wtorek, 16 lutego 2016

NEWS: By Kilian Moonlight in Heaven (2016)

Założona w 2007 roku niszowa francuska marka By Kilian twórcy Kiliana Hennessy (potomek rodziny właścicieli słynnych koniaków wnuk założyciela koncernu LVMH).  którego zapachy i biżuteria cieszą się dużym powodzeniem przygotowała w tym roku kilka ekscytujących nowości. W Kwietniu 2016 roku wprowadzi do sprzedaży nowe pachnidło Moonlight in Heaven w pięknym chabrowym kolorze.
Kilian wyróżnia się ekologicznym podejściem do tematu zapachów. Minimalistyczne flakony są „wielokrotnego użytku” – w oficjalnym sklepie internetowym kupić można zestawy uzupełniające, dzięki którym pusta buteleczka nie musi lądować w koszu. Nawet opakowania By Kilian to eleganckie szkatułki z metalu i ciemnego drewna z wykorzystaniem masy perłowej zostały przemyślane tak, by miało drugie życie jako torebka-puzderko.
Perfumy Moonlight in Heaven dostępne będą w dwóch pojemnościach: 50ml klasycznym flakonie oraz w 250ml luksusowej karafce z której można uzupełniać butelkę.

By Kilian Moonlight in Heaven (2016)
Nuty głowy: Cytryna, Grejpfrut, Różowy Pieprz,
Muty serca: Ryż, Mleczko kokosowe, Mango,
Nuty bazy: Fasolka tonka, Wetiwer.

poniedziałek, 15 lutego 2016

NEWS: Sandalo Nobile by Nobile 1942 (2016)

Niezwykła marka, dostępna od jakiegoś czasu w Polsce w Warszawskiej Perfumerii Mon Credo ma długoletnią tradycję, powstała w Rzymie w 1942 roku a pierwszy zapach wykreowano właśnie w 1942 roku (stąd data w nazwie marki). Jej twórca – Umberto Nobile – to człowiek o wielkiej pasji, zamiłowaniu do piękna, którego nazwisko zawsze będzie kojarzyło się ze światem luksusowych włoskich perfum. Zapachy Nobile 1942 zawierają naturalne esencje i ekstrakty pozyskiwane w wyniku skrupulatnej selekcji składników oraz długotrwałych procesów filtracji i destylacji. Proces twórczy wymaga czasu i cierpliwości, którego nagrodą jest doskonała kompozycja aromatów, urzekająca swym pięknem, głębią i niezwykłą trwałością. Wszystkie elementy kompozycji zapachowych podążają za rytmem przyrody i celebrują stulecia tradycji sztuki perfumiarskiej. Połączone ze sobą na wzajem, w jedną niepowtarzalną aromatyczną historię, oczekują jeszcze przez miesiąc zanim jej sekret zamknięty zostanie w szklanym flakonie. Dzięki temu zapachy Nobile są tak wyjątkowe, niepowtarzalne, wędrują za naszym nastrojem, układając się na skórze niczym kaszmirowy szal, dają nam niezapomniane chwile olfaktorycznych przyjemności.
Najnowszym zapachem  jest niezwykle interesujące Sandalo Nobile o pięknych nutach i mocniejszym 18% stężeniu wody perfumowanej, który zostanie przedstawiony na zbliżających się włoskich targach Esxence - the Ecent of Excellence 2016.

Nuty głowy:  Szafran, Kmin,
Nuty serca:  Drewno sandałowe, Drewno cedrowe, Benzoes syjamski,
Nuty bazy:  Balsam gurjum, Irys, Drewno figowe.
info, zdjęcia;
http://www.moncredo.pl/marki/marki-niszowe/nobile-1942.html
http://www.nobile1942.it

wtorek, 9 lutego 2016

NEWS: Tropical Wood, Aoud Lagoon by MONTALE (2016)

Marka Montale przedstawia nie lada gratkę dla fanów letnich zapachów. wkrótce wprowadzi do sprzedaży dwa nowe egzotyczne zapachy. Duet: Tropical Wood oraz Aoud Lagoon a ich premiera zapowiedziana jest już na 13 Lutego 2016 roku.
Montale jest jedną z najbardziej niezwykłych marek w świecie perfumeryjnym. Francuz Pierre Montale założyciel marki z początku przez wiele lat tworzył perfumy w swoich charakterystycznych, aluminiowych flakonach tylko dla saudyjskiej rodziny królewskiej, w tym królów, książąt i księżniczek, zaś po ogromnym sukcesie w 2003 roku zaczęły być sprzedawane także i w Europie.
Perfumy jednej z najbardziej uznanych marek luksusowych to bogactwo orientu zawierające najcenniejsze surowce w dużych stężeniach. Wybór pachnideł jest naprawdę imponujący!
Nie tylko zapachy marki Montale są oryginalne, ale także ich flakony. Design zachwyca swą prostotą i elegancją, a unikatowości dodaje im również aspekt praktyczny. Aluminiowe flakony perfum w złoto-błękitnym odcieniu zostały specjalnie opracowane w celu zagwarantowania i zabezpieczenia drogich esencji przed światłem, które jest głównym wrogiem perfum i rzadkich esencji. Ponadto ten niezwykły materiał sprawia, ze perfumy idealnie nadają się w podróż.

Tropical Wood
Nuty: Bergamotka, Owoc Marakuji, Ananas, Oud z Malezji, Róża z Bułgarii, Fiołek, Akordy skórzane, Piżmo, Wanilia z Madagaskaru.

Aoud Lagoon
Nuty: Osmantus, Słodka Sycylijska mandarynka, Kwiat Lotosu, Gardenia Tiare, Mech dębowy, Drewno gwajakowe z Paragwaju, Wetyweria z Haiti. 

niedziela, 7 lutego 2016

NEWS: Kenzo Homme Eau de Parfum (2016)

Marka Kenzo na 25 rocznicę swojego słynnego pachnącego dzieła szykuje nam nie lada niespodziankę.
Kenzo Homme Eau de Parfum bo o nim mowa, to najnowsze morsko-drzewne pachnidło zamknięte zostało w tej samej wersji flakonu co Kenzo Pour Homme z 1991 roku (wygięty bambusowy kształt) tym razem w błękitno-morskim kolorze, a inspirowane jest potęgą oceanu. Jest to zapach wolnego duchem mężczyzny, który czerpie swoją siłę z natury.
Nicolas Cazalé

Twarzą najnowszych perfum został ponownie francuski aktor i model: Nicolas Cazalé, który wcześniej brał udział w kampaniach reklamowych marki dla Kenzo Homme Sport (2012) i Kenzo Homme Sport Extreme (2013)
Twórcami najnowszej zapachowej kompozycji są perfumiarze: Nathalie Gracia-Cetto i Olivier Pescheux a ich premiera zapowiadana jest na Luty 2016 roku. Dostępny będzie w dwóch pojemnościach: 50ml i 100ml jako woda perfumowana.

W nutach znajdziemy: kardamon, miętę, cytrusy, akordy morskie, szałwię, przyprawy, wetiwer, aromatyczną wanilię, cedr i drewno sandałowe. 

wtorek, 2 lutego 2016

NEWS: Opus X - The Library Collection by AMOUAGE (2016)

Marka Amouage idzie jak burza. Luksusowy dom perfumeryjny ogłosił wprowadzenie najnowszej dziesiątej zapachowej bibliotecznej pozycji – kwiatowo-drzewny Opus X, który dołączy do pozostałych zbiorów perfum Library Collection.
Perfumy zamknięte zostały w pięknym bursztynowo-czerwonym kolorze flakonu, inspirowane słynnym filmem "Purpurowe Skrzypce" z 1998 roku który opowiada historię skrzypiec wykonanych przed kilkuset laty przez wybitnego włoskiego lutnika Nicole Bussotti które miały być prezentem urodzinowym dla syna. 
Niestety jego ukochana żona i dziecko umierają. Mija wiele lat. Instrument trafia do sierocińca w Austrii. Skrzypce są teraz własnością Kaspera Weissa, chłopca który jest bardzo chory na serce. Zmuszony do wyczerpujących ćwiczeń umiera podczas występu na dworze królewskim. 
Instrument o niezwykłej purpurowej barwie i niespotykanym brzmieniu przynosi nieszczęście swym kolejnym właścicielom, trafia do Austrii, potem do Anglii, Chin, wreszcie zostaje wystawiony na aukcji we współczesnej Kanadzie. Kiedy znawca instrumentów Charles Moritz potwierdza oficjalnie ich autentyzm, dom aukcyjny wypełnia się po brzegi. Jednak nikt nie domyśla się, jaką tajemnicę kryje purpurowy instrument.
The Library Collection: Opus X dostępny będzie w postaci wody perfumowanej o pojemności 100ml na stronach Amouage, a także u wybranych dystrybutorów, już na przełomie Kwietnia i Maja 2016 roku. 

Opus X
Nuty głowy: Róża Centifolia, Akord czerwonej róży, Pąki róży, Róża Oxide,
Nuty serca: Geranium, Akord werniksu (jednoskładnikowy lakier szklący do zabezpieczania powierzchni typu drewno, papier), Akordy skórzane,
Nuty bazy: Ambrarome czyli eksklusiv: orientalny akord oczyszczonego ekstraktu labdanum: Estry Etylowe), Agarowiec (Oud) z Laosu, Ylang-Ylang, Akordy metaliczne.


Zdjęcie:
http://mike-darkranger.deviantart.com/art/The-Red-Violin-81318093

sobota, 30 stycznia 2016

NEWS: Lilac Love by Amouage (2016)

Lilac Love to pierwsze kobiece perfumy od marki Amouage z kolekcji The Secret Garden (Tajemniczy Ogród). Pachnidło to debiutuje już w ekskluzywnym Domu Towarowym Harrods.  Perfumy uchwycają prawdziwego ducha klasycznej kobiecości u nowoczesnej kobiety.
Woda perfumowana o 100ml pojemności zamknięta została w klasycznym dla marki flakonie ze srebrnym korkiem wieńczącym kryształ Svarowskiego. Dodatkowo na uwagę zasługuje wytworne opakowanie zewnętrzne w kolorze fiołkowego bzu, ozdobione srebrnym napisem które można wykorzystać jako elegancką szkatułkę.

Jesteśmy tak zajęci próbując wpasować się w nowoczesność, że czasem zapominamy o rzeczach prostych i tradycyjnych charakteryzujących nas i nasze życie.” 
Christopher Chong, dyrektor kreatywny marki.

Ponieważ nie można uzyskać ekstraktu kwiatu lilaka, Lilac Love harmonijnie odtwarzają akord owego kwiatu, aby wyrazić jego zwierzęce i pudrowe tony poprzez melodyjny balans nutami róży i jaśminu. Akord uzyskano poprzez połączenie górnych nut gardenii, piwonii i heliotropu. Kwiatowy charakter perfum został podkreślony gourmandowym sercem z irysa, aromatu ziaren kakaowca i bobu tonka. Ciepłe tchnienie sandałowca wyraża w bazie charakterystyczną zmysłowość wzmocnioną bogactwem aromatu paczuli i ułągodzoną obecnością wanilii, tworząc w ten sposób ponadczasową kwiatową symfonię otuloną romantyczną zasłoną.

Amouage jest marką wykreowaną z najcenniejszych składników zrodzonych przez Matkę Naturę. Kwintesencja luksusowego Orientu, która prowadzi nas na lektyce do bram jednej z najbogatszych krain świata. Początkowo jedynie najbliżsi przyjaciele rodziny królewskiej Omanu, mieli możliwość obcowania z eliksirami Amouage.
Założycielem Amouage jest szejk Sayyid Hamed bin Hamood dbający o dziedzictwo arabskiej kultury, której nierozłącznym elementem były także perfumy. Ambicją jego było zbudowanie arabskiej marki perfum, godnej królewskich dworów. Marka Amouage miała stać się perfumami, które zachwycą cały świat swoją wyjątkowością. Szejk do ich stworzenia zaprosił legendarnego twórcę zapachów – Guya Roberta. Do dyspozycji francuskiego arcymistrza postawione zostały najcenniejsze, najrzadsze i najdroższe składniki.
Kiedy rozpoczęto ich sprzedaż londyńskim Harrodsie, momentalnie stały się ultraluksusowym przedmiotem pożądania zarówno znamienitych gwiazd Hollywood, jak i pozostających w cieniu największych biznesmenów świata. Amouage jednym i drugim oferuje największy skarb, jaki mogą dać perfumy. Stuprocentową pewność siebie i pełnię absolutnie unikatowego luksusu.

Nuty głowy: Jaśmin, Róża, Gardenia, Piwonia, Heliotrop,
Nuty serca: Korzeń irysa, Nasiona kakao, Fasolka tonka,
Nuty bazy: Drewno sandałowe, Paczula, Wanilia.





piątek, 29 stycznia 2016

NEWS: Equinox Bloom by Penhaligon's (2016)

Penhaligon’s wkrótce zaprezentuje swoje pierwsze w kolekcji gourmandowo-kwiatowe pachnidło stworzone przez mistrza perfumiarstwa Oliviera Cresp, zainspirowanego kwintesencją angielskich podwieczorków.
Podwieczorek jest dobrą okazją do towarzyskich spotkań przy słodkościach, herbacie lub kawie. Zwyczaj angielskich podwieczorków sięga jeszcze wiktoriańskich czasów, kiedy to na "popołudniową herbatkę" podawano herbatę i bogaty wybór bułek, kanapek, tostów z miodem i marmoladą oraz ciastek.
Tradycja picia herbaty o piątej po południu, czyli five o`clock, narodziła się w angielskiej kulturze za sprawą księżnej Bedford – Anny Marii Russel. Obecnie, mimo że zwyczaj powoli zanika, Anglia wciąż kojarzona jest z tradycyjną popołudniową herbatką i towarzyszącym jej podwieczorkiem.
Słodki upominek od marki Penhaligon's Equinox Bloom jako woda perfumowana w dwóch pojemnościach: 50ml i 100ml będzie miała swoją premierę w Marcu 2016 roku na stronie butiku marki Penhaligon’s oraz perfumeriach.

Nuty głowy: Esencja Neroli Bigarade, absolut liści fiołka,
Nuty serca: Plumeria (Frangipani), absolut kwiatu pomarańczy, absolut jaśminu Sambac, 
Nuty bazy: Ambroxan, absolut benzoesu Syjamskiego, brązowy cukier.