Tej
Jesieni marka Guerlain przedstawi swoje czwarte w kolekcji dzieło we flakonie w
kształcie przypominającym żółwia. Kształt ten nawiązuje do legendarnego kryształowego
flakonu Parfum des Champs-Elysées którym Jacques Guerlain uczcił otwarcie
pierwszego wybudowanego żółwim tempem butiku Guerlain przy Polach Elizejskich w
1914 roku.
W 2013
roku był przedstawiony w dużym flakonie Extrait du 68 z okazji ponownego
otwarcia Maison Guerlain po gruntownym remoncie. Kryształowa butelka miała olbrzymią
1-litrową pojemność i była w kolorze czarnym z zaporową ceną: 40.000 Euro.
Najnowszy „Le Flacon
Tortue” wykonany jest tym razem z jasnego kryształu.
Perfumy
należą do kwiatowo-drzewnej rodziny ze zmienionym składem przypominającym zapach Parfum du 68 z 2013 roku, lecz tym razem
większy nacisk położono na bukiet kwiatowy z akcentem owocowym.
W nutach
znajdziemy: jaśmin, nieśmiertelnika, osmantusa, mandarynkę, fasolkę tonka, kwiat pomarańczy, benzoes, śliwkę,
morelę cedr, białe piżmo, kadzidło oraz wanilię.
Cena
jednego z 47 wyprodukowanych 60ml flakonów to: 9,500 Euro.
Zdjęcia,
info:
http://www.monsieurguerlain.com
Guerlain pod wodza Thierrego Wassera ma się dobrze. A już sie wydawalo, ze zacna marka po wchłonięciu jej przez koncern LVMH nie odnajdzie się na rynku, a jej unikalne dziedzictwo stanie się niezrozumiałym balastem i reliktem. Tymczasem choćby taki Shalimar stal się maszynka do zarabiania pieniędzy.
OdpowiedzUsuńGuerlain to marka o ugruntowanej pozycji :) odkąd pamiętam zawsze miała się dobrze,nawet przed przejęciem przez wielki koncern.
Usuń