27
87 Perfumes to wspaniała marka którą miałem okazję poznać jakiś
czas temu założona i wykreowana została przez Romy Kowaleski,
Panią o polsko brzmiącym nazwisku, pochodzącą z Berlina. Romy
przestawia w tym roku swoje nowe interesujące pachnidło Genetic
Bliss.
Wcześniejsze zapachowe dzieła opisują cechę dzisiejszego
stylu życia i kiedy testowałem je na skórze to było naprawdę coś
magicznego, wartego poznania. Elixir de Bombe – ekskluzywny eliksir
który mówi o tym momencie, kiedy po prostu wybierasz to, czego
chcesz, bez wahania. W noszeniu to cudowny słodziak, bomba
malinowo-przyprawowa ułożona na subtelnym skórzano-zamszowym tle a
ostre nuty imbiru, papryki oraz malin nadają wybuchowego charakteru.
Wandervogel z 2016 roku – bardzo przyjemny, letni, aromatyczny,
morsko-miętowy, wprost obłędny w noszeniu! Wandervogel (wędrowne
ptaki) na początku XX wieku był popularnym ruchem niemieckiej
młodzieży – pionierów skautingu, propagującej rozwój
patriotyczny poprzez m.in. krajoznawstwo i budowę „nowego
porządku”w kierunku "powrotu do natury" stylu życia,
kładąc nacisk na wolność, ducha przygody i poczucie
odpowiedzialności. Ruch ten odwoływał się do romantycznego buntu
przeciw nowoczesności, moralności mieszczańskiej i dotychczasowym
autorytetom. Stał on niejako w opozycji do propaństwowego
patriotyzmu cesarskich Niemiec i
habsburskich Austro-Węgier. Głosił kult przyrody ojczystej,
nordyckiego piękna, mitologii germańskiej. Odrzucał on podziały
partyjne i klasowe na rzecz stworzenia „wspólnoty ludowej”
Niemców. W dzisiejszych czasach Wandervogel to osoba która lubuje
się w podróżach, uwielbia analizować, wskakuje od jednej przygody
do drugiej i zawsze szuka czegoś nieznanego.
Egzotyczny,aromatyczny, kokosowo-morski z przypudrowaną fasolką tonka Hamaca z 2017 roku
Hamaca
oznacza hamak w języku hiszpańskim i oddaje ten moment czystego
relaksu: delikatny wietrzyk na słonej skórze, miękki żar na
wilgotnych włosach, zawieszenie w czasie i przestrzeni, absolutna
radość z najprostszych przyjemności życia...
Ostatnim
testowanym przez mnie zapachem był zjawiskowy #hashtag który na
skórze ukazywał kadzidlany-drzewno-cedrowy, lekko pikantny chłód
łączony z metalicznymi aldehydami odzwierciedlającymi cyfrowy dotyk
oraz dzisiejsze nowoczesne czasy. Pachnidło # hashtag uchwyciło
ducha cyfrowych obywateli, którzy blogują, instagramują i tweetują
przez całe życie. Jak mówi Romy "To nowoczesne i miejskie
perfumy, które towarzyszą nam w naszej codziennej wędrówce, i w
życiu".
https://wyldemag.com/beauty/2018/7/2/wylde-loves-27-87-perfumes
Romy
pochodzi z rodziny rzemieślników. Jako prawdziwa miłośniczka
perfum spełniając swoje pasje, decyduje się poświęcić w branży
perfumeryjnej, chce przekształcić swój pomysł w
rzeczywistość wpadła na ciekawą interpretację dzisiejszego stylu
życia poprzez zmysł olfaktoryczny. Perfumy artystyczne, które
niekoniecznie przenoszą przeszłość i przywołują wspomnienia,
ale przechwytują obecność poprzez awangardowe kompozycje i stają
się częścią przyszłych wspomnień.
Wszystkie
zapachy tej pięknej marki są ręcznie wykonane w Barcelonie, co
czyni je wyjątkowymi, łączą najlepsze składniki i najwyższej
jakości kunszt z dotykiem dzisiejszego stylu życia. To idealne
dopasowanie, gdzie tradycja i nowoczesne czasy spotykają się, by
stać się jednym. Zapach jest czymś co może reprezentować
specjalny moment, osobę lub uczucie w naszym życiu. W
przeciwieństwie do naszych ciągle zmieniających się wyborów
stylu życia, projekt 27 87 jest współczesny i neutralny.
Opakowanie zostało stworzone w Barcelonie przez grafika Ingrid
Picanyol a każde perfumy są unikatowe, tak jak każdy projekt ich
opakowania, który przekazuje inspirację, emocje czy składniki
cieczy zamkniętej wewnątrz flakonu.
Najnowsze,
najbardziej ekskluzywne arcydzieło – GENETIC BLISS (GENETYCZNA
ROZKOSZ). Hiper-nowoczesny zapach, który interpretuje UNIKALNOŚĆ
przez powonieniowe dzieło sztuki.
W
każdym stadzie jest czarna owca, która czuje się większa od
wszystkich i wszystkiego innego w życiu i nikt nigdy nie pyta
dlaczego… Ponieważ czują to w środku. Najwyższy czas, by
posłuchać swojego wewnętrznego głosu, iść za swoją intuicją i
sprawić, że będzie ona działać przez zapach indywidualnej
pewności siebie.
Genetyczna
rozkosz szepcze „Bądź sobą” i podkreśla prawdziwą
oryginalność i podziw w obrębie pokoleń.
Twórczyni
oraz założycielka hiszpańskiej niszowej perfumerii Romy
Kowalewski z nowym, piątym zapachem Genetic Bliss stawiała czoło
sztuce molekularnej perfumerii a sam zapach będzie miał swoją
premierę juz 17 Września 2018 roku.
Nuty
perfum Genetic Bliss:
Akigalawood™
– nuta drzewna z aspektami paczuli, pieprzu i agaru. Akigalawood
jest frakcją paczulowego olejku, wydobyta laboratoryjnie w procesie
destylacji. Jest to dzieło chemików z Givaudan pozbawione brudnych
i nieprzyjemnych nut pleśni, stęchlizny i nut fizjologicznych,
jakie występują w naturalnym olejku. w odbiorze drzewny,
korzenny, nieco pikantny i nieco kwiatowy – tak opisywany jest
aromat tej substancji.
Belambre™
– sucha nuta drzewna o aromacie bursztynu opracowana przez twórców
z Givaudan.
Moxalone™
– elegancki zwierzęcy Moxalone® to składnik zapachowy tworzony w
Givaudan ukazujący aromat piżma.
Javanol™
– jest to grupa nowoczesnych aromatów drzewnych o
kremowo-szyprowych niuansach.Są opisane jako połączenie aromatu
kwiatów z mlecznymi,kremowymi akordami oraz intensywnymi
drzewno-oleistymi z aksamitnym sandałowcem. Nazwa handlowa Javanol®
jest zarejestrowana dla Givaudan.
Georgywood™
– to cząsteczka zapachowa opracowana przez twórców w Givaudan.
Ma intensywny, czysty, drzewno-ambrowy zapach z elementami
świeżo-zielonymi miętowo-wetiwerowymi.
Twórcy o marce:
Perfumy
27 87 z siedzibą w Barcelonie postawiły przed nami wyzwanie
stworzenia odważnej tożsamości i pomysłu na opakowanie dla ich
pierwszego zakresu produktów. Pomogliśmy im z podejściem
projektowym w zakresie 360º, obejmującym projekty opakowania i
butelki; kreowanie marki, kierownictwo artystyczne, stronę
internetową marki.
Chcieliśmy,
żeby tożsamość odzwierciedlała fakt, że firma tworzy perfumy w
tradycyjny sposób, łącząc najlepsze składniki i wysokiej jakości
kunszt, ale także, że są one nowoczesne w swoim wyglądzie i
podejściu.
Jeśli
chodzi o samą butelkę zainspirowały nas nowoczesne urządzenia
technologiczne. Kształt jaki stworzyliśmy to otwarty prostokąt z
zaokrąglonymi kątami, charakterystyczny dla tych projektów.
Projekt graficzny całej kolekcji zainspirowany był także obecnym
pokoleniem. Wybieramy białe minimalistyczne projekty, by
odzwierciedliły czyste płótno malarskie, na którym każdy może
zaprojektować swoje nieograniczone wyobrażenie.
Dla
każdego innego zapachu opracowaliśmy niepowtarzalny pomysł na
opakowanie: Projekt lustra dla „Hashtag” miał odzwierciedlać
pojęcie „ja”, tak jak skonstruowano je w świecie mediów
społecznościowych. Czerwona krew „elixir de bombe” miała na
celu oddać namiętność i pożądanie. A dla „wanderlust”
wymyśliliśmy kolorową abstrakcję zaprojektowaną przez Device
Studio, by przywołać mapy, ruch i podróż. Każdy projekt jest
unikalny, a mimo to pochlebny, co było także naszym ogólnym celem
współpracy z Perfumami 27 87.
Marka
by uatrakcyjnić świat zapachu, opowiada historię dzisiejszego
pokolenia przez wyrafinowane i niezwykłe kompozycje zapachu. Nazwa
marki 27 87 to data urodzenia założycielki Romy Kowalewski, której
siedziba mieści się w Barcelonie, w Hiszpanii, w kosmopolitycznym,
nowoczesnym i ekscytującym mieście otoczonym wielokulturowym duchem
Morza Śródziemnego. Idealna platforma dla młodej międzynarodowej
marki perfum.
27
87 chce, by ludzie czuli się specjalnie i wyjątkowo jak dzisiejsze
pokolenie. Ich podejście do pracy charakteryzuje się poświęceniem,
gorliwością, kreatywnością, zindywidualizowaną usługą,
efektywnością i elastycznością. Wszystkie zapachy są wynikiem
długiego i starannego procesu wykonywanego z milością. Wszystkie
perfumy są zaprojektowane tak, by silnie rozwijać się na skórze
każdego miłośnika perfum przez cały dzień. Odkrywanie przez cały
dzień różnych aspektów tego samego zapachu stanowi nową okazję,
by zakochiwać się wciąż w perfumach 27 87.
Filozofia
„Lost
Generation” (Stracone Pokolenie), „ Entitled” (Uprawniony).
„Narcissistic” (Narcystyczny). Wymieniając kilka surowych
etykiet nasze pokolenie jest nimi naznaczone. Marka 27 87 jako część
dzisiejszego pokolenia, czuje się z tym inaczej. My naprawdę chcemy
podjąć ryzyko, podejmować nasze własne decyzje, podążać za
naszymi pasjami i marzeniami, mieć niekończące się szanse i
możliwości ... ale także chcemy robić to, co należy.
Staliśmy
się obeznanym z techniką, społecznie świadomym, złączonym i
otwartym na zmiany pokoleniem. Pierwsze pokolenie, które staje się
pełnoletnie w XXI wieku; przyczyniliśmy się już do wielu postępów
zmieniających życie ludzkości. 27 87 jest hołdem dla naszego
pokolenia i odzwierciedla jego wyjątkowe i niesamowite cechy;
skomplikowane ale niezwykłe pokolenie.
-
Romy Kowalewski
No widzę, że sporo marek mało znanych jest godnych uwagi. Nie rozumiem, czemu takich marek w Rossmann'ie na przykład nie ma. Mogło by być ciekawie. Już samo opakowanie jest zachęcające. Może znajdę coś na neness.pl
OdpowiedzUsuń