wtorek, 25 sierpnia 2015

NEWS: Azzaro Pour Homme Intense by AZZARO (2015)

Intensywna wersja klasycznego męskiego aromatyczno-drzewnego pachnidła Azzaro pour homme z 1978 roku oraz wydanego w 1992 roku.
Azzaro Pour Homme intense to niezwykła kompozycja, połączenie 32 różnych składników, z których ponad połowa jest naturalnego pochodzenia. Azzaro Pour Homme Intense to „magiczny koktajl” ze świeżego anyżku, lawendy, piżma. Zapach ten jest ponadczasowy, niezwykle szlachetny.
Twarzą kampanii perfum został aktor Ian Somerhalder.

Perfumy Azzaro – zapachy uwodzenia i radości z życia. Marka Azzaro została stworzona zgodnie z wizją swego założyciela, projektanta mody o francusko-włoskich korzeniach, Lorisa Azzaro. Urodził się on w Tunezji, jednak jego rodzice byli z pochodzenia Sycylijczykami. W 1962 r. przeniósł się do Paryża, by podbić świat mody.
Jego projekty ucieleśniały śródziemnomorski luksus poprzez zmysłowość, namiętność i epikurejskie podejście do życia. Jeszcze przed końcem lat 60. Loris Azzaro zdążył zapracować na dobre imię marki dzięki czarującym projektom pełnym pasji, które oferował. Bardzo szybko marka Azzaro poszerzyła swoją ofertę o perfumy. Pierwsze zostały wydane w 1975 r. Trzy lata po Azzaro for Women, drzewno-szyprowym zapachu dla kobiet, pojawiły się na rynku pierwsze perfumy dla mężczyzn. Klasyczne, a zarazem nowoczesne Azzaro pour Homme to aromatyczno-drzewny zapach przypisywany do grupy fougère.
Obecnie marka ma na koncie kilkadziesiąt perfum, wśród których największym powodzeniem cieszy się Azzaro Chrome, cytrusowo-aromatyczne perfumy dla mężczyzn, który oczarowuje nutami rozmarynu, ananasa, neroli, bergamotki i cytryny oraz ukrytymi w sercu jaśminem i kolendrą oraz piżmem i kardamonem w podstawie. Wiele z cieszących się sympatią zapachów powstało z inspiracji śródziemnomorskim stylem życia, w którym ważne są takie wartości, jak radość z życia, gościnność czy towarzyskość. Azzaro ucieleśnia nowoczesny styl życia, który ma „wdzięk“ i przepełniony jest słońcem. Męskie perfumy Azzaro emanują asertywnością, a damskie niezwykłym urokiem. Dla Azzaro perfumy to element uwodzenia. Każdy nowy zapach jest wynikiem poszukiwania nowych emocji, a ich powstaniu przewodzi zamiłowanie do innowacji, jakości i najszlachetniejszych składników. Marka współpracuje z najlepszymi perfumiarzami.
Do ich szerokiego grona należą chociażby Maurice Maurin, Michel Almairac, Alberto Morillas, Jacques Cavallier, Christine Nagel i oczywiście sam Loris Azzaro. Po jego śmierci w 2003 r. na czele marki stanęła najpierw francuska projektantka mody, Vanessa Seward, a następnie Arnaud Maillard i Alvaro Castejon. Nawet pod ich kierownictwem marka utrzymała dotychczasowy poziom jakości i charakterystyczny styl. Zapachy Azzaro ucieleśniają nowoczesny, luksusowy styl połączony ze sztuką korzystania z życia.

Azzaro Pour Homme Intense
W nutach: cynamon z Laosu. wetiwer z Haiti, lawenda, anyż gwiaździsty, akord Brandy, cedr, fasolka tonka z Wenezueli, piżmo i ambra w podstawie zapachu.

Info:
http://www.iperfumy.pl/azzaro/pour-homme-intense-woda-toaletowa-dla-mczyzn/

sobota, 22 sierpnia 2015

NEWS: Thé Noir 29 by LE LABO (2015)

Thé Noir 29 by LE LABO (2015)
Marka Le Labo w tym roku szykuje nam nowe pikantno-drzewne i piżmowe pachnidło THE NOIR 29 inspirowane czarną herbatą. Premiera zapowiedziana jest na początek Listopada 2015 roku a w nutach znajdziemy min: ambrę, czarny pieprz oraz czarną różę.
Wkrótce więcej szczegółów.

NEWS: Habit Rouge Dress Code by GUERLAIN (2015)

Po wakacjach swoją premierę będzie miał klon Habit Rouge marki Guerlain. Tym razem będzie to już siedemnasta wariacja zamieszana przez Thierry Wassera. Habit Rouge Dress Code powstało na cześć 50 urodzin zapachu marki.
Habit Rouge wykreowany został przez Jeana-Paula Guerlain to niezwykły męski orientalno-drzewny zapach, który zadebiutował w 1965 roku, łączący w sobie kobiece świeże akordy różane z intensywnie drzewnymi nutami i męską skórą.
Etykietka i pudełko nowego zapachu zostało zainspirowane charakterystycznym wzorem francuskich płytek podłogowych nawiązujących do lat sześćdziesiątych, kiedy to pachnidło się narodziło.

Habit Rouge Dress Code 
W nutach min: Bergamotka, skóra, oud, akord brzozy, wanilia, róża.

niedziela, 16 sierpnia 2015

NEWS: Ryder by Ex Idolo (2015)

Ex Idolo to angielska marka założona przez Matthew Zhuka Kanadyjczyka z polskimi korzeniami mieszkającego w Londynie, który od lat zamiłowany jest w arabskich, drzewnych kompozycjach.
W 2013 roku mieliśmy okazję poznać jego pierwszy autorski zapach nazwany Thirty Three. W Thirty Three wykorzystano niezwykle rzadkie, esencje z naturalnego destylowanego w 1980 roku oudu, który jak doskonały rocznik wina był przechowywany aż do roku 2013.
Matt tworzy swoje perfumy w małych limitowanych partiach. Ten nieśpieszny proces który trwał 33 lata, zaowocował wspaniałą dojrzałą esencją użytą w pachnidle określanym jako bardzo wyrazisty, mroczny, głęboki i drzewny zapach dla obojga płci, wykreowany z połączenia niezwykle unikatowych odmian olejków oud pochodzących z regionów Birmy, Borneo a także z rzadkiej odmiany chińskiego dzikiego drzewa agarowego tu łączonego z chińskim olejkiem różanym z dominującym akordem paczulowym.
Najnowszym, drugim w kolekcji niszowym zapachem marki Ex Idolo jest RYDER w ciemnym kolorze czerwieni, wprowadzony nie dawno na rynek, a inspirowany został dawnym klubem dżentelmeńskim zlokalizowanym przy ulicy Ryder na londyńskim West Endzie w 18 wieku.
Te kluby były w istocie drugim domem dżentelmena, wyposażone w skórzane fotele, luksusowe dywany, pokoje wyłożone drewnianymi panelami, pełne książek w których człowiek przy kieliszku brandy i cygarze mógł odpocząć, spotkać się z ludźmi z tej samej klasy.  Mogą tam wchodzić wyłącznie mężczyźni, bowiem do klubu dla dżentelmenów nawet obecnie mają wstęp tylko prawdziwi dżentelmeni, z odpowiednimi dżentelmeńskimi koneksjami i dżentelmeńskimi kartami kredytowymi. Na członkostwo czeka się latami, a wysokość wpisowego zawsze pozostaje tajemnicą.

W tegorocznej nowości o nazwie RYDER jedną z nut przewodnich jest tu kadzidło pochodzące z samego krańca Półwyspu Arabskiego.
Położony na krańcu Półwyspu Arabskiego Oman to światowa stolica kadzidła. Wonny dym unosi się tam w kawiarniach, sklepach i domach. Pochodzi on ze spalania żywicy z drzew kadzidłowych, które można spotkać rosnące w Omanie.
Na południu Omanu rozpościera się największa pustynia piaszczysta świata Al-Rab al-Chali. Monotonny pustynny krajobraz sporadycznie jest burzony przez niepozornie wyglądające drzewa kadzidłowe. Spotyka się je wyłącznie w Omanie, Jemenie i Somalii. Wartość tych wykrzywionych, karłowatych drzewek jest niebagatelna. Pozyskuje się z nich żywicę, która od starożytności do VI wieku była cenniejsza od złota. Żywicę zbiera się od wiosny do jesieni. Z jednego drzewa pozyskuje się 10 kg tej cennej substancji.
Aromatyczny dym z palącej się żywicy ma działanie kojące i uspokaja. Tworzy nastrojową atmosferę. Wykorzystuje się go powszechnie w obrzędach religijnych. Wonny dym z omańskiej żywicy unosi się nawet nad Watykanem. Ponadto, wyciąg z żywicy kadzidłowca znajduje zastosowanie w medycynie, gdyż wykazuje właściwości przeciwzapalne i przeciwbólowe.
W Omanie zapach żywicy unosi się wszędzie tam, gdzie są ludzie. Mieszkańcy tego islamskiego kraju okadzają restauracje, sklepy, hotele, urzędy i domy, ba! nawet swoje białe stroje Arabowie rozwieszają nad kadzielnicą.

Nuty pachnidła Ryder:
Nuty:  Tytoń fajkowy, Jaśmin, Ambra, Żywice, Akordy ciemnych drzew, Kadzidło frankońskie z Omanu, Wanilia z Tahiti.


http://platine.pl 



piątek, 14 sierpnia 2015

Kuba Rose & Crystal Honey by Lane Bryant (2015)

Kuba Rose oraz Crystal Honey to dwie zapachowe nowości wykreowane dla Lane Bryant - marki bieliźniarskiej dla kobiet współpracującej ostatnio ze słynną parą świata mody: kubańską projektantką Isabel i Rubenem Toledo - malarzem, rzeźbiarzem i rysownikiem, którego prace można oglądać m.in. w: Harper’s Bazaar i New York Times. Najnowsze pachnidła wykreowane zostały przez perfumiarzy z Givaudan, a ich premiera zapowiadana jest na Wrzesień 2015 roku.

Lane Bryant to amerykańska marka odzieżowa kierująca swoją ofertę przede wszystkim do kobiet z segmentu „plus size” czyli o mocniej zaokrąglonej figurze niż typowe modelki z bardzo dużym biustem
Lane Bryant chce pokazać, że wszystkie kobiety są piękne bez względu na rozmiar, w tym przypadku w bieliźnie. Prezentują się naturalnie, świeżo a przy tym nieziemsko seksownie.
W propozycjach od marki znajdziemy idealnie uszyte, koronkowe biustonosze oraz figi  w odcieniach bieli i ponadczasowej czerni, gdzie mocnym akcentem stanowi kwiecisty oraz zwierzęcy wzór.

Crystal Honey
Nuty głowy: Różowy grejfrut, Włoska zielona mandarynka, Nektar z gruszki, Zielone jabłko, Carambola (Starfruit),
Serce: Jeżyna, Malina, Różowy jaśmin, Kwiat jabłoni, Magnolia,
Nuty bazy: Piżmo, Drewno cedrowe, Płynna ambra, Drewno sandałowe.

Kuba Rose
Nuty głowy:  Włoska bergamotka, Czerwony grejpfrut, Czerwona porzeczka, Boysenberry (krzyżówka maliny z jeżyną)
Nuty serca:  Róża, Jaśmin, Piwonia, Tuberoza, Gardenia,
Nuty bazy: Wanilia, Piżmo, Drewno sandałowe, Paczula.

http://www.online-instagram.com/media/1008852245394544951_1094786589

środa, 12 sierpnia 2015

NEWS: Nanban by Arquiste (2015)

Nanban oznaczający w języku chińskim południowego barbarzyńcę to ostatni, dwunasty w kolekcji zapach jako nowość od marki Arquiste dyrektora kreatywnego Carlosa Hubera. Twórcą zapachu jest hiszpański perfumiarz Rodrigo Flores-Roux a jego premiera zapowiadana jest na Wrzesień 2015 roku.

„Piękny zapach jest jak piękne wspomnienie, przenosi nas w inny moment w czasie”. — Carlos Huber.

Arquiste to opracowana przez architekta specjalizującego się w rekonstrukcjach historycznych kolekcja zapachów, które przenoszą do ważnych momentów w historii świata. Każdy zapach marki powstał po wnikliwych badaniach nad oryginalnymi materiałami źródłowymi i z zastosowaniem najbardziej ekskluzywnych składników. Każdy z nich odtwarza doznania zapachowe ze ściśle określonego momentu w czasie i przestrzeni, umożliwiając zarówno kobietom, jak i mężczyznom rozwinąć skrzydła wyobraźni i wybrać się w intymną podróż przez minione epoki.

Nuty: Malabarski Pieprz, Perski Szafran, Czarna Herbata, Chiński Osmantus, Absolut Kawy, Hiszpańska Skóra, Mirra, Kadzidło Frankońskie, Styraks, Drewno sandałowe, Balsam Copaiba, Cedrowe igły.






http://www.galilu.pl 
http://iconosquare.com/p/1049899871368162695_197997090

wtorek, 11 sierpnia 2015

NEWS: L'Atelier de Givenchy, Gaïac Mystique by Givenchy (2015)

Butikowa kolekcja L'ATELIER DE GIVENCHY
L’Atelier de Givenchy to nowa linia perfum, nawiązująca do bogatej historii haute couture znanego francuskiego domu mody.
Podobnie jak krawiec, który wybiera najpiękniejsze materiały i najszlachetniejsze tkaniny, twórca perfum sięga po najcenniejsze składniki pewny, że uda mu się wyczarować niezwykłą aurę.
Tak jak modny ubiór, perfumy stanowią istotny atrybut elegancji. Zapach zdobi skórę, otula ciało, odsłania naszą duszę.
Dom Givenchy z dumą prezentuje najnowsze pachnidło z butikowej kolekcji L’Atelier de Givenchy, będącą połączeniem mody Haute Couture i wykwintnych perfum. Tworzy ją dziewięć niezwykłych zapachów. Najnowszym tegorocznym pachnidłem jest orientalny Gaiac Mystique który zadebiutuje we Wrześniu 2015 roku.
Gaïac Mystique (NEW)
Nuty: drewno gwajakowe, irys, kadzidło frakońskie, fasolka tonka.

Podobnie jak suknia Haute Couture skrojona z najszlachetniejszych tkanin i kunsztownie ozdobiona subtelnymi wzorami, zapachy kolekcji Givenchy skomponowane są w sposób elegancki choć swobodny a ich struktura opiera się na najcenniejszych składnikach. Niespotykane kwiaty, cenne drzewa, oszałamiające owoce i intensywne skórzane aromaty jednoczą się w siedmiu kompozycjach, tworząc ekskluzywną, zapachową garderobę.
Złączone w pary nazwy składników i ubiorów Couture, nadają imię każdej kompozycji podkreślając zarazem dominujący składnik zapachu i różnorodność mody Givenchy.
Kolekcja została stworzona zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Umożliwia każdemu odbiorcy wybór własnej kompozycji, najlepiej podkreślającej jego osobisty styl. Unikatowa, a zarazem uniwersalna, każda z siedmiu kompozycji jest wielobarwna, wyrazista, jedyna w swoim rodzaju
.

Ambre Tigré 
Zainspirowane skórą, futrem oraz zwierzecymi printami.
Nuty: ambra, labdanum, wanilia.

Bois Martial
Zainspirowane andragonicznym stylem.
Nuty: szałwia, ananas, drewno kokosowe, drewno cedrowe.

Cuir Blanc
Zainspirowane skórzanymi rękawiczkami, dodatkiem często występującym w kolekcjach Givenchy
Nuty: biały pieprz, biała skóra, białe piżmo.

Chypre Caresse
Zainspirowane zwiewną suknią z piórami z kolekcji haute couture
Nuty: cytryna, jaśmin, paczula, arcydzięgiel.

Néroli Originel
Zainspirowane Audrey Hepburn.
Nuty: Tunezyjskie neroli, irys, wanilia, piżmo.

Oud Flambloyant 
Zainspirowane bogatymi haftami, złotymi tkaninami.
Nuty: labdanum, skóra, drewno agarowe (oud).

Ylang Austral 
Zainspirowane snem, egzotyczną wyśnioną podróżą, która wywraca zmysły do góry nogami.
Nuty: Liście mandarynki, ylang ylang, drewno sandałowe.

Immortelle Tribal
Nuty: liść figowy, kocanka (nieśmiertelnik), drewno sandałowe.

Gaïac Mystique (NEW)
Nuty: drewno gwajakowe, irys, kadzidło frankońskie, fasolka tonka.


Info:
http://www.sephora.pl