Marka
Gucci zapowiada nowe perfumy Mémoire d’une Odeur.
W
kampanii reklamowej twarzą nowego zapachu jest Harry Styles, brytyjski piosenkarz, autor tekstów i aktor, członek boysbandu One
Direction, a towarzyszy jemu wideo nakręcone przez brytyjskiego
fotografa i reżysera Glena Luchforda. Oczywiście z udziałem
młodego piosenkarza.
„Lubię
zapach, który kryje w sobie pewne emocje. Wywołanie wspomnień z
zapachu jest naprawdę silne dla wszystkich. Moja mama zawsze nosiła
te same perfumy. Pachnące rzymskimi świecami i jaśminem. Tak jak
za każdym razem, gdy go wącham, znów czuję się jak dziecko"
Mémoire
d'une Odeur, jest dostępny w zielonej butelce w stylu vintage
przypominający żebrowaną rzymską kolumnę zwieńczoną złotym
korkiem.
"Design
Flakonu inspirowany jest starymi perfumami Gucci z początku lat 90.
Nie chciałem, żeby flakon miał kształt zbyt kobiecy lub nader
męski, ponieważ ten zapach może być wybierany zarówno przez
kobiety, jak i mężczyzn”
– Alessandro
Michele: dyrektor kreatywny kultowego włoskiego domu mody
Nuty głowy: rzymski rumianek, gorzki migdał,
Nuty serca: Indian Coral Jasmine Nature Print ®, piżmo, płatki jaśminu,
Nuty głębi: wanilia, drzewo cedrowe, drzewo sandałowe.
W
nowej zapachowej historii Gucci Mémoire d’une Odeur, zapach staje
się odkrywcą siły wspomnień. Wydobywa je z przeszłości i
przywraca do życia w teraźniejszości. Przeskakując wstecz i
naprzód, czujemy, że teraźniejszość i przeszłość są
połączone wyjątkowym mostem, który wybiega w przyszłość.
Nowy uniwersalny zapach Gucci – to perfumy nieprzypisane określonej płci ani czasom. Gucci Mémoire d’une Odeur to eliksir, który przez swój indywidualny charakter przekracza granice gatunku, rewolucjonizuje tradycyjne rodziny zapachowe, które klasyfikują zapachy, i ustanawia nową i nowoczesną kategorię Mineralną: zwiewną, piżmową, przejrzystą i autentyczną, która jest połączeniem zapachów i emocji. W połączeniu z aspektem Aromatycznym staje się osią Gucci Mémoire d’une Odeur.
Transcendentalny akord cechują zaskakujące i zagadkowe składniki i definiuje nuta rumianu rzymskiego. Alessandro Michele wyobraził sobie ten osobliwy kwiat w zapachu, który skomponował potem mistrz perfumiarstwa – Alberto Morillas.
Rumian rzymski współistnieje w Gucci Mémoire d’une Odeur z koralowymi płatkami jaśminu z Indii, które nadają zapachowi delikatność, z cennym piżmem, które dodaje mu głębi i ze szlachetnym drewnem – świetlistym sandałowcem i zwiewnym cedrem, które emanują ciepłem, oraz z nutą kuszącej wanilii.
Nowy uniwersalny zapach Gucci – to perfumy nieprzypisane określonej płci ani czasom. Gucci Mémoire d’une Odeur to eliksir, który przez swój indywidualny charakter przekracza granice gatunku, rewolucjonizuje tradycyjne rodziny zapachowe, które klasyfikują zapachy, i ustanawia nową i nowoczesną kategorię Mineralną: zwiewną, piżmową, przejrzystą i autentyczną, która jest połączeniem zapachów i emocji. W połączeniu z aspektem Aromatycznym staje się osią Gucci Mémoire d’une Odeur.
Transcendentalny akord cechują zaskakujące i zagadkowe składniki i definiuje nuta rumianu rzymskiego. Alessandro Michele wyobraził sobie ten osobliwy kwiat w zapachu, który skomponował potem mistrz perfumiarstwa – Alberto Morillas.
Rumian rzymski współistnieje w Gucci Mémoire d’une Odeur z koralowymi płatkami jaśminu z Indii, które nadają zapachowi delikatność, z cennym piżmem, które dodaje mu głębi i ze szlachetnym drewnem – świetlistym sandałowcem i zwiewnym cedrem, które emanują ciepłem, oraz z nutą kuszącej wanilii.
Gucci
Mémoire d’une Odeur rewolucjonizuje tradycyjne rodziny zapachowe,
które klasyfikują zapachy, i ustanawia nową i nowoczesną
kategorię Mineralną: zwiewną, piżmową, przejrzystą i
autentyczną, która jest połączeniem zapachów i emocji. Kategoria
Mineralna była tradycyjnie używana do opisywania fasetek niektórych
zapachów. W połączeniu z aspektem Aromatycznym staje się osią
Gucci Mémoire d’une Odeur.
Indian
Coral Jasmine Nature Print ®
Ta ekskluzywna nuta Gucci wywodzi się z Indii. Kwiat w kształcie gwiazdy wydziela w nocy mocniejszy aromat i przybiera intensywniejsze barwy. W dzień natomiast jest jaśniejszy i świeższy. Ta wyjątkowa cecha jaśminu, zwanego Królową Nocy, ma miodowy temperament i pomarańczowo-koralowe serce.
„Akord
piżmowo-mineralny jest fundamentem tego zapachu. Jednoczy inne
elementy olfaktoryczne z absolutną łagodnością” – Alberto
Morillas.
Zapach
jako woda perfumowana już jest dostępny w trzech pojemnościach:
40ml, 60ml oraz 100ml w wybranych perfumeriach. W
uzupełnieniu dostaniemy także 200ml żel pod prysznic/do kąpieli zamknięty w zielonej tubie.