poniedziałek, 4 maja 2015

NEWS: NOIR Pour Femme by TOM FORD

TOM FORD NOIR POUR FEMME EDP
Marka Tom Ford wkrótce zaprezentuje damską wersję pachnidła NOIR. Twarzą kampanii reklamowej jest modelka Lara Stone, którą mogliśmy pamiętać z 2011 roku z kampanii perfum Violet Blonde z linii Signature Collection Toma Forda.
Tom Ford Noir Pour Femme jest pierwszą kobiecą wersją pachnidła. Wcześniejsze edycje dla panów Noir (EDP) z 2012 , Noir (EDT) z 2013, Noir Extreme z 2015 roku cieszyły się ogromną popularnością.
TOM FORD NOIR POUR FEMME łączy dekadenckie nuty kwiatowe – synonim dojrzałego wyrafinowania – ze smakowitą orientalną tajemniczością, zmysłową ambrą i akordami drzewnymi.
Kandyzowane płatki pikantnego imbiru w połączeniu z rześką nuty pomarańczy i mandarynki stanowią otwarcie tej pięknej, kobiecej wersji zapachu Noir Toma Forda. Od pierwszych chwil obecna jest słodycz wanilii z delikatnym akcentem kwiatowym. 
Pachnidło można zamawiać w przedsprzedaży na stronie marki w cenie 80 dolarów za pojemność 30ml (EDP). 

Nuty głowy: bergamotka, gorzka pomarańcza, mandarynka, imbir;
nuty serca: róża, jaśmin, kwiat pomarańczy, kulfi;
nuty bazy: wanilia, ambra, drzewo sandałowe, żywica mastyks.

sobota, 2 maja 2015

NEWS: Opus IX by Amouage

Luksusowy dom perfumeryjny Amouage ogłosił wprowadzenie najnowszej dziewiątej zapachowej bibliotecznej pozycji - Opus IX, która dołączy do pozostałych zbiorów perfum Library Collection.
Tym razem pachnidło zamknięte zostało w pięknym czerwonym kolorze flakonu a dedykowane zostało legendarnej Marii Callas – największej Divy operowej XX wieku i opery La Traviata przedstawionej w 1958 roku.
The Library Collection: Opus IX dostępny będzie w postaci wody perfumowanej o pojemności 100ml na stronach Amouage, a także u wybranych dystrybutorów, już od początku Czerwca 2015 roku.

Nuty głowy: kamelia, jaśmin, czarny pieprz,
Nuty serca: drewno gwajakowe, akordy skórzane, wosk pszczeli,
Nuty bazy: cyweta, szara ambra, wetyweria.

NEWS: Le Parfum de la Mariee Denis Durand for M.Micallef

Na wiosnę marka M. Micallef przygotowała nie lada gratke dla fanów najpiękniejszych zapachowych kreacji. Dzięki bliskiej przyjaźni oraz współpracy artystycznej z marką słynącą z luksusowych flakonów perfum ręcznie zdobionych na światło dzienne ujrzy drugi zapach z serii Durand Couture, tym razem Le Parfum de la Mariee
To następny zapach skomponowany dla francuskiego kreatora mody Denisa Duranda, którego pokazy sukien ślubnych i wieczorowych zachwycają już od 20 lat. Perfumy zamknięte są w kryształowym flakonie  otoczonym ręcznie szytą delikatną białą koronką Chantilly oraz złotym medalionem z inicjałami dwóch artystów  co czyni go idealnym dla każdej panny młodej. Produkt dostępny będzie w pojemności 50ml w koncentracji wody perfumowanej.
Obecnie, perfumy są dostępne jedynie na specjalne zamówienie w butikach M.Micallef w Grosvenor House w Dubaju i Centrum BurJuman.


http://parfumplusmag.fourplusmedia.com/?p=4611




czwartek, 30 kwietnia 2015

NEWS: No.33 Eau De Cologne Penhaligon's

Penhaligon's No.33 Eau De Cologne
Luksusowa brytyjska marka Penhaligon's założona w 1870 roku z okazji 145-te rocznicy działalności wydaje swoje nowe pachnidło nr 33 Eau de Cologne. Nazwa zapachu pochodzi od butiku nr. 33 przy ul St James.
Twórca marki William Penhaligon's przybył do Londynu pod koniec lat sześćdziesiątych XIX w.
z malowniczego nadmorskiego miasteczka Penzance. Założył zakład fryzjerski, który szybko stał się znany nie tylko za sprawą kunsztu mistrza, ale i perfum, których używał podczas swoich zabiegów.
Pierwszy własny zapach Hammam Bouquet stworzył w 1872 r. zainspirowany magią tureckiej łaźni. Przez następne sto lat dostarczał perfum niemal wyłącznie swoim stałym klientom z rodziny królewskiej i arystokracji.
Firma Penhaligon's wytwarzała tylko męskie kompozycje, i tak pewnie byłoby do dziś, gdyby nie przypadkowe odkrycie dokonane w latach siedemdziesiątych. W pudełku na kapelusz odnaleziono receptury damskich zapachów, których William Penhaligon's nie zdążył wykorzystać. 
Wówczas też powstały butiki przy prestiżowych ulicach Londynu, Glasgow, Edynburga, Windsoru, Chester, a także Nowego Jorku, San Francisco i Hong Kongu. Dziś ponadczasowe kompozycje Penhaligon's dostępne są w najlepszych perfumeriach w 20 państwach świata.
Zapachy Penhaligon's to kwintesencja brytyjskiego stylu i jakości. Wytwarzane są w Anglii z najlepszych olejków i esencji. Najnowsze pachnidło Nr 33 będzie dostępne od lipca 2015 roku w dwóch pojemnościach:  50ml w cenie 67£ (około 94 €)  i 100ml cena: 88£ (około 123 €) we wszystkich butikach marki, sklepach online i perfumeriach na całym świecie.

W nutach jest bardzo aromatycznie, z lawendą jako integralnym i najbardziej rozpoznawalnym składnikiem marki.
Nuty głowy: pomarańcza, grejpfrut, bergamotka, bylica, kolendra, szałwia, cyprys,
Nuty serca: fiołek, lawenda, czarny pieprz, imbir, jaśmin, róża, geranium, konwalia, szafran, kardamon,
Nuty bazy: ambra, wetiwer, piżmo, mech, tytoń, fasolka tonka, wanilia i drewno cedrowe.


NEWS: Muguet 2015 by GUERLAIN

Marka Guerlain zaprezentuje jutro swoje najnowsze kolekcjonerskie pachnidło: 11 edycję słynnego zapachu konwalii, czyli MUGUET 2015 symbolizujące wiosnę. 
W tym roku flakon wody toaletowej jest inny. Przedstawia on pierwowzór z lat 1998-1999 lecz tym razem w całości wykreowany został z białej porcelany z motywem kwiatu konwalii i zieloną wstążką. Pachnidło to wykonane zostało w ściśle ograniczonej liczbie 75ml flakonów (1659 numerowanych sztuk) w Studio Camille Tharaud w Limoges we Francji. W pudełku znajdziemy również osobno flakon z perfumami jako napełnienie nawiązujący do butikowej serii L'Art & la Materie.
Począwszy od pierwszej kompozycji wykreowanej przez perfumiarza Jean-Paul Guerlaina aż po dziś zapach przez lata pozostał niezmieniony.

W nutach min: nuty zielone, bergamotka, kwiat jaśminu, róży, bzu oraz konwalii.
Cena: 430 Euro.

NEWS: Grisette by LUBIN

Francuska legendarna marka niszowa Lubin wprowadza swoje najnowsze pachnidło Grisette.
Nazwa zapachu wywodzi się z epoki Belle Epoque w odniesieniu do typowej kobiecej klasy robotniczej z przełomu XIX i XX w. niezamężnych, niezależnych młodych kobiet z niższych klas pracujących w szarych roboczych ubiorach. Belle Epoque był to pomyślny, szczęśliwy okres w życiu w Europie Zachodniej, akcentujące, przez kontrast z I wojną światową, stabilizację polityczną, szybki rozwój gospodarczy i rozkwit sztuki.

Nuty głowy: Akordy cytrusów, Grejpfrut, Bergamotka, Marokańska Róża, Róża Bułgarska,
Nuty serca: Irys, Kadzidło frankońskie,
Baza: Drewno cedrowe, Piżmo, Szara ambra, Absolut Madagaskarskiej wanilii.
  

Usytuowany w centrum Paryża, w sercu siedemnastowiecznej dzielnicy perfumiarzy, Dom Perfumeryjny Lubin, założony w 1798 roku jest jedną z najstarszych luksusowych marek francuskich.

Tuż po Rewolucji Francuskiej, Pierre François Lubin otworzył perfumerię przy ulicy Sainte Anne w Paryżu. Oferował w niej wstążki zapachowe, maski balowe i pudry. Najbardziej znanym produktem była „Eau Vivifiante”, zwana później „Eau de Lubin” (1806r). Dzięki temu zapachowi Pierre François Lubin wkrótce stał się ulubieńcem dworu cesarskiego. Jego renomę zaczęły rozsławiać Cesarzowa Józefina oraz Paulina Bonaparte, księżna Borghèse. Po restauracji dynastii Burbonów, Lubin zadedykował swoje perfumy królowej Marie-Amélie. Stworzone przez niego zapachy wkrótce miały stać się znane na całym świecie, od brzegów Mississippi po indyjskie pałace.
Niespotykana fascynacja światem, była widoczna w perfumach, które tworzył Lubin. Impresjonistyczne zapachy inspirowane były atmosferą dalekich krajów, o których marzyli ludzie Zachodu.
Bohaterami tamtych czasów byli odkrywcy, poszukiwacze skarbów i archeologowie. Lubin na swój własny sposób chciał przekazać Zachodowi wiedzę na temat dalekich i fascynujących krain. Dlatego tworzył perfumy.
Rodzinna firma z tradycjami odnosiła sukcesy w międzynarodowej branży perfumeryjnej do lat 50-tych ubiegłego wieku. Następnie została sprzedana i od lat 70-tych do końca lat 90-tych XX wieku wielokrotnie zmieniała właścicieli, a zaledwie dekadę temu stała na skraju bankructwa.
Jednak dzięki wsparciu byłych właścicieli firmy Lubin, przedsiębiorstwo zostało ocalone przez Gillesa Thevenina doświadczonego i utalentowanego twórcę perfum. Po raz kolejny jako niezależna, prywatna firma z siedzibą w Paryżu, Lubin powrócił na półki prestiżowych domów handlowych i ekskluzywnych sklepów w ponad 20 krajach, głównie Europy Zachodniej.

Obecnie Lubin jest małą firmą produkującą perfumy luksusowe. W dużej mierze produkty są wykonane ręcznie. Perfumy Lubin produkowane są w ograniczonych ilościach w małej miejscowości niedaleko Angers w Dolinie Loary. Najwyższą wagę marka przywiązuje do tego, by produkty były wytwarzane we Francji.



Info:
http://www.moncredo.pl/marki/marki-niszowe/lubin.html

wtorek, 28 kwietnia 2015

NEWS: Mon Exclusif by Guerlain

Marka Guerlain po raz pierwszy w historii wprowadza na rynek swoje nowe perfumy, które nie mają  żadnej nazwy. Flakon Mon Exclusif jest w znanej ekskluzywnej butelce butikowego Coque d'Or, lecz tym razem w przezroczystej. Zapach wykreowany został przez perfumiarza marki Thierry Wassera i należy do rodziny zapachowej gourmandowo -paprociowej (fougere) przypomina zapachowo Jicky lecz tym razem w wersji słodkiej. Wewnątrz opakowania znajdują się także samoprzylepne wykonane z metalu nazwy, które każdy we własnym zakresie może samemu dopasować, ewentualnie jest także możliwość wygrawerowania swojej własnej nazwy dla tego pachnidła. Cena wody perfumowanej to: 130 Euro.

Nuty Mon Exclusif:
Lawenda, Orientalne nuty, Paproć, Drewno sandałowe, Solony akord Masła z Karmelem, Kumaryna, Wanilia.