poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Wildfox Eau de Parfum by Wildfox (2015)

Wildfox odzieżowa marka przedstawia swój debiutancki zapach dostępny jako woda perfumowana w trzech pojemnościach: 50ml i 100ml oraz jako roll-on 9ml. W kolekcji dostaniemy również płyn do kąpieli o zapachu perfum.
Wildfox jest amerykańską marką odzieżową, inspirującą się stylem vintage. Łączy świetny styl z wysoką jakością, dzięki czemu bardzo szybko zyskała uznanie wśród celebrytów i trendsetterów. Firmę założyły dwie przyjaciółki, Emily Faulstich i Kimberley Gordon, które chciały stworzyć linię ubrań, w których będziesz się świetnie bawiła ze swoimi przyjaciółmi. Do zespołu dołączył Jimmy Sommers i w ten sposób w 2007 roku w Los Angeles powstała nowa marka odzieżowa pod nazwą Wildfox. Firma kieruje swoją ofertę do młodych i pełnych życia kobiet, sama określa swoją grupę docelową jako osoby pełne marzeń, zakochane, wiecznie poszukujące przygód, osoby, które wierzą w miłość, a przede wszystkim wierzą w siebie. Marka stała się bardzo popularna wśród znanych osób dzięki temu, że prezentuje styl niegrzecznej dziewczyny, zachowując jednocześnie szyk i dobry styl. Wśród osób noszących ubrania marki można wymienić Alessandrę Ambrosio, Megan Fox czy Tylor Swift. Tak znane nazwiska to nie tylko reklama dla marki, ale także gwarancja wysokiej jakości i świeżości w projektowaniu.
Na arenie międzynarodowej Wildfox podbiło 30 krajów na całym świecie: m.in. w Wielką Brytanię, Niemcy, Japonię, Koreę Południową, Australię, Rosję i Tajwan. W Polsce jak na razie niedostępna lecz zabawne kolekcje marki możemy kupić za pośrednictwem Internetu min: w Nordstrom.

Piramida olfaktoryczna Wildfox:
Nuty głowy: Absynt, Kadzidło, Morela,
Nuty serca:  Kamelia, Wiciokrzew, Jaśmin,
Podstawa: Ambroksan, Piżmo, Miód.




http://shop.nordstrom.com/?origin=tab-logo

NEWS: AKOWA by M.Micallef (2015)

Akowa by M.Micallef. 
Parfums M. Micallef to rodzinna firma założona w 1996 roku w Grasse, prowadzona przez małżeństwo: żonę Martine Micallef - francuską artystkę z Nicei która dorastała w otoczeniu sztuki. Projektuje, maluje ręcznie i zdobi kryształowe flakony kryształkami Svarovskiego. Tworzone przez nią opakowania perfum to prawdziwe dzieła sztuki, są jedyne w swoim rodzaju. Mąż Geoffrey Newman zajmuje się tworzeniem kompozycji zapachowych oraz sprawami biznesowymi. Od kilkunastu lat firma Parfums M. Micallef prężnie się rozwija. Aktualnie ich perfumy są dostępne w około 900 punktach sprzedaży w kilkudziesięciu krajach (w tym wspaniałych sklepów na Bliskim Wschodzie)
Najnowszym zapachem marki jest AKOWA inspirowana afrykańskim plemieniem zamieszkującym Afrykę Zachodnią (głównie Ghanę i Wybrzeże Kości Słoniowej), które od pokoleń skrywa sekrety i tajemnice, przekazywane z pokolenia na pokolenie i skrzętnie chroni je przed obcymi. Pachnidło zostało zaprezentowane nie dawno na targach Esxence, wykreowane wspólnie z Geoffreyem Nejmanem i Jeanem Claude Astierem - bliskim przyjacielem rodziny. Sam zapach zamknięty został w szaro-czarnym matowym flakonie ozdobionym wzorem symbolizującym spękaną od słońca afrykańską ziemię, a skierowany jest do mężczyzn. 
W sklepach pojawi się w okresie jesiennym.

Rodzina zapachowa: drzewna.
Nuty głowy: Bergamotka, Kwiat pomarańczy,
Nuty serca: Kakao, Liście figowe,
Nuty bazy: Paczula, Białe piżmo, Wanilia, Wetiwer, Ambra.



czwartek, 30 lipca 2015

NEWS: Jermyn Street by FLORIS London (2015)

Jermyn Street to nowe pachnidło od angielskiej marki Floris London inspirowane słynną elegancką dzielnicą Londynu (St James) w której w 1730 roku Juan Famenias Floris otworzył pierwszy salon dla dżentelmenów, oferujący usługi fryzjerskie oraz gamę luksusowych grzebieni.
Niedługo potem zatęsknił za śródziemnomorskimi aromatami swojej młodości zaczął odtwarzać wspomnienia, mieszając olejki i esencje sprowadzane z Europy. Receptury Juana Fameniasa i jego następców do dziś służą za inspirację do tworzenia nowych zapachów marki Floris. Pierwszy z 16 Patentów Dostawcy Dworu Królewskiego marka Floris otrzymała za "ręcznie wytwarzane grzebienie" dla nowo koronowanego Króla George'a IV, w 1820 roku.  Od tego czasu, marka Floris stale dysponowała co najmniej jednym Patentem Królewskim, dziś - aż dwoma -dostawcy perfum Jej Wysokości Królowej Elżbiety II oraz producentów Preparatów Toaletowych dla Jego Wysokości Księcia Walii.

Nuty głowy: bergamotka, mandarynka, zielony akord wetiweru, fiołek,
Nuty serca: kolendra, wetiwer, bylica, jagody jałowca,
Nuty bazy: ambra, drewno cedrowe, piżmo, wetiwer.



poniedziałek, 27 lipca 2015

NEWS: Olympéa by Paco Rabanne (2015)

Wraz z nadejściem współczesnej Kleopatry, niekwestionowanej zwyciężczyni - `Olympei` rozpoczyna się nowy rozdział w historii perfum od Paco Rabanne. Pozostawiwszy za sobą przegranych, święcąca triumfy królowa uwodzenia i namiętności dumnie kroczy ku kolejnym triumfom mając u boku niezwyciężonego kochanka.
Kompozycja złożona z niekonwencjonalnego połączenia słonej wanilii ze świeżymi nutami kwiatowymi oraz magnetyzującym aromatem drewna kaszmirowego uzależnia i wciąga, nie pozostawiając nikogo obojętnym. Twarzą nowych perfum została modelka Luma Grothe, a projekt flakonu przypominający wieniec laurowy wykreował Marc Ange.
Olympea jest kobiecym odpowiednikiem Invictusa z 2013 roku inspirowanego duchem atletyzmu, współzawodnictwa i zwycięstwa. Pachnidło dostępne będzie w dwóch koncentracjach: jako EDP 30, 50 i 80ml oraz 30ml Ekstraktu Perfum. W sklepach pojawi się na początku Sierpnia 2015 roku.
Prawdopodobnie zapach będzie sukcesem jak w przypadku Invictusa (obecnie nr1 we Francji)

nuty zapachowe:
nuty głowy: zielona mandarynka, lilia wodna, jaśmin,
nuty serca: akordy soli, wanilia Bourbon,
nuty bazy: drzewo sandałowe, drewno kaszmirowe, szara ambra.

środa, 22 lipca 2015

NEWS: RiRi by Rihanna (2015)

RiRi to nowy kwiatowo-owocowy zapach piosenkarki Rihanny jako woda perfumowana (EDP) już niebawem zagości w perfumeriach!
Na Twitterze piosenkarka napisała: "Dziewczyny, to ten czas! Nowy zapach marki nadchodzi!".
Piękność z Barbadosu ostatnio mocno podkreśla swoją kobiecość. Przypomnę że niedawno została twarzą domu mody Dior. Dołączyła do takich gwiazd jak Jennifer Lawrence, Marion Cotillard czy Natalie Portman.
Na zdjęciu promującym nową linię perfum wygląda bardzo dziewczęco.

Nuty głowy: mandarynka, czarna porzeczka, rum, owoce męczennicy (passiflora, marakuja),
Nuty serca: frezja, jaśmin, kwiat pomarańczy, wiciokrzew,
Podstawa: benzoes z Syjamu, wanilia, piżmo, Indonezyjskie drewno sandałowe, skóra.
https://twitter.com/rihanna/status/623644057999380480/photo/1

piątek, 17 lipca 2015

NEWS: An Air of Despair by Imaginary Authors (2015)

An Air of Despair to nowa limitowana edycja Josha Meyera twórcy pięknej marki Imaginary Authors.
"An Air of Despair" jest dwunastym pachnidłem w kolekcji marki. Ostatnim zapachem była „A City On Fire” - ekskluzywna edycja pachnidła z 2014 roku wykreowana przez Josha Meyera dla amerykańskiego domu odzieżowego Machus z Portland w stanie Oregon, USA specjalizującej się głównie w ubiorach dla mężczyzn z dominującymi w kolekcji kolorami czarnymi i białymi, od klasycznych krojów aż po awangardę.
Najnowsze perfumy An Air of Despair dostępne będą tylko w okresie letnio- jesiennym, więc warto się pospieszyć. Smutek jest motywem przewodnim w tej kompozycji. 

W nutach znajdziemy: Cedr, Szafran, Piżmo i Smutek.

Marka Imaginary Authors stworzona przez Josha Meyera narodziła się z koncepcji zapachu, jako sztuki i sztuki jako prowokacji. Tak jak dobra książka, zapachy te mają na celu inspirować. W pachnidłach nawarstwiają się narracje, które na pewno doprowadzą do poruszającej rozmowy, zapachy, które mogą być w stanie zmienić bieg twojej własnej historii. One nie tylko orzeźwiają i odurzają, ale także porywają w nowe miejsca.
Każdy zapach Imaginary Authors zawiera fascynującą fabułę usianą intrygującymi zwrotami akcji. 
Są to zapachy, w które można się wtulić, którymi można się dzielić z przyjaciółmi, które możesz wziąć ze sobą wszędzie oraz do których możesz ciągłe powracać jak do wyjątkowo transcendentalnego wydarzenia.


czwartek, 16 lipca 2015

NEWS: Sunshine Man by Amouage (2015)

Wkrótce pojawią się nowe perfumy skierowane do panów Sunshine Man od marki Amouage które dołączą do wydanej w 2014 roku wersji dla kobiet.  Damska wersja jak i męska Sunshine wykreowana została pod przewodnictwem Christophera Chonga, dyrektora artystycznego marki. Premiera zapowiadana jest na Wrzesień 2015 roku.
Perfumy zamknięte zostały w klasycznym dla marki flakonie z białym korkiem i słonecznym zdobieniem pośrodku przywodzącym na myśl blask słońca w samo południe.
Wytworne opakowanie zewnętrzne, ozdobione lazurowo-złotą mozaiką może zostać wykorzystane jako elegancka szkatułka.

Piramida olfaktoryczna Sunshine Man:
Nuty głowy: Lawenda, Pomarańczowe Brandy, Kocanka (nieśmiertelnik),
Nuta serca: Bergamotka, Szałwia, Jagody jałowca,
Baza: Fasolka tonka, Wanilia, Drewno cedrowe.