wtorek, 4 kwietnia 2017

NEWS: The Black Rose, Trussardi (2017)

Po olbrzymim sukcesie Amber Oud z 2016 roku, pierwszego zapachu poświęconego egzotycznym arabskim krajom, marka Trussardi Perfumes w 2017 roku wprowadza zupełnie nowy zapach w kolekcji Black Rose inspirowany podróżami, arabskim orientem oraz królową kwiecia: różą z Taifu rosnącą na terenie Arabii Saudyjskiej, której geografia zdominowana jest przez górzyste, suche tereny dające idealne warunki do rozwoju tych kwiatów. Zapach słynie z niezwykłej głębi oraz intensywności aromatu kwiatowo-miodowego. 
Trussardi Black Rose dostępna będzie jako woda perfumowana w standardowej 100ml pojemności. Debiut zapachu już na Bliskim Wschodzie, a w nutach znajdziemy między innymi wspominaną różę Taif, ambrę, piżmo, różowy pieprz, paczulę i wanilię.

Nicola Trussardi, włoski projektant mody i przedsiębiorca, urodził się w 1942 roku w Bergamo w Lombardii. W 1970 roku przejął po swoim dziadku Dante Trussardim firmę założoną w 1910 roku którą rozszerzył o akcesoria typu walizki czy torby, a także artykuły do domu i biura, takie jak kanapy i klosze do lamp. Dzięki wprowadzeniu nowych produktów Trussardi zdobył nowych klientów, zachwyconych wysoką jakością i estetyką wyrobów i uczynił z niej ważną włoską markę, znaną na całym świecie.
Początkowo była to mała pracownia skórzanych rękawiczek. Dante bardzo dbał o wysoką jakość wykonywanych przez niego wyrobów, zwłaszcza popularne wśród włoskiej arystokracji były jego cieniutkie rękawiczki z cielęcej skóry, wycinane w ażurowe wzorki. Szybko firma zaczęła produkować inne akcesoria. Klientami Trussardiego były największe osobistości tamtych lat, w tym Mussollini oraz brytyjska rodzina królewska.
Pojawił się natomiast problem tańszych podróbek jego wyrobów i marka Trussardi jako pierwsza w świecie mody wprowadziła swoje logo, które pozwalało na identyfikację jej produktów. Za jej przykładem poszły inne marki, w tym Gucci i Chanel. Stopniowo firma zaczęła ekspansję na rynek europejski, azjatycki i amerykański. W latach 80 pojawiają się pierwsze kolekcje mody damskiej i męskiej. Trussardi jako pierwsza marka organizowała pokazy mody otwarte dla szerszej publiczności. Wprowadziła też linię ubrań skierowane do konkretnego odbiorcy - Trussardi Jeans, Trussardi Home, Trussardi Baby, Trussardi Junior. Kolejnym przełomowym momentem w historii marki był rok 1983, kiedy Trussardi wypuściła na rynek swoje pierwsze perfumy - Trussardi Uomo for Men. W 1996 roku powstało centrum kulturalne Palazzo Marino Alla Scala, które jest siedzibą fundacji Fondazione Nicola Trussardi. Ma ona na celu promowanie młodych artystów z całego świata. W Palazzo Marino Alla Scala znajduje się również kawiarnia i restauracja, która serwuje słynne autorskie danie Trussardi – faszerowane ślimaki z zieloną pietruszką. Obecnie na czele rodzinnej firmy stoi Beatrice Trussardi, która w dalszym ciągu rozwija firmę.

https://www.dolce.pl/trussardi/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz