środa, 12 sierpnia 2015

NEWS: Nanban by Arquiste (2015)

Nanban oznaczający w języku chińskim południowego barbarzyńcę to ostatni, dwunasty w kolekcji zapach jako nowość od marki Arquiste dyrektora kreatywnego Carlosa Hubera. Twórcą zapachu jest hiszpański perfumiarz Rodrigo Flores-Roux a jego premiera zapowiadana jest na Wrzesień 2015 roku.

„Piękny zapach jest jak piękne wspomnienie, przenosi nas w inny moment w czasie”. — Carlos Huber.

Arquiste to opracowana przez architekta specjalizującego się w rekonstrukcjach historycznych kolekcja zapachów, które przenoszą do ważnych momentów w historii świata. Każdy zapach marki powstał po wnikliwych badaniach nad oryginalnymi materiałami źródłowymi i z zastosowaniem najbardziej ekskluzywnych składników. Każdy z nich odtwarza doznania zapachowe ze ściśle określonego momentu w czasie i przestrzeni, umożliwiając zarówno kobietom, jak i mężczyznom rozwinąć skrzydła wyobraźni i wybrać się w intymną podróż przez minione epoki.

Nuty: Malabarski Pieprz, Perski Szafran, Czarna Herbata, Chiński Osmantus, Absolut Kawy, Hiszpańska Skóra, Mirra, Kadzidło Frankońskie, Styraks, Drewno sandałowe, Balsam Copaiba, Cedrowe igły.






http://www.galilu.pl 
http://iconosquare.com/p/1049899871368162695_197997090

wtorek, 11 sierpnia 2015

NEWS: L'Atelier de Givenchy, Gaïac Mystique by Givenchy (2015)

Butikowa kolekcja L'ATELIER DE GIVENCHY
L’Atelier de Givenchy to nowa linia perfum, nawiązująca do bogatej historii haute couture znanego francuskiego domu mody.
Podobnie jak krawiec, który wybiera najpiękniejsze materiały i najszlachetniejsze tkaniny, twórca perfum sięga po najcenniejsze składniki pewny, że uda mu się wyczarować niezwykłą aurę.
Tak jak modny ubiór, perfumy stanowią istotny atrybut elegancji. Zapach zdobi skórę, otula ciało, odsłania naszą duszę.
Dom Givenchy z dumą prezentuje najnowsze pachnidło z butikowej kolekcji L’Atelier de Givenchy, będącą połączeniem mody Haute Couture i wykwintnych perfum. Tworzy ją dziewięć niezwykłych zapachów. Najnowszym tegorocznym pachnidłem jest orientalny Gaiac Mystique który zadebiutuje we Wrześniu 2015 roku.
Gaïac Mystique (NEW)
Nuty: drewno gwajakowe, irys, kadzidło frakońskie, fasolka tonka.

Podobnie jak suknia Haute Couture skrojona z najszlachetniejszych tkanin i kunsztownie ozdobiona subtelnymi wzorami, zapachy kolekcji Givenchy skomponowane są w sposób elegancki choć swobodny a ich struktura opiera się na najcenniejszych składnikach. Niespotykane kwiaty, cenne drzewa, oszałamiające owoce i intensywne skórzane aromaty jednoczą się w siedmiu kompozycjach, tworząc ekskluzywną, zapachową garderobę.
Złączone w pary nazwy składników i ubiorów Couture, nadają imię każdej kompozycji podkreślając zarazem dominujący składnik zapachu i różnorodność mody Givenchy.
Kolekcja została stworzona zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Umożliwia każdemu odbiorcy wybór własnej kompozycji, najlepiej podkreślającej jego osobisty styl. Unikatowa, a zarazem uniwersalna, każda z siedmiu kompozycji jest wielobarwna, wyrazista, jedyna w swoim rodzaju
.

Ambre Tigré 
Zainspirowane skórą, futrem oraz zwierzecymi printami.
Nuty: ambra, labdanum, wanilia.

Bois Martial
Zainspirowane andragonicznym stylem.
Nuty: szałwia, ananas, drewno kokosowe, drewno cedrowe.

Cuir Blanc
Zainspirowane skórzanymi rękawiczkami, dodatkiem często występującym w kolekcjach Givenchy
Nuty: biały pieprz, biała skóra, białe piżmo.

Chypre Caresse
Zainspirowane zwiewną suknią z piórami z kolekcji haute couture
Nuty: cytryna, jaśmin, paczula, arcydzięgiel.

Néroli Originel
Zainspirowane Audrey Hepburn.
Nuty: Tunezyjskie neroli, irys, wanilia, piżmo.

Oud Flambloyant 
Zainspirowane bogatymi haftami, złotymi tkaninami.
Nuty: labdanum, skóra, drewno agarowe (oud).

Ylang Austral 
Zainspirowane snem, egzotyczną wyśnioną podróżą, która wywraca zmysły do góry nogami.
Nuty: Liście mandarynki, ylang ylang, drewno sandałowe.

Immortelle Tribal
Nuty: liść figowy, kocanka (nieśmiertelnik), drewno sandałowe.

Gaïac Mystique (NEW)
Nuty: drewno gwajakowe, irys, kadzidło frankońskie, fasolka tonka.


Info:
http://www.sephora.pl


NEWS: Flazéda by Pearl, Xyrena (2015)

Flazéda by Pearl, Xyrena 
Killian Wells założyciel firmy wraz z Christopherem Oroza dyrektorem kreatywnym marki Xyrena stworzyli nowy unisex zapach FLAZEDA która jest w koncentracji ekstraktu perfum a inspirowany jest filmowym Hollywood. Flazeda to zwrot często używanym w kręgach drag queen oznaczający pozytywny nastrój.
Matt James pochodzący z Petersburga na Florydzie, drag queen o pseudonimie Pearl wziął udział w kampanii reklamowej nowego zapachu.
Pachnidło dostępne jest od 15 Lipca jako ekstrakt perfum o pojemności 50ml i cenie 124 dolarów.

Nuty głowy: anyż, pieprz, bergamotka, i jaśmin,
Nuta serca:  akord ambry, lawendy i mandarynki,
Nuty bazy: drewno sandałowe, wanilia, i wetiwer.


niedziela, 9 sierpnia 2015

The Hope by Thameen (2015)

The Hope to najnowsze, siódme pachnidło marki Thameen, prosto z UK inspirowanej legendarnymi kamieniami szlachetnymi. Słowo Thameen w języku arabskim oznacza „szlachetny” a jej założycielem jest Basel Binjabr, który już jako młody chłopiec fascynował się zapachami olejków i arabskich perfum. Fascynacja olfaktorycznym pięknem przerodziła się w pomysł wykreowania własnej kolekcji.
The Hope jako ekstrakt perfum o pojemności 50ml sprzedawany jest od niedawna w londyńskim Selfridges.

Nuty głowy: Cynamon, Mirra, Goździk,
Nuty serca: Drewno cedrowe, Oud, Kwiat nieśmiertelnika,
Nuty bazy: Czarna ambra, Śródziemnomorska żywica Labdanum, Piżmo, Wetiwer.


sobota, 8 sierpnia 2015

NEWS: Vanille D'Iris by Ormonde Jayne (2015)

Ormonde Jayne - Brytyjska niszowa firma założona przez Lindę Pilkington poinformowała, iż od pierwszego września pokaże swoją ostatnią zapachową nowość: Vanille D'Iris. Pierwszy flakon został zaprezentowany w butiku marki na Bond Street
W kolekcji pachnidło będzie dostępne jako woda perfumowana w dwóch pojemnościach: 50ml i 120ml  a ceny flakonów odpowiednio: 90 oraz 140 funtów
    
Ormonde Jayne to nie tylko luksusowe zapachy, ale cała filozofia ich powstawania. Firma została powołana do życia przez Lindę Pilkington w Londynie. Tam też znajduje się główny sklep. Marka produkująca wyjątkowe perfumy uznawana jest jedną z najlepszych. Głównie ze względu na jakość niszowych produktów, proces ich kreacji opierający się na tradycyjnych metodach oraz sposób, w jaki są pakowane. Czy nie przyjemniej jest się wymyć mydełkiem z porcelanowej mydelniczki?
Ormonde Jayne działa stosunkowo od niedawna, bo od 1998 roku. Wyróżnia ją m.in. to, że wykorzystuje składniki, które nigdy wcześniej nie były używane w przemyśle perfumeryjnym, np. złoto w żelu do ciała Gold Crème. Zapachy bazują na prostych nutach oraz uzyskiwanych w klasyczny sposób olejkach.
Cała produkcja odbywa się w laboratorium w Londynie. Oprócz perfum marka firmuje także wody perfumowane, kosmetyki do pielęgnacji oraz świece. Wśród klientów perfumerii i fanów zapachów Ormonde Jayne są m.in. Goldie Hawn, Will Smith, Elton John i Bryan Ferry.

Nuty głowy: Nasiona kolendry, Sycylijska bergamotka, Nasiona marchwi, Różowy pieprz,
Nuty serca: Absolut korzenia irysa, Absolut Jaśminu, Magnolia, Osmantus,
Nuty bazy: Wanilia, Tahitańska wanilia, Drewno cedrowe, Wetiwer, Ambra, Piżmo.
https://www.facebook.com/ormondejayne?fref=photo


wtorek, 4 sierpnia 2015

Or Intemporel 1888 by Lalique (2015)

Nowy, siódmy już zapach z butikowej kolekcji NOIR PREMIER od marki Lalique debiutuje własnie w Harrodsie. Pachnidło jest w koncentracji wody perfumowanej, a cena falkonu to: 180 Funtów.
W nutach min: Cytrusowe owoce, Kardamon, Czarny pieprz, Tytoń, Kawa, Słodka wanilia.




Aromatics In Black by CLINIQUE (2015)

Aromatics In Black, nowy zapach od marki Clinique właśnie pojawia się w Harrodsie. Są to już trzecie perfumy w tym samym flakonie co zapachowe dzieło z 1971 roku. W zeszłym roku mieliśmy okazję poznać Aromatics In White: drzewno-kwiatowo-orientalne perfumy w białym wydaniu. Tym razem postawiono na czerń.
Clinique Aromatics In Black będzie dostępny jako woda perfumowana w pojemności 100ml.

Marka Clinique powstała w 1968 roku, kiedy to założyła ją już w pełni ugruntowana nowojorska firma Estée Lauder. Stało się to trochę za namową amerykańskiego magazynu lifestylowego Vogue. Clinique weszła na rynek początkowo jedynie z rewelacyjnymi, innowacyjnymi kosmetykami pielęgnacyjnymi do twarzy, ciała oraz makijażu. W czasie, kiedy ogólne nastawienie do pielęgnacji skóry prezentowały szczęśliwe geny, idea Clinique zapoczątkowała nową erę. W 1968 roku wraz z wprowadzeniem na słynnego zestawu 3 kroków polegającemu na codziennym oczyszczaniu, złuszczaniu i nawilżaniu skóry narodziła się nowa historia piękna tworzona wraz z uznanymi dermatologami w celu opracowania innowacyjnych formuł testowanych alergologicznie i w 100% bezzapachowej konsystencji. Obecnie oprócz znakomitych produktów do pielęgnacji twarzy i ciała firma wydaje bardzo dobre perfumy.

Piramida olfaktoryczna Aromatics In Black:
Nuty głowy: Akordy Owocowe,
Nuty Serca: Jaśmin, Osmantus,
Nuty bazy: Mirra, Wetiwer.














Zdjęcie:
http://issuu.com/harrodsonline