sobota, 14 lipca 2012

Perfumy Lady Gaga - Fame

Lady Gaga we współpracy z firmą Coty Beauty i Haus Laboratories przedstawia swój premierowy zapach.
Perfumy o nazwie „Fame” już 1 sierpnia będzie można zakupić w Tokyu Plaza Omotesando Harajuku Centrum Handlowego w Shibuya Ward znajdującym się w stolicy Tokio w Japonii ,lecz tylko przez ograniczony czas.
W Stanach Zjednoczonych premiera została zaplanowana na 22 sierpnia 2012 roku 
(w Europie na początku września) będą one promowane 3 minutowym spotem reklamowym,
sesją zdjęciową wykonaną przez Stevena Kleina, która trafi do takich magazynów o modzie jak amerykański Vogue ,Harper’s Bazaar oraz Elle 
           
                   
               Film "Formulation" stworzyli: Todd Tourso, Reggie Know, Rob English i Kenneth Robin.



Steven Klein i Lady Gaga

 Steve Mormoris,wiceprezes ds.globalnego marketingu Coty Beauty, powiedział:
 Są to pierwsze w historii czarne perfumy,z innowacyjną technologią,które w połączeniu ze skórą stają się niewidzialne dla oka!  Czarne jak dusza sławy, lecz niewidoczne, kiedy się  je rozpyli, co sprawia, że zapach jest aluzją do ciemnej strony sławy, jej ceny i narcyzmu.

                                    
http://ladygaga.wikia.com/wiki/File:Lady_Gaga_Fame_Promo_Poster_001.jpg

Nosem zapachu jest: Richard Herpin (Badgley Mischka,Marc Jacobs,Van Cleef & Arpels),
Honorine Blanc (YSL-Belle d'Opium,Marc Jacobs,Cacharel,Banana Republic,Beyonce),   
oraz Nathalie Lorson 
(Lalique-Encre Noire,Amethyst,Olfactive Studio-Autoportrait,Jil Sander,Chopard,Lacroix)

Skład perfum:kadzidło,Belladonna (wilcza jagoda),morela,szafran,orchidea,miód oraz jaśmin

Sprzedaż "Fame" będzie prowadzona w 3000 placówkach handlowych  w USA - w tym w Saks Fifth Avenue, Bloomingdale, Macy i Sephora. Na całym świecie perfumy będą dostępne w ponad 30.000 sklepach. Przedstawiciel Coty, Steve Mormoris, podkreślił jednak, że zapach "nigdy nie wejdzie na rynek masowy (supermarkety)".
Podczas kiedy kierownictwo Coty Beauty odmówiło komentarza na temat prognoz dotyczących sprzedaży, źródła branżowe twierdzą, iż zapach może osiągnąć sprzedaż netto na całym świecie w wysokości 100 milionów dolarów w pierwszym roku, z czego co najmniej 30 procent będzie pochodzić ze sprzedaży w Stanach Zjednoczonych.

Ceny:
Woda perfumowana - Le Masterpiece Edition (metalowa zakrętka)- 79$ (100ml)
Woda perfumowana - edycja standardowa - 55$ 
Perfumy (30ml) - 42$ 
Dezodorant - Rollerball Version -19$  
Czarne mydło -15$  
Czarny żel pod prysznic (200ml)  -25$  
Czarny balsam do ciała (200ml) (dostępny w listopadzie) -30$   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz