czwartek, 17 września 2015

NEWS: Black Orchid Eau de Toilette by Tom Ford (2015)

Na początku Października zadebiutuje nowe orientalno-kwiatowe pachnidło od Toma Forda Black Orchid Eau de Toilette. Tym razem to będzie łagodniejsza odsłona wody perfumowanej pod tą samą nazwą debiutującego w listopadzie 2006 roku zapachu, jednego z najpopularniejszych pachnideł marki i pierwszego sygnowanego nazwiskiem Toma Forda. Opakowanie stanowi prosta, czarna butelka lecz tym razem z czarnym lakierowanym emblematem i złotymi napisami  zamknięta w czarnym pudełku. Sprawia wrażenie staromodnej, jednak niezwykle eleganckiej, o nowoczesnym, stylowym rysie. 
Zapach przyciąga uwagę zmysłowymi nutami czarnych trufli, ylang ylang, świeżą bergamotką oraz apetyczną czarną porzeczką. Nuta serca zdominowana jest przez czarną orchideę, której moc podkreślają akordy kwiatowe i owocowe. Baza składająca się z wanilii i miękkiego aromatu drzewa sandałowego dopełnia kompozycję.

Nuty głowy: bergamotka, czarna porzeczka, czarna trufla, ylang-ylang,
Nuty serca: czarna orchidea, tuberoza, nuty owocowe,
Nuty bazy: paczula, drewno sandałowe, wetyweria, drzewo lotosu, wanilia, kadzidło.

NEWS: Carmen Le Bolshoï by GUERLAIN (2015)

Carmen Le Bolshoï by GUERLAIN (2015)
Nowe butikowe pachnidło od marki Guerlain z okazji 240 jubileuszu Teatru Bolszoj, wykreowane przez Thierry Wassera. Ten rok to także 140 jubileusz Opery Carmen George’a Bizeta.

Są to już czwarte perfumy wykreowane na rynek rosyjski po "Le Bolshoï Saison 2012 La Traviata" , "Le Bolshoï 2011 Edition Limitée" oraz przedostatnim z 2014 roku: Le Bolshoï Black Swan.
W nutach znajdziemy: Jaśmin, Cytrusy, drewno Cedrowe, różowy pieprz, piżmo.
Cena flakonu o pojemności tej samej jak poprzednie edycje: 60ml dostępnego wyłącznie w butikach moskiewskich to ok: 300 Euro.

NEWS: Nivea Eau de Toilette (2015)

Nivea Eau de Toilette to pierwsze pachnidło od legendarnej marki NIVEA jednej z najbardziej znanych marek na świecie, znanej mi głównie z pielęgnacyjnego kremu do twarzy o pięknym zapachu, cieszącego się na naszym rynku od lat sporym zainteresowaniem.
NIVEA jest linią produktów kosmetycznych międzynarodowego koncernu z Hamburga.
Pierwszym, i do dziś najbardziej znanym, sztandarowym produktem tej marki jest właśnie krem do pielęgnacji skóry w niebieskim opakowaniu NIVEA Creme.
Krem ten został opracowany i jest sprzedawany na rynku od 1911 roku. Historia marki NIVEA ma już więc ponad 100 lat! więc dziwnego, że współ-wynalazcą kremu był chemik i dermatolog Paul Unna, we współpracy z aptekarzem Oskarem Troplowitzem. To właśnie Troplowitz nadał kremowi nazwę NIVEA.
Perfumiarką premierowego pachnidła została Isabelle Abram z Givaudan i jest to jej zapachowy debiut na rynku, a w nutach bardzo ciekawie: mandarynka, bergamotka, lawenda, konwalia, esencja z róży, frezja, ylang-ylang, drewno sandałowe i nuty pudrowe.
Premiera zapowiedziana jest na połowę Października 2015 roku.

środa, 16 września 2015

NEWS: Prada Olfactories (2015)

Włoska marka PRADA przedstawi w tym miesiącu swoją nową luksusową kolekcję Prada Olfactories na którą składać się będzie dziesięć butikowych pachnideł tym razem w większych pojemnościach wykreowanych we współpracy z Miuccią Prada przez wieloletnią przyjaciółkę kreatorki marki: perfumiarkę Danielę Andrier z Givaudan. Perfumy zamknięte będą w specjalnym woreczku z kolorowej tkaniny, dostępne w butikach Prady w Mediolanie i Galerii Lafayette we Francji i Nowym Jorku.

Kolekcja „Olfctories” została stworzona po to, aby wąchać ją i odkrywać niezależnie od utartych standardów czy zwyczajów postrzegania perfum. Każdy z zawartych w niej zapachów ma docelowo stać się częścią jakiejś osobistej historii, a dzięki temu wywoływać określone wspomnienia. Kluczem do zrozumienia nie tylko idei samych zapachów, ale także towarzyszącej im, złożonej z kolaży, kampanii, jest surrealizm i związana z nim kwestia marzeń sennych. Każdy z nich został stworzony tak, aby dotykać podświadomej strefy naszych umysłów, prowokować przywołanie częściowych wspomnień i emocji z przeszłości. 
Dlatego też, zamiast tradycyjnych nazw zawartych w składzie kwiatów lub numerów seryjnych perfum, zapachy z kolekcji „Olfactories” zostały nazwane na cześć filmów i piosenek pochodzących z minionych dekad.
Wśród nich znajdziemy m.in. „Purple Rain” Prince’a, „Tainted Love” zespołu New Wave oraz trochę zapomnianą piosenkę Brigitte Bardot „Nue au Soleil”.

Idea ta ma także swoje wytłumaczenie w kreacji stojącej za kampanią najnowszych perfum Prady. 
Daniela Andrier, która od wielu lat jest już nosem włoskiego domu mody, a wcześniej stworzyła m.in. perfumy „Rive Gauche” YSL i słynne „Caleche” Hermès, w jednym z wywiadów powiedziała: „Obrazkowe kolaże towarzyszące każdemu z zapachów reprezentują sen. Sny to nasze pierwsze wrażenia tuż po przebudzeniu – kolory i uczucia funkcjonują w ludzkich umysłach w kawałkach. I tak właśnie zostały skonstruowane te perfumy. Mają utożsamiać wśród klientów możliwie jak największą liczbę różnych wspomnień.”

Orientacyjna cena flakonu pachnidła o koncentracji wody perfumowanej i pojemności 100ml to:230 Euro/300 dolarów a w kolekcji znajdziemy między innymi następujące kompozycje:

Purple Rain   
w nutach min: neroli oraz wetiwer.

Tainted Love  
W nutach: fiołek, piżmo.

Nue au Soleil  
Nuty min: kwiat pomarańczy, paczula.

Cargo de Nuit  
W nutach: nasiona ambrette, cedr.

Double Dare  
Nuty: akordy skórzane oraz zamszowe.

Un Chant D’Amour  
W nutach: neroli, piżmo.

Heat Wave  
Nuty min: akordy kwiatów kwitnących nocą.

Pink Flamingos
Nuty: róża japońska, irys, kwiat wiśni.

Day For Night  
W nutach min: Ambra, skóra.

Marienbad
Nuty: wanilia, akord ambry, skóra, oud oraz kadzidło.




Info:
http://www.nstperfume.com/2015/09/16/prada-olfactories-new-fragrances/
http://fashionpost.pl/surrealistyczna-kampania-perfum-prada/

NEWS: Dark Rebel by John Varvatos (2015)

John Varvatos to sławny amerykański projektant mody. Pierwszą kolekcję zaprezentował w 2000r., która przedstawiała styl artysty - charakteryzujący intymność, pewność siebie. Obecnie Wizjoner poza projektowaniem ubrań, zajął się tworzeniem perfum.

Dark Rebel, najnowszy zapach w kolekcji powstał w imię powrotu designera do Detroit i został przygotowany z myślą o buntowniczych mężczyznach, którzy myślą niekonwencjonalnie i nie kierują się trendami, tylko podążają własnym stylem bycia. Perfumy promuje slogan "Z ciemności wyłania się światło."
Kompozycja jest dymna, orientalno - drzewna, oparta na słodkim tytoniu zmieszanym ze zmysłowymi, żywicznymi drzewami. Perfumy otwierają się akordem jamajskiego rumu, kubańskiej trzciny cukrowej, bylicą, kardamonem i szałwią. Serce zawiera czarną skórę, żywicę jodłową, gałkę muszkatołową, pieprz i styraks. Bazę formuje drewno Akigala, liść tytoniu, meksykańska czarna wanilia, kastoreum, drzewo balsamiczne i jałowiec.
John Varvatos na rynku perfumeryjnym pojawił się z olbrzymim impetem. Już pierwsze perfumy wydane w 2004r. John Varvatos, zdobyły uznanie milionów ludzi. Pachnidła projektanta tworzone są wspólnie z największymi perfumiarzami. W swoich liniach Artisan, Dark Rebel czy Star USA, Varvatos umieścił najbardziej uwodzicielskie oraz hipnotyzujące nuty.
Marka  zajmuje wyjątkowe miejsce na amerykańskim rynku designerskim. W 2000 r. w Nowym Jorku amerykański projektant mody z greckimi korzeniami, zaprezentował swoją kolekcję ubrań. Obecnie, oprócz kolekcji sportowej i dodatków, oferta marki wzbogacona jest o luksusowe zegarki, doskonałe kosmetyki i oryginalne perfumy dla mężczyzn. 
Już pierwsze perfumy marki wydane w 2004 r. odniosły ogromny sukces.  Wszystkie oferowane zapachy łączy oryginalność, sportowa elegancja i ciekawy skład, w którym nie brakuje na przykład bazylii, kopru włoskiego, rabarbaru, tymianku czy majeranku. Poszczególne składniki w genialnych kompozycjach podkreślają najlepsze męskie cechy – zmysłowość, autentyczność, elegancję, charyzmę, indywidualność.
Perfumy tworzone są przez słynne w świecie perfumiarstwa nazwiska, np. Rodrigo Flores-Roux oraz przez samego projektanta, który był wielokrotnie za to nagradzany. Varvatos wkłada do perfum wiele ze swej wyraźnej osobowości i pasji, którą jest muzyka rockowa.
Marka ta to symbol doskonałej jakości i luksusu wraz z ciekawym punktem widzenia.

Nuty głowy: Davana, Jamajski rum, Absolut Kardamonu, Kubański cukier trzcinowy, Szałwia,
Nuty serca:  Gałka muszkatołowa, Czarny pieprz, Czarna skóra, Absolut Styraksu, Jodła balsamiczna,
Baza: Drewno akigala, Akordy drzewne, Kastoreum, Meksykańska wanilia, Liście tytoniu, Kolczasty cedr.

poniedziałek, 14 września 2015

Segno, Lumina by Pininfarina (2015)

Segno oraz Lumina to najnowsze pachnidła legendarnej firmy Pininfarina które miały swoją premierę podczas niedawnych targów Pitti Fragranze we Florencji.
Marka na stałe zapisała się w historii motoryzacji. Pininfarina to chyba najbardziej znana firma stylistyczna z gorących Włoch.
Już w 1930 roku założył ją Battista Pinin Farina. Marka zasłynęła z projektów, które śmiało mogą pretendować do miana motoryzacyjnych dzieł sztuki, będąc jednocześnie wykładnią włoskiej stylistyki użytkowej. Przez lata zaprojektowano tu setki nadwozi aut produkowanych seryjnie jak i prototypów. Firma prowadziła i nadal prowadzi także produkcję, montaż aut i wytwarzanie karoserii dla innych koncernów (Ferrari, Fiat, Lancia, Peugeot, Bentley, Mitsubishi, Alfa Romeo, Ford, Rolls-Royce).
Początki tej współpracy przypadają już na lata trzydzieste. Firmy przez dekady wzajemnie wpływały na swoją działalność, kształtując rozpoznawalny styl. Producent z Turynu zawdzięcza Pininfarinie jeden ze swoich najbardziej znanych kabrioletów – model Giulietta Spider.

Lumina
Nuty głowy: Migdały, Neroli, Pomarańcza, Pikantne akordy, Gardenia,
Nuty serca: Jaśmin, Turecka róża, Drewno cedrowe, Irys, Heliotrop,
Baza: Paczula, Wetiwer, Ambra, Benzoes.

Segno
Nuty głowy: Bergamotka, Róża, Ananas, Czarna porzeczka, Jabłko,
Nuty serca: Paczula, Jaśmin, Brzoza, Jałowiec,
Nuty bazy: Piżmo, Mech dębowy, Wanilia, Ambra.







http://blog.autotraper.pl

sobota, 12 września 2015

NEWS: Tribal (Oak Moss) by Arte Profumi (2015)

Arte Profumi włoska niszowa ekskluzywna marka, w której znajdziemy absolutnie unikatowe o bardzo wysokiej 25% koncentracji, wykonane ze starannie wyselekcjonowanych najlepszych składników wody perfumowane. Najnowszym tegorocznym zapachem w kolekcji po Jardin de Giverny, inspirowanym malowniczymi ogrodami słynnego malarza Claude Moneta jest pachnidło Tribal (Oak Moss) debiutujący właśnie na trzynastych targach Pitti Fragranze we Florencji.
W nutach Tribal znajdziemy: mech dębowy, fasolkę tonka oraz paczulę.