wcześniejsze zapachowe kreacje o mocnej koncentracji perfum cieszyły się wielkim uznaniem. Accendis 0.1 były łagodne i mocne, Aclus były triumfem kompletności a Accendis 0.3 symbolizowały intensywność. Marka z uwagi na bezkompromisyjną jakość swoich pachnących dzieł jest już dostępna w wielu miejscach na świecie min: na Ukrainie, w Rumunii, na Litwie, Łotwie i w Estonii, Hiszpanii a niebawem zadebiutuje w innych krajach europejskich oraz na Bliskim Wschodzie.

LUCEVERA
Magia składników zabiera nas do prawdziwego świata intensywnych i interesujących aromatów z przyjemnymi owocowymi nutami. Czarna Porzeczka i Wanilia ukazują  charakter afrodyzjaku wywołując w naszym umyśle emocje naszego życia, a Drzewo Sandałowe i Paczula nadają mocy drewna i uroku przeszłego świata, klasyki.
Akord Ananasa sprawia, że powstaje namacalny most pomiędzy tymi dwoma światami, prowadzący nas tak, byśmy doświadczyli rzeczywistości tego zapachu. Perfumy LUCEVERE to właśnie to, to wszystko, czym jest rzeczywistość naszych emocji.

Nuty głowy: Bergamotka, Czarna porzeczka,
Nuty serca: Ananas, Akordy zielone, Paczula,
Nuty bazy: Szara ambra, Wanilia, Drewno cedrowe Virginia.

LUCEPURA
Dawno, dawno temu była sobie piękna wróżka zwana Lavandulą z pięknymi niebieskimi oczyma i blond włosami.
Pewnego dnia szukając miejsca do życia, kartkując  księgę z pejzażami, zatrzymała się na stronie z Prowansją. Widząc te biedne nieuprawne ziemie zaczęła płakać, a jej gorące łzy lawendy poplamiły tę otwartą stronę. Z tych łez zrodziły się kwiaty lawendy. Piękny roślinny symbol czystości, dobrobytu i szczęścia. Perfumy LUCEPURA zrodziły się z pomysłu wzmocnienia tych symboli, świeżości lawendy i owoców zmieszanych idealnie z najbardziej energetycznymi nutami drewna sandałowego i piżma, czyniąc je wspaniałym zapachem, wspaniałą mieszanką siły i czystości.

Nuty głowy: Świeże, Aromatyczne, Lawenda z Francji, Akord owocu arbuza, Cytryna Sycylijska,
Nuty serca: Akordy drzewne, Drewno sandałowe, Żywice z Sosny Francuskiej, Tytoń,
Nuty bazy: Ambra, Krzew francuskiego ogórecznika, Piżmo.

"Kolekcja Accendis jest metaforyczną podróżą po ścieżce życia, tworzenie ACCENDIS jest sposobem szanowania i dzielenia się emocjami’  My wszyscy jesteśmy ożywieni przez światło w naszych duszach i rozpoznajemy w różny sposób jego wielkie znaczenie. Gdzieś w naszych duszach jest świadomość, że jest więcej niż tylko fizyczna rzeczywistość. Jest też coś „magicznego” … metafizycznego.

Światło nadziei, miłości, namiętności, zwycięstwa .. i wielu innych rzeczy reprezentuje istotę naszego życia. My wszyscy potrzebujemy światła, by oświecać nasze horyzonty. Dzielenie wszystkich emocji, które ono wzmaga może tylko wzbudzić radość. Wiedza jest również światłem i objawieniem. Wszystkie te elementy podsycają zatem nasze światło, naszą energię i nasze życie. Zawsze wierzyłam, że Pop Art może “oświetlać” w sensie dawania rzeczom nowego światła. Jest sporo Pop Artu w Accendis, zarówno w formach, jak i zapachach, kolejną moją pasją zanim stała się moją pracą przez wiele lat".

Perfumy angażują nasze zmysły i emocje. Zwykły przedmiot, tak zwykły jak poszukiwanie światła, jest przekształcany ze zwykłego pojemnika na jakikolwiek płyn na zdumiewającą butelkę zapachu, który prowadzi cię na ścieżkę, gdzie zostajesz schwytany przez emocje.

Ten specjalny pojemnik prezentowany jest w środku książki. Tej książki nie czytasz, ale uczysz się z niej poprzez zmysły. Zapachy Accendis, serce tej podróży szukające światła, ma ogólne powołanie i eksperymentalne bodźce wywodzące się z wielu kultur, odległych i różnych od siebie.

Emy Rodriquens

sobota, 11 marca 2017

NEWS: Kitten Fur, Demeter Fragrance Library (2017)

Marki Demeter nie trzeba przedstawiać żadnemu koneserowi perfum. Już od wielu lat firma kojarzy się z produkcją zapachów o niebanalnych połączeniach aromatycznych, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom bardziej wybrednych konsumentów. Na początku działalności marka skupiała się na aromatach kwiatowych, z czasem eksperymentując z oryginalnymi akordami zapachowymi. Nowy wprowadzony w tym roku już 406 zapach Kitten Fur imitujący aromat ciepłego futerka kociąt w kolekcji amerykańskiej marki dostępny będzie w różnych pojemnościach i konfiguracjach. Po 15 latach badań i starań wreszcie ujrzał światło dzienne. To pachnidło, które naprawdę mruczy :)

Demeter to zapach w najbardziej osobistej postaci. W mitologii greckiej Demeter była córką Tytana Kronosa i boginią urodzaju. Obecnie nazwę Demeter nosi z dumą skrupulatnie kontrolowany znak towarowy, pod którym kryją się produkty certfikowanego rolnictwa biodynamicznego, ale też marka perfum, która stosuje niemal wyłącznie składniki pochodzenia naturalnego. Demeter Fragrance Library stawia sobie za cel spopularyzowanie stosowania perfum, ponieważ wierzy, że dobre perfumy są w stanie ulepszyć każdy dzień. Marka stara się więc, by ludzie w obecnym, zabieganym świecie nie zapominali o zapachach i, aby uczyli się je poznawać w najprostszy, najbardziej naturalny sposób, czyli tak, jak nowe rzeczy poznają dzieci – ze świeżej, odkrywczej perspektywy.

Marka obejmuje ponad 400 różnych perfum zainspirowanych codziennymi doświadczeniami. Są to zwykle proste, intuicyjne i przyjazne zapachy, jak na przykład zapach pudru dla dzieci czy ciasta waniliowego. Są skomponowane tak, by dobrze się je nosiło. Dzięki temu wyjątkowemu i wrażliwemu podejściu marka oferuje perfumy, które są odzwierciedleniem rzeczywistych inspiracji. To właśnie pamięć oraz celebracja prostych czynności wzbudza w nas nieopisaną radość, głęboki spokój oraz sprawia, że beztrosko wczuwamy się w magię chwili tu i teraz w otoczeniu ukochanego zapachu. Czarujące Demeter perfumy to subtelnie pobrzmiewające notatki czystych, transparentnych akcentów budzące ciepłe uczucia idyllicznie wiecznego bezpieczeństwa, gorącej miłości oraz pełnej akceptacji i zrozumienia.
Już dawno udowodniono, że zmysłem, który jest najbardziej związany z emocjami, jest węch. Dlatego kiedy wybierasz perfumy marki Demeter, możesz odnaleźć zapach, który jest związany z tymi najcenniejszymi wspomnieniami. Stosując takie perfumy wyrażasz siebie i swoje emocje i dlatego firma jest jedyną prestiżową marką, która całkowicie koncentruje się na kliencie. Może się on stać twórcą swojego osobistego, jedynego zapachu, ponieważ perfumy są proste i opierają się zawsze na jednej nucie zapachowej, więc można je ze sobą mieszać i komponować. 

Marka dba również o to, by jej produkty były jak najbardziej naturalne. 95% składników pochodzi z naturalnych i odnawialnych  źródeł. Nie zawierają sztucznych barwników, emulgatorów czy ftalatów. Alkohol zawarty w perfumach jest pozyskiwany w naturalny sposób z kukurydzy. Demeter jest dosłownym urzeczywistnieniem wezwania „Nie zapomnij się zatrzymać i powąchać róży“. Motywuje swych klientów do tego, by delektowali się i doceniali piękne zapachy, które ich nieustannie otaczają. Marka oznacza poszukiwanie piękna w codzienności.


Twoja kolekcja perfum powinna obejmować coś więcej niż tylko klasyczne zapachy od projektanta. To tak, jakbyś w szafie miała tylko suknie wieczorowe – piękne, ale nieodpowiadające temu, czego potrzebujesz na co dzień. Potrzebujesz również wygodnych sukienek…“ 
- Christopher Brosius, założyciel Demeter Fragrance Library 







czwartek, 9 marca 2017

NEWS: PI Air Eau de Toilette by Givenchy (2017)

Marka Givenchy przedstawia swoje nowe pachnące dzieło PI AIR wykreowane ponownie przez płodnego perfumiarza Alberto Morillasa który stworzył w 1988 roku pierwsze PI będące hołdem dla mężczyzny, jego odwagi i poświęcenia. Intensywny, orientalny zapach, symbolizował męskiego ducha podboju był połączeniem niekonwencjonalnych akordów: słodko-pudrowej wanilii, tonki przełamane ziołowymi i aromatycznymi nutami. Z biegiem lat powstało mnóstwo wariacji a sam protoplasta na przestrzeni lat zyskał miano kultowego którego z powodzeniem noszą również kobiety. Nowa aromatyczna wersja Pi Air wypełniona prowansalskimi ziołami i świeżym, chłodnym powietrzem zadebiutuje już niebawem na rynku jako woda toaletowa o standardowej 100ml pojemności.

Opis:
"Aromat podróży głęboko pośród chmur. Zanurz się w bezkresną świeżość: powiew chłodu obejmujący magnetyczny męski pierwiastek. Ponad chmurami. Powietrzne perfumy zamknięte w eleganckim mrożonym flakonie." 

Givenchy jako marka pojawiła się na rynku w 1952 roku we Francji założona przez francuskiego projektanta Huberta de Givenchy, który od najmłodszych lat, marzył o zbudowaniu wspaniałego domu mody. Jako młody absolwent odbył staże i praktyki w najlepszych domach mody – Dior, Piguet. Pracował dla  J. Fatha, L. Lelonga oraz E. Schiaparelli. Jego marzenie się spełniło. 2 lutego 1952 założył własny dom mody. Projektował dla Audrey Hepburn, dla rodzin Guiness oraz Kennedy. Od lat 60-tych stał się jednym z liderów w świecie mody i perfum. Perfumy francuskiej marki Givenchy,  cieszą oczy luksusowym designem flakonu oraz nietradycyjnymi, niezwykle wyjątkowymi zapachami, stały się znane na całym świecie już w połowie poprzedniego stulecia.

PI Air Eau de Toilette by Givenchy.
Nuty głowy: mrożone neroli, imbir,
Nuty serca: Paradisone® (molekuła opatentowana w 1996 roku przez Firmenich a zapachowo przypomina wiosenny  bukiet kwiatowy), rozmaryn, lawenda Prowansalska,
Nuty bazy: benzoes, drewno cedrowe,  piżmo.

środa, 8 marca 2017

NEWS: Les WHITE Part: 2 by JUL et MAD (2017)

Jul et Mad jedna z najbardziej luksusowych marek przedstawi w tym roku swój nowy olfaktoryczny rozdział swojej twórczości na zbliżających się zbliżających się  włoskich targach perfumeryjnych Esxence - The Scent of Excellence.
Po debiutanckim sukcesie pierwszych trzech perfum z 2012 roku (Amour de Palazzo, Stilletos on Lex, Terrasse a St-Germain) i Aqua Sextius z 2014 roku wykreowanych przez utalentowaną młodą perfumiarkę Cecile Zarokian, oraz z 2015 roku pierwszej serii „Les WHITE” na którą składały się trzy pachnidła Garuda, Nin-Shar, Néa o wysokiej koncentracji w formie ekstraktów tak jak ich wcześniejsze  zapachy. W 2016 roku poznaliśmy przedostanie olfaktoryczne dzieło: Secrets du Paradis Rouge zainspirowany tętniącym życiem egzotycznym miastem Marakesz. Drugia Seria Les White obejmuje trylogię interesujących pachnideł jako ekstraktów perfum.
Marka JUL et MAD ceniona jest przeze mnie ze względu na bezkompromisową rewelacyjną jakość swoich dzieł, jak i piękną miłosną historię opowiedzianą zapachami. Jest ona świadectwem głębokiej więzi między jego dwoma założycielami- Juliena Blancharda i Madaliny Stoica-Blanchard.

Nazwa kolekcji pochodzi tak naprawdę od nazwiska Juliana i Madaliny Blanchard gdzie francuskie określenie blanche oznacza biały. Część druga kolekcji ukazuje inną podróż. Inspirowana jest arcydziełem sztuki malarskiej, rzeźbiarskiej oraz gobeliną. Wszystkie zapachy będą dostępne od kwietnia 2017 roku w dwóch edycjach: luksusowej i kolekcjonerskiej z wbudowanym złoconym 7ml travel Sprayem.
Kolekcjonerska wersja zaprezentowana zostanie w pozłacanych, sygnowanych kryształami Svarowskiego flakonach zamkniętych w drewnianych pokrytych pięciowarstwowym białym lakierem lakierowanych na biało drewnianych szkatułkach, zwieńczonych złotą nasadką z modelem znaku marki. Wnętrze wyściełane jest luksusową białą satyną, by elegancko zaprezentować piękny flakon. Ukryta przegródka wyściełana tą samą elegancką satyną i udekorowana złotą metalową plakietką z wygrawerowanym logo JUL ET MAD Paris gości dyskretnie elegancki 7ml zapach „Nomad Spray” Ten dodatek do sygnatury, już wypełniony i przeznaczony do wielokrotnego napełniania, jest całkowicie pozłacany i ozdobiony kryształami osadzonymi we wzorze logo JUL ET MAD.

Fugit Amor zainspirowany został białą rzeźbą Auguste Rodina człowieka uważanego przez wielu za jednego z największych i najbardziej szanowanych artystów w historii. Mon Seul Desir skomponowane zostały przez perfumiarkę Stéphanie Bakouche z Grasse która swój perfumiarski talent studiowała pod kierunkiem wielkiego Bertranda Duchaufoura a inspirowane zostały jedną z sześciu późnogotyckich gobelin nazwanych Damą z jednorożcem utkanych we Flandrii z wełny i jedwabiu wykonane w Paryżu u schyłku XV Stulecia. Cykl, którego tematem są ludzkie zmysły, jest jednym z najcenniejszych przykładów średniowiecznego tkactwa artystycznego w Europie.
Trzeci natomiast zapach Bella Donna zainspirowany został jednym z kobiecych portretów legendarnego malarza Leonardo da Vinci "La Belle Ferronnière".  Zamieszał go ceniony ostatnimi czasy perfumiarz Luca Maffei który ma już w swoim dorobku imponujące dzieła dla różnych marek. 

Bella Donna
Nuty głowy: Bergamotka, Akord świeżego imbiru, Akord owocu morwy,
Nuty serca: Kwiat magnolii, Absolut Jaśminu, Absolut Róży Centifolia, Masło irysowe,  Ylang Ylang,
Nuty bazy: Drewno sandałowe, Szafran, Benzoes, Opoponax, Labdanum, Piżmo.

Fugit Amor
Nuty głowy: Różowy pieprz, Żywica Elemi, Imbir, Kardamon, Cynamon,
Nuty serca: Goździk,
Nuty bazy: Wetiwer, Drewno cedrowe, Ambra, Piżmo.

MON SEUL DÉSIR
Nuty głowy: Gałka muszkatołowa, Mandarynka, Różowy pieprz,
Nuty serca: Osmantus, Kolendra, Oud,
Nuty podstawy: Benzoes, Piżmo, Drewno gwajakowe, Ambra, Akordy skórzane.