niedziela, 9 września 2018

NEWS: New Car Demeter Fragrance Library (2018)


Amerykańska marka Demeter Fragrance przedstawiła swój najnowszy zapach NEW CAR w swojej bibliotece zapachowej. New Car jest absolutną ciekawostką na rynku imitującą wnętrze nowego samochodu.
Wykorzystano wyjątkową i niezwykłą kombinację z tworzyw sztucznych, winylu i tkanin, aby uchwycić lekkie wrażenia zapachowe, przypominające ten pierwszy raz, kiedy zasiadało się w fabrycznie nowym samochodzie, który tak bardzo kochasz.
Przeżyj to uczucie raz po raz, zawsze i wszędzie, dzięki New Car z Demeter Fragrance Library. Demeter New Car jest dostępny na stronie internetowej marki w trzech pojemnościach: 15ml, 30ml oraz 120 ml. (Cennik 6 - 40 dolarów w zależności od wielkości).


,,Kiedy mężczyzna otwiera drzwi samochodu dla żony, to albo jest to nowy samochód albo nowa żona."
- Książę Filip

Demeter to zapach w najbardziej osobistej postaci. W mitologii greckiej Demeter była córką Tytana Kronosa i boginią urodzaju. Obecnie nazwę Demeter nosi z dumą skrupulatnie kontrolowany znak towarowy, pod którym kryją się produkty certyfikowanego rolnictwa biodynamicznego, ale też marka perfum, która stosuje niemal wyłącznie składniki pochodzenia naturalnego. Demeter Fragrance Library stawia sobie za cel spopularyzowanie stosowania perfum, ponieważ wierzy, że dobre perfumy są w stanie ulepszyć każdy dzień. Marka stara się więc, by ludzie w obecnym, zabieganym świecie nie zapominali o zapachach i, aby uczyli się je poznawać w najprostszy, najbardziej naturalny sposób, czyli tak, jak nowe rzeczy poznają dzieci – ze świeżej, odkrywczej perspektywy.


Marka obejmuje ponad 449 różnych perfum zainspirowanych codziennymi doświadczeniami. Są to zwykle proste, intuicyjne i przyjazne zapachy, jak na przykład zapach pudru dla dzieci czy ciasta waniliowego. Są skomponowane tak, by dobrze się je nosiło. Dzięki temu wyjątkowemu i wrażliwemu podejściu marka oferuje perfumy, które są odzwierciedleniem rzeczywistych inspiracji. To właśnie pamięć oraz celebracja prostych czynności wzbudza w nas nieopisaną radość, głęboki spokój oraz sprawia, że beztrosko wczuwamy się w magię chwili tu i teraz w otoczeniu ukochanego zapachu. Czarujące Demeter perfumy to subtelnie pobrzmiewające notatki czystych, transparentnych akcentów budzące ciepłe uczucia idyllicznie wiecznego bezpieczeństwa, gorącej miłości oraz pełnej akceptacji i zrozumienia.

Już dawno udowodniono, że zmysłem, który jest najbardziej związany z emocjami, jest węch. Dlatego kiedy wybierasz perfumy marki Demeter, możesz odnaleźć zapach, który jest związany z tymi najcenniejszymi wspomnieniami. Stosując takie perfumy wyrażasz siebie i swoje emocje i dlatego firma jest jedyną prestiżową marką, która całkowicie koncentruje się na kliencie. Może się on stać twórcą swojego osobistego, jedynego zapachu, ponieważ perfumy są proste i opierają się zawsze na jednej nucie zapachowej, więc można je ze sobą mieszać i komponować. 

Marka dba również o to, by jej produkty były jak najbardziej naturalne. 95% składników pochodzi z naturalnych i odnawialnych  źródeł. Nie zawierają sztucznych barwników, emulgatorów czy ftalatów. Alkohol zawarty w perfumach jest pozyskiwany w naturalny sposób z kukurydzy. Demeter jest dosłownym urzeczywistnieniem wezwania „Nie zapomnij się zatrzymać i powąchać róży“. Motywuje swych klientów do tego, by delektowali się i doceniali piękne zapachy, które ich nieustannie otaczają. 

niedziela, 2 września 2018

NEWS: LolitaLand, Lolita Lempicka (2018)


Piękna marka perfum Lolita Lempicka zapowiada swoje najnowsze pachnidło LolitaLand skierowane do Pań, symbolizujące odrodzenie ogrodu Edenu, jako ody do natury i kobiecości. Ten obiecujący zapach zamknięty został w pięknym flakonie a wykreowany przez samego Francisa Kurkdjiana, zaprasza nas do wejścia w bajkowy świat. Ale to, co czyni ten produkt wyjątkowym, to to, że został on zaprojektowany z naturalnych składników i że te w 100% wegańskie perfumy zostały oznaczone przez stowarzyszenie One Voice.
LolitaLand jako woda perfumowana zaskakiwać ma swoją świeżością i lekkością. Mają być jak świeży musujący koktail kwiatowo-owocowy, owinięty w miękką wanilię i piżmo, a dostępny będzie w dwóch pojemnościach: 40ml oraz 80ml.
LolitaLand zadebiutuje w dobrych Perfumeriach już na początku Września.

Nuty głowy: Koktail Bellini, Pieprz Timut z Nepalu o ostrym, cytrynowo-grejpfrutowym aromacie, Esencja z włoskich mandarynek,
Nuty serca: Absolut Jaśminu Sambac, Płatki jaśminu, Biała brzoskwinia,
Nuty bazy: Wanilia z Madagaskaru, Białe piżmo.



Dom mody Lolita Lempicka został założony przez francuskie małżeństwo projektantów mody Josiane i Josepha Pividal w 1983 roku. Nazwa firmy zainspirowana została imieniem bohaterki powieści Nabokova “Lolita” i nazwiskiem malarki Tamary de Lempicka. Sławę marka zdobyła po otwarciu butiku w Paryżu, a sukces przyniosły jej projekty łączące styl lat czterdziestych z nowoczesnością. Kobiece i zmysłowe ubrania Lempickiej pozwoliły na poszerzenie działalności domu mody, otwierając butiki m.in. w Japonii. Również oferta marki powiększyła się o kolekcję młodzieżową Lolita Bis i perfumy.
Fantazyjne flakony, oryginalne zdobienia, piękne kompozycje zapachowe, smakowite perfumy to może być tylko Lolita Lempicka! Marka nieustannie zaprasza do świata magii, baśni oraz elfów, niegdyś tworząc modę damską, współcześnie – komponując perfumy. Lolita Lempicka potrafi zaskoczyć kompozycjami zapachowymi, dlatego jej perfumy damskie są idealne dla wszystkich kobiet znudzonych klasykami perfumeryjnymi.

Moda spod znaku Lolity Lempickiej.
Kreacje Lolity Lempickiej wyróżniały się na tle innych. Już w latach 70. Francuzka przerabiała odzież używaną, bawiąc się modą. Projektantkę fascynował styl mody lat 40., który skrupulatnie przemycała w swoich projektach. Kreacje były romantyczne i kojarzyły się ze światem baśni, księżniczek i magii. Po założeniu firmy i sukcesie pierwszych pokazów marka Lolita Lempicka założyła swój butik w Paryżu, a z czasem znalazła się na rynku europejskim. Oprócz kwiecistych sukienek i romantycznych kreacji, Josiane Maryse Pividal zasłynęła linią eleganckich, damskich garniturów.

Współcześnie Lolita Lempicka jest bardziej kojarzona z perfumami niż z modą. Lolita Lempicka to pierwsze perfumy damskie francuskiej projektantki, które pojawiły się w 1997 roku. Zainteresowanie wzbudził niecodzienny zielony flakon w kształcie jabłka ze złotymi elementami, ale także kompozycja typu gourmand, która składa się z zapachów słodyczy. Słodki, lekko korzenny zapach perfum damskich krył w sobie smakowite składniki – lukrecję, wanilię oraz praliny. Premiera zapachu zbiegła się z okresem popularności innych słodkich perfum – Angel Thierry Mugler, co sprawiło, że zielone jabłko Lolita Lempicka cieszyło się dużą popularnością. Słodka kompozycja doczekała się kilku wersji zapachowych, a smakowite nuty stały się także składnikami innych perfum damskich – np. L de Lolita Lempicka. Marka ma w swojej ofercie także perfumy męskie – w 2000 roku powstały Au Masculine.

sobota, 4 sierpnia 2018

NEWS: Oui a l'amour l'Eau de Parfum Flacon Collector, YVES ROCHER (2018)


Delikatne, subtelne zapachy Yves Rocher to kompozycje najpiękniejszych składników autorstwa wybitnych perfumiarzy. Twórczyni zapachu Oui a l’Amour, Sophie Labbé, kreatorka wielu wspaniałych perfum, a jednocześnie specjalistka w swojej dziedzinie w niezwykły sposób połączyła w nim świeżość i zmysłowość. To pełna światła kompozycja dzięgielu, róży damasceńskiej, bobu tonka i drzewa cedrowego.

Romantyczność według Sophie Labbé wyrażają nie tylko kwiatowe, słodkie tony. W wydaniu Yves Rocher to także świeżość, zmysłowość i elegancja. W Oui a l’Amour dominują również początkowo mniej wyczuwalne subtelne zapachy różanych olejków eterycznych oraz charakterystyczne korzenne nuty, piżmo i ambra.

Woda perfumowana Oui a l’Amour należy do gamy kosmetyków Quelques Notes d’Amour, w której główną rolę odgrywają świeże nuty. Cztery różne akordy zapachowe zostały przez nią połączone z doskonałą precyzją, dlatego Oui a l’Amour doskonale sprawdzi się zarówno w trakcie romantycznych kolacji, jak i w pracy. 



W tym niezwykłym zapachu pierwsze skrzypce grają zielone nuty esencji z korzenia dzięgielu. Na początku perfumy mają bardzo intensywny, korzenny zapach, który z czasem zyskuje piżmowy aromat. To zasługa rośliny występującej naturalnie w Europie i na Syberii ,której od lat przypisuje się magiczne właściwości. Korzeń dzięgielu, nazywany też anielskim zielem, był noszony jako amulet. Jego intensywny zapach służył także do rzucania zaklęć.

Po tym świeżym i czystym rozpoczęciu rozwijają się subtelne nuty różanego olejku eterycznego z Laboratoire Monique Rém – wyjątkowego wyciągu z róży damasceńskiej, której kwiaty ścinane są ręcznie, pojedynczo, od samego świtu. Olejek eteryczny uzyskiwany jest w drodze procesu złożonego z trzech etapów: hydrodestylacji, destylacji z parą wodną oraz absorpcji. Proces ten jest bardziej przyjazny środowisku niż tradycyjne metody pozyskiwania olejku z róży, ponieważ wymaga zużycia mniejszej ilości energii. Głębokie i lekkie, świetliste i tajemnicze, nuty zapachowe olejku eterycznego z róży LMR jako jedyne pozwalają twórcom perfum na odtworzenie promiennej kobiecości świeżego i naturalnego aromatu róży.

Zapachowy finał wody perfumowanej to ponowny wybuch intensywnych zapachów. Absolut z Bobu tonka połączony z wyrazistymi mocnymi, suchymi i wibrującymi nutami esencji z drzewa cedrowego dodaje perfumom elegancji. Cedr, jako symbol nieśmiertelności, zostaje na skórze przez bardzo długi czas. Staje się wyrazistym hymnem na cześć kobiecej miłości.Ten ostatni składnik pozyskiwany jest w drodze hydrodestylacji ścinków drzewnych. Cedr to drzewo uświęcone, symbol nieśmiertelności. Jego aromat to elegancka nuta wieńcząca zapach – hymn na cześć miłości.

"Oui a l’Amour jest manifestem śmiałości i pasji! To nieoczekiwane spotkanie musującej świeżości i wibrującej zmysłowości. Rześkie nuty dzięgla podkreślają naturalną kobiecość roży. Ten roziskrzony bukiet otulony jest delikatnym ciepłem bobu tonka połączonym z elegancją drzewa cedrowego.
Oui a l’Amour to zapach nieskończonej miłości
."

Sophie Labbé, Kreatorka zapachu.


środa, 1 sierpnia 2018

NEWS: Love Tuberose, Amouage (2018)


Ekskluzywna marka Amouage wkrótce przedstawi swój trzeci kobiecy zapach o pięknej nazwie Love Tuberose które są częścią kolekcji The Secret Garden (Tajemniczy Ogród) w niej jak do tej pory zajdziemy Liliac Love" i "Blossom Love''.
Nowe romantyczne, uwodzicielskie perfumy inspirowane są muzyką klasyczną i literaturą rosyjską i jak sama nazwa wskazuje mają być mocno kwiatowe, a dominować w nich będą nuty Gardenii, tuberozy i jaśminu, ułożone na słodko-kremowym sercu, składającym się z bitej śmietany i wanilii by spocząć na drzewnej, kremowo-pikantnej bazie drewna cedrowego i sandałowca.

Woda perfumowana o 100 ml pojemności zamknięta została w klasycznym dla marki flakonie koloru jasnego pastelowego beżu ze srebrnym korkiem, ozdobiona delikatną różową aurora borealis Swarovskiego która przypomina luksusową delikatność i zmysłowość z emanującego zapachu. Pachnidło ukaże się już w Sierpniu wyłącznie w firmowych perfumeriach Amouage, a na całym świecie od Września w wybranych sieciach sklepów perfumeryjnych.
Amouage jest marką wykreowaną z najcenniejszych składników zrodzonych przez Matkę Naturę. Kwintesencja luksusowego Orientu, która prowadzi nas na lektyce do bram jednej z najbogatszych krain świata. Początkowo jedynie najbliżsi przyjaciele rodziny królewskiej Omanu, mieli możliwość obcowania z eliksirami Amouage.

Założycielem Amouage jest szejk Sayyid Hamed bin Hamood dbający o dziedzictwo arabskiej kultury, której nierozłącznym elementem były także perfumy. Ambicją jego było zbudowanie arabskiej marki perfum, godnej królewskich dworów. Marka Amouage miała stać się perfumami, które zachwycą cały świat swoją wyjątkowością. Szejk do ich stworzenia zaprosił legendarnego twórcę zapachów – Guya Roberta. Do dyspozycji francuskiego arcymistrza postawione zostały najcenniejsze, najrzadsze i najdroższe składniki.

Kiedy rozpoczęto ich sprzedaż londyńskim Harrodsie, momentalnie stały się ultraluksusowym przedmiotem pożądania zarówno znamienitych gwiazd Hollywood, jak i pozostających w cieniu największych biznesmenów świata. Amouage jednym i drugim oferuje największy skarb, jaki mogą dać perfumy. Stuprocentową pewność siebie i pełnię absolutnie unikatowego luksusu.


niedziela, 29 lipca 2018

NEWS: Pure XS for Her, Paco Rabanne (2018)


Po zeszłorocznej niebiesko-błękitnej edycji dla Mężczyzn Pure XS for Him reklamowanej przez portugalskiego modela Francisco Henriquesa, marka Paco Rabanne powraca lecz tym razem z damskim odpowiednikiem"Pure XS for her Eau de Parfum. Kobieca, kwiatowo-orientalna wersja opisywana jest jako erotyczna, dzika, odważna i prowokująca której twarzą została amerykańska polskiego pochodzenia aktorka i modelka Emily Ratajowski. W nutach damskiej edycji którą zamieszał perfumiarz Quentin Bisch znajdziemy: kremowe kwiecie ylang ylangu, akord popcornu, oraz czarną wanilię.
Flakon perfum prezentuje się wspaniale. Jest w odcieniu pudrowego różu z oplatającym go wężem, zamknięty w aksamitnie wykończonym pudełku ze złotymi detalami. Produkt dostępny będzie jako woda perfumowana w dwóch pojemnościach: 50ml oraz 80ml.



piątek, 13 lipca 2018

NEWS: The One Grey Dolce & Gabbana (2018)


Gwiazda jednego z najpopularniejszych seriali kanału filmowego HBO, "Gry o tron" Kit Harington wezmie ponownie udział w kampanii reklamowej nowego zapachu-flakeru "The One Grey" włoskiej marki Dolce & Gabbana. Wcześniej w 2017 roku aktor brał udział w kampanii perfum Dolce & Gabbana The One - nowej odsłonie dostępnej od 2008 roku wody perfumowanej, a w 2014 roku Kit był twarzą perfum Jimmy Choo Man marki Jimmy Choo.
W nutach bardzo męsko i klasycznie: akord grejpfruta, zielonego kardamonu, lawendy prowansalskiej, wetiwerii, tytoniu, szarej ambry i akordów drewna.
Dolce & Gabbana The One Grey dostępna będzie jako woda toaletowa w trzech pojemnościach: 30ml,50ml i 100 ml a jej debiut planowany jest na Wrzesień 2018 roku.




poniedziałek, 9 lipca 2018

NEWS: Bvlgari Man Wood Essence, Bvlgari (2018)


Biżuteryjna luksusowa marka Bvlgari przedstawia swój premierowy aromatyczno-energetyzująco-drzewny flanker Bvlgari Man Wood Essence, Jest to zapach dla mężczyzn autorstwa Alberto Morillasa który uosabia równowagę pomiędzy miejskim życiem i naturą.
W nutach znajdziemy między innymi: żywice i esencje drzewne, drewno cedrowe, cyprysowe drewno, żywicę benzoesową, wetiwerię, z zielono-cytrusowym charakterem któremu nadają włoskie cytrusy oraz liście kolendry.
Zapach o koncentracji wody perfumowanej jest częścią kolekcji Bvlgari Man, zamknięty został w dwóch pojemnościach 60ml oraz 100ml a pojawił się już w sklepach wolnocłowych głównie w Wielkiej Brytanii, Danii i krajach arabskich.
Tgzw strefy bezcłowe na lotniskach międzynarodowych teraz wyglądem przypominają galerie handlowe. Znajdziemy w nich sklepy oferujące szeroki wybór produktów, w tym specjalne linie dostępne jedynie na lotniskach (tzw. edycje travel), często w promocyjnych cenach tak jak w przypadku perfum marki Bvlgari tak więc warto skorzystać z zapachowej promocji na świetne zapachy. Orientacyjna cena większej pojemności to ok: 90 Euro. Twarzą kampanii reklamowej jest kanadyjski model i aktor Nick Bateman.