czwartek, 31 grudnia 2015

NEWS: 1770 by Yardley London (2016)

Jedna z najstarszych brytyjskich marek i najbardziej rozpoznawalnych na świecie Yardley London na początku Lutego 2016 roku przedstawi swoje najnowsze drzewne pachnidło skierowane do dżentelmenów: Yardley 1770. Jest to data powstania tej słynnej marki. Zapach ten został wykreowany przez brytyjskiego perfumiarza Jeana Charlesa Mignon a w nutach znajdziemy min: akordy cytrusowe, figi, czarny pieprz, ziarno kakaowe, akordy kwiatów i drzew, paczulę, wetiwer, mech oraz piżmo.
Yardley 1770 będą dostępne w 50ml pojemności jako woda toaletowa.
Yardley London to marka słynąca z luksusowych perfum i mydeł. To jedna z najstarszych znanych na świecie marek mydlarskich a zarazem perfumeryjnych. Pierwsze wzmianki o rodzie Yardley'ów pochodzą już z roku 1402.
Dom Yardley powstał w Anglii w połowie XVII wieku, panował wtedy król Karol I. Przedsiębiorczy, młody człowiek o imieniu Jonathan Yardley otrzymał nakaz królewski udostępnienia wszystkim mydła do City of London. Środki finansowe przeznaczone na ten cel pochodziły z królewskiego skarbca. Yardleyowie perfumowali je olejkiem hodowanej w angielskich ogrodach lawendy, która z czasem stała się rozpoznawalnym symbolem firmy.
Przedsięwzięcie to zostało utracone z powodu wielkiego pożaru w Londynie w 1666 roku. Ocalał tylko jeden szczegół - lawenda, którą wykorzystano do produkcji perfum i mydła.
100 lat później (1770 r.) rodzina Cleaver spowodowała, że dom perfumeryjny Yardley w Londynie znów zaczął żyć. Tworzyła mydła i podstawy perfumeryjnego biznesu znane do dzisiaj.
Mądra działalność doprowadziła do kolejnego angażu Yardley'a w biznes. Już na początku 1800 roku Yardley London był z powrotem w rękach rodziny. Od tego momentu marka rozwija się i prosperuje. Stworzyła słynną reklamę, która stała się znakiem czasu.
Do 1880 roku eksportował kosmetyki do Stanów Zjednoczonych, następnie do Australii i na cały świat. Sukces Królewskiego rodu przyczynił się do wprowadzania innowacji i nowych produktów.
Był to dowód na popularność Yardley'a oraz stabilną pozycję na rynku zapachów. W roku 1960 sercem został Londyn, a Yardely wprowadził linię zapachową dla mężczyzn. Wtedy też ikona stylu, Twiggy zostaje twarzą marki. W kolejnych latach Yardley zmieniał właścicieli i korporacje. Dzisiaj utożsamia bogate, wspaniałe dziedzictwo historyczne na czele z dumą i doświadczeniem. Dalej tworzy luksusowe produkty dla wymagających klientów z całego świata. Wieczna, klasyczna marka kosmetyków toaletowych, bazująca na świeżych, naturalnych składnikach uprawianych w różnych rejonach Anglii.
Może nazywać się królewską marką ze względu na tradycję sprzed prawie 400 lat...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz