Absolutna
nowość amerykańskiej marki PHOENICIA PERFUMES zainspirowana rosyjską tajgą oraz animalistycznym piżmem "Oud Taiga" wykreowana przez Davida Falsbega.
Perfumy dostępne będą od 10 Maja.
W nutach min: lawenda,
kardamon, dzięgiel, jałowiec, agarowiec z Indii i Borneo, drewno sandałowe,
himalajski cedr, piżmo roślinne, piżmo animalistyczne wiekowe, akord skóry,
cyweta, kastoreum oraz ambra.
piątek, 2 maja 2014
czwartek, 1 maja 2014
Konkurs!!
Zapraszamy do udziału w konkursie organizowanym przez portal Fragrantica.pl i perfumerię internetową iPerfumy.pl. Dior, Armani, Guerlain, a może coś z perfumerii arabskiej lub niszowej? Nagrodą dla zwycięzcy naszego konkursu jest kupon podarunkowy o wartości 200 zł do wykorzystania na dowolne perfumy z oferty perfumerii iPerfumy. Aby wziąć udział w losowaniu nagrody wystarczy odpowiedzieć na dwa pytania.
Zadanie konkursowe: odwiedź stronę perfumerii internetowej iPerfumy i odpowiedz na pytania:
1. Czy perfumeria iPerfumy.pl oferuje możliwość telefonicznego składania zamówień?
2. Podziel się z nami informacją. Gdyby nagroda trafiła do Ciebie, jak wykorzystasz swoje 200 zł w perfumerii iPerfumy?
Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać e-mail na adres maciej@fragrantica.com podając odpowiedzi na pytania konkursowe oraz swoją nazwę użytkownika w portalu Fragrantica.pl. Spośród osób, które do niedzieli, 11.05.2014 r. do g. 12:00 prześlą prawidłową odpowiedź, rozlosujemy nagrodę - kupon podarunkowy o wartości 200 zł do wykorzystania w perfumerii iPerfumy.
Dodatkowe szanse w losowaniu:
Zgłaszając się do udziału w konkursie poprzez podanie prawidłowej odpowiedzi na zadane pytania otrzymujesz w losowaniu 1 los. Sprawdź w jaki sposób otrzymasz więcej losów:
- polub profil naszego portalu na Facebooku. Jeśli lubisz nas na Facebooku, napisz o tym w e-mailu zgłoszeniowym podając swoje imię i nazwisko, a po zweryfikowaniu informacji otrzymasz + 1 los
- udostępnij na swojej tablicy na Facebooku informację o naszym konkursie (post z dn. 01.05), poinformuj o tym w e-mailu podając imię i nazwisko, a po zweryfikowaniu informacji otrzymasz + 1 los
- udzielasz się na łamach portalu i do 01.05 opublikowałeś/aś minimum pięć recenzji na podstronach perfum? Po zgłoszeniu się do konkursu otrzymasz + 1 los
- udzielasz się na łamach portalu i do 01.05 opublikowałeś/aś minimum dziesięć recenzji na podstronach perfum? Po zgłoszeniu się do konkursu otrzymasz nie jeden, ale dwa dodatkowe losy
- czy udzielasz się na naszym forum? Jeśli do 01.05 miałeś/aś na swoim koncie minimum 100 napisanych postów, otrzymasz + 1 los
- a może jesteś naprawdę aktywnym forumowiczem? Jeśli do 01.05 miałeś/aś na swoim koncie minimum 250 napisanych postów, otrzymasz nie jeden, ale dwa dodatkowe losy
- prowadzisz bloga? Poinformuj swoich czytelników o naszym konkursie, a otrzymasz +1 los.
Krótki regulamin konkursu:
- Organizatorem konkursu jest Fragrantica LLC z siedzibą w San Diego, USA.
- Chcąc wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytania konkursowe poprzez wysłanie e-maila zgłoszeniowego, w którego treści należy podać odpowiedzi i login z portalu Fragrantica.pl
- Zgodnie z treścią ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 833) Fragrantica nie gromadzi adresów e-mail osób zgłaszających się do konkursu i po zakończeniu konkursu adres e-mail uczestnika nie zostaje zapisywany.
- Z jednego gospodarstwa domowego udział w konkursie może wziąć tylko jedna osoba. Jeśli osoba lub grupa osób z jednego gospodarstwa domowego posiada więcej niż 1 konto w serwisie Fragrantica.pl, tylko jedna osoba może dołączyć do konkursu (więcej niż jedno zgłoszenie oznacza dyskwalifikację).
- Wzięcie udziału w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
---------------------------
Fundatorem nagrody dla zwycięzcy jest perfumeria internetowa iPerfumy.pl, cechująca się zawsze oryginalnymi produktami, ekspresową dostawą i najniższymi cenami na rynku.
Zapraszamy do wspólnej zabawy!
poniedziałek, 28 kwietnia 2014
Nowość: Ombre & Lumière Armani Prive
Włoska
marka Armani prezentuje najnowsze dzieło w fioletowo-niebieskich odcieniach z
bardzo limitowanej kolekcji linii Les Editions Couture „Ombre & Lumiere” (światło
i cień) inspirowane kolekcją Wiosna-Lato
2014.
Tak jak
poprzednie limitowane edycje (La Femme Bleue, La Femme Nacre i Nuances) ta również
oparta jest na tytułowym składniku szlachetnego korzenia irysa.
W nutach
znajdziemy także bergamotkę , kwiat frezji, jaśmin Sambac, szlachetne nuty drzewne, paradisone i ekstrakt z piżma.
120 unikatowych numerowanych flakonów wody perfumowanej sprzedawane będą od 20 maja w wybranych
butikach Giorgio Armani oraz kilku wysokiej klasy domów towarowych (Harrods)
Cena: 550 Euro
za 100ml.
Zdjęcie oraz informacja pochodzą ze strony:
czwartek, 24 kwietnia 2014
Nowość: Royal Extract Guerlain
„Royal Extract” to najnowsze kolekcjonerskie dzieło
GUERLAIN stworzone dla Harrodsa na cześć założyciela marki Guerlain Pierre
Francois Pascal Guerlain, który w 1828 roku stworzył perfumy Royal Extract of
Flowers.
Sam zapach nie należy do tych delikatnych, podobno przypomina połączeniem legendarnego Shalimara z orientalnym Ambre Sultan Serge Lutensa, więc zapowiada się na coś naprawdę ciekawego.
Cena jak na limitowane dzieło odpowiednia:280 funtów (470 dolarów)
Premiera przewidziana jest na początek Maja.
W nutach: Róża, jaśmin, tuberoza, brzoskwinia, wanilia, irys, benzoes oraz białe piżmo.
Sam zapach nie należy do tych delikatnych, podobno przypomina połączeniem legendarnego Shalimara z orientalnym Ambre Sultan Serge Lutensa, więc zapowiada się na coś naprawdę ciekawego.
Cena jak na limitowane dzieło odpowiednia:
Premiera przewidziana jest na początek Maja.
W nutach: Róża, jaśmin, tuberoza, brzoskwinia, wanilia, irys, benzoes oraz białe piżmo.
Zdjęcie:
środa, 23 kwietnia 2014
Wiosenne nowości niszowe
„Eau de Lavande” to kwiatowo-ziołowa nowość z
kolekcji Les Florales niszowej francuskiej marki DIPTYQUE (Wcześniejsze kreacje w kolekcji: Eau Moheli oraz Eau Rose)
Kompozycja Eau de
Lavande składać się będzie z trzech francuskich odmian lawendy: Lawendy Prowansalskiej, odmiany z regionu Vaucluse oraz
esencji lawendy z Valansole.
W nutach: lawenda, nasiona kolendry, kadzidło, liście cynamonu, drewno sandałowe oraz gałka muszkatołowa.
Woda toaletowa dostępna będzie na początku maja w odpowiedniej cenie: 75 Euro za 100ml oraz 36 Euro za 20ml wersji typu roll-on.
W nutach: lawenda, nasiona kolendry, kadzidło, liście cynamonu, drewno sandałowe oraz gałka muszkatołowa.
Woda toaletowa dostępna będzie na początku maja w odpowiedniej cenie: 75 Euro za 100ml oraz 36 Euro za 20ml wersji typu roll-on.
Kwiatowy zapach Andy Tauera „SOTTO LA LUNA
GARDENIA”
W nutach: Gardenia, róża, jaśmin, drewno sandałowe, fasolka tonka oraz wanilia.
Od niedawna flakony perfum Tauera sprzedawane są w niebieskich kartonikach, a nie jak wcześniej w w puszkach. Kształt flakonów pozostał bez zmian.
W nutach: Gardenia, róża, jaśmin, drewno sandałowe, fasolka tonka oraz wanilia.
Od niedawna flakony perfum Tauera sprzedawane są w niebieskich kartonikach, a nie jak wcześniej w w puszkach. Kształt flakonów pozostał bez zmian.
W składzie min: Kalabryjska bergamotka, magnolia, wetiwer, paczula, cedr, ambra, drzewne nuty oraz mech.
Limitowane perfumy włoskiej marki Xerjoff „Pikovaya
Dama” dostępne będą tylko na rosyjskich lotniskach St Petersburg -
Pułkowo oraz tureckich dla zamożnej klienteli. Cena flakonu ok: 545 Euro.
Nuty: bergamotka, cytryna, róża, neroli, kolendra, cedr, irys, kadzidło, gałka muszkatołowa. W nutach bazy paczula, piżmo, drewno sandałowe i wanilia.
HOUSE OF SILLAGE „Passion de L'Amour”
Nuta głowy: bergamotka, malina, szafran
Nuta serca: amyris (żywica elemi), karmel, konwalia
Nuty bazy: Liatrix absolut, oud, paczula, wanilia.
Różane pachnidło od L'occitane En Provence „Roses et
Reines”
W nutach oprócz czterech odmian róży Grasse, Tureckiej, Marokańskiej i Bułgarskiej znajdziemy bergamotkę, jeżyny i maliny, heliotrop, cedr i piżmo oraz aromatyczne liście czarnej porzeczki.
W nutach oprócz czterech odmian róży Grasse, Tureckiej, Marokańskiej i Bułgarskiej znajdziemy bergamotkę, jeżyny i maliny, heliotrop, cedr i piżmo oraz aromatyczne liście czarnej porzeczki.
wtorek, 22 kwietnia 2014
Nowość: arabska marka MUSIC DE PARFUM
MUSIC DE
PARFUM to nowa debiutująca na rynku arabskim marka z siedmioma pachnidłami. DO,
RE, MI, FA, SOL, LA, SI.
„LA”
rodzina kwiatowo-aromatyczna
Olbrzymi
bukiet przypraw z akordami oudu, jaśminu sambac, konwalii, heliotropu, wanilii,
piżma i ambry.
„SOL” z
rodziny drzewno-aromatycznej
Mocarny agarowiec
z balasamem Gurjun, kwiatem jaśminu, róży, paczuli, drewna sandałowego, wetiwerii,
piżma, ambry oraz wanilii.
„FA”
kategoria drzewno-aromatyczna
Opisany
jako: Intensywny, drzewny i ognisty. Zawiera nuty cytryny, szafranu, gałki
muszkatołowej, geranium, róży, ylang-ylang, drewna sandałowego, paczuli, skóry,
ambry, oraz piżma.
„MI”
kwiatowo-aromatyczna
Nuty
jaśminu i róży połączone z neroli bigarade, osmantusem, tuberozą, ambrą, drewnem
cedrowym i białym piżmem.
„RE”
rodzina zapachowa: kwiatowo-orientalna
Mieszanka
ziołowych i kwiatowych akordów irysa, jaśminu, skóry, wanilii, bergamotki oraz nut ambry
i pikantnych akordów oudu.
„SI”
orientalno-przyprawowa
To połączenie nut pikantnych i orientalnych.
Nuty: mandarynka,
cytryna, róża, geranium, irys, lilia, gardenia i paczula. Pikantny
anyż z szafranem, drewnem sandałowym, benzoiną, wanilią, fasolką tonka, piżmem
i ambrą są w samym sercu tej tajemniczej kompozycji.
Zdjęcia:
środa, 16 kwietnia 2014
Paul Emilien
Paul
Emilien to nowa niszowa marka prosto ze środkowej Francji za którą stoi
człowiek oddający się jej całym sercem i duszą:) Tak naprawdę jego
historia rozpoczęła się ponad 10 lat temu, wtedy to pierwsze pomysły szkicowane
na papierze, przekształcone zostały potem w jedną z najlepszych marek, produkujących ekskluzywne zapachy do
domu- w tym świece zapachowe oraz perfumy do ciała, które
tak kochają i cenią ludzie na całym świecie.
Paul Emilien.com
Paul Emilien.com
Krótka
historia.
Paul
Emilien urodził się w 1966 roku w Cévennes. Bardzo szybko skupia się na
twórczości artystycznej, rysunku i malarstwie - a tym samym - rytmie jego życia
osobistego i zawodowego.
Po latach
wyobrażania sobie produktów jutra, po ukończeniu szkoły marketingu postanawia podzielić
się swoją wizją i tworzy własną markę.
To w swoim
małym, zacisznym domowym laboratorium łączy swoje pierwsze nuty i obmyśla
opakowania swoich przyszłych zapachowych dzieł.
Wracając z
podróży dookoła świata, pragnie wykorzystać swoją wiedzę. Spotkaniami promuje
nową wizję swoich dokonań, która wzmaga jego pragnienie komponowania, jako
muzyk, dodekafonicznie harmonijnych akordów w świecie perfumerii wysokiej
jakości - utożsamienia bardzo luksusowych opakowań i zawartości.
Każda
chwila w jego życiu stała się zatem źródłem inspiracji. Z czasem dzieła
utwierdzają się w wytworności i elegancji, co da początek zapachowym produktom
i perfumerii z Grasse wysokiej jakości, wykonanym w nieskazitelnej tradycji,
która otwiera drzwi do świata luksusu i wonnej harmonii.
W
zeszłym roku marka zaprezentowała wspaniałą serię czterech luksusowych zapachowych
świec z kolekcji Sonate de Saisons inspirowanych czterema porami roku: Hiver, Printemps, Eté i Automne (Wiosna, Lato,
Jesień i Zima)
Hiver
- zimowa świeca pełna przypraw idealnie wpasowuje się w Boże Narodzenie i jej
świąteczny nastrój.
Printemps (Wiosna) to aromatyczne zioła i świeży
zapach zielonej skoszonej trawy.
Eté czyli Lato, to kwiatowo-owocowe akordy z
nutami owoców jagodowych, jaśminu i róży.
Automne (Jesień) przywołuje pełną złotą jesień
pełną aromatu suchych liści z pikantnymi nutami tytoniu, nasion anyżku i
złocistej ambry.
Wszystkie świece wykonane są z mieszanki
naturalnych wosków: sojowego i wosku pszczelego. Knot wykonany jest w 100% z czystej bawełny, więc
przy użytkowaniu nie wyczuwalny jest zapach spalenizny.
Nowa kolekcja dużych
luksusowych świec zapachowych z serii Coeur de Lune. Wykonana z czarnego szkła wykonanego w Glassblower. W projekcie zostało użyte 24-karatowe złoto i srebro, a waga świec jest w przybliżeniu 6kg.
Kolekcja
zapachowych świeczek Fleur de Paris
inspirowanych romantycznym spotkaniem w letni wieczór przy nabrzeżu Sekwany w
Paryżu.
Harmonie Nuty
pomarańczy, mandarynki, cynamonu, cytryny i jaśminu, ylang, vetyver, paczula,
białe piżmo.
Mélodie Inspirowana
romantycznym spacerem nad Sekwaną.
Nuty:
brzoskwini, moreli, wanilii, róży, fiołka,
jaśminu i białego piżma.
Jalousie Nuty
bergamotki, różowych jagód, żywicy Elemi, irysa, jaśminu, cedru i piżma.
Fantaisie Słodycz
brzoskwini z akordami mlecznymi z dodatkiem ryżu i białego piżma.
Confession Połączenie
owocowe i kwiatowe nuty: neroli, pomarańczy, śliwki, róży, jaśminu, drewna, piżma
i ambry.
Kolekcja
świec Balade En Cévennes zabierze cię w olfaktoryczną podróż rejonów gór
Cevennes w regionie Lozore -sielankowego, spokojnego krajobrazu francuskiej wsi
w centrum Francji.
Prezentacja
dyfuzorów zapachowych do pomieszczeń Westminter, Siracusa, Isshidan w dużych
500ml flakonach z 44cm czarnymi rattanowymi patykami, przez które gęstym
bezalkoholowym roztworem nasączają się pachnidła.
Westminster Kwiatowo-drzewny
z nutami skóry, ambry, cynamonu, drewna cedrowego.
Siracusa Świeży,
aromatyczny i drzewny zapach z nutami cytryny, pomarańczy, mandarynki i
bergamotki.
Isshidan Świeże, aromatyczne i drzewne pachnidło z nutami kwiatowymi, białych róż,
hiacyntu i konwalii.
Carrousel Woda Perfumowana
Moment w
życiu, obraz dni, które przemijają niczym na karuzeli obracającej się w rytm
naszych egzystencji. Koneserski, libertyński i czule mocny, zapach ten nosi nas
ze sobą na niebotycznych akordach. Energetyzujące nuty przypraw, eukaliptusa,
grejpfruta oraz cytryny witają i prowadzą nas do serca słodyczy jaśminu,
fiołków i róż z Turcji, pozwalając nam szybować na półtonach białego piżma,
ambry i wanilii.
Nuty głowy: pieprz, eukaliptus, grejpfrut i cytryna;
Nuty głowy: pieprz, eukaliptus, grejpfrut i cytryna;
nuty serca: jaśmin, fiołek i róża turecka;
nuty bazy: białe piżmo, ambra i wanilia.
Souffle
Intime Woda Perfumowana
Opowieść o
zmysłowym spotkaniu, absorbująca, eksplozywna, fuzyjna i koneserska.
W romansie sekretów uwodzenia, sensualność ylang-ylang i lotosów urzeka nas od pierwszych nut. Akordy serca uwalniają orientalne i kwiatowe nuty jaśminu, lilii, irysa, fiołka, szlachetnego drewna i wetiwerii, które przenikają nas niekontrolowanym drżeniem i zabierają w otoczeniu koneserskiej wanilii, paczuli, tonkowca i drzewa sandałowego.
Nuty głowy: ylang-ylang i białe kwiaty
W romansie sekretów uwodzenia, sensualność ylang-ylang i lotosów urzeka nas od pierwszych nut. Akordy serca uwalniają orientalne i kwiatowe nuty jaśminu, lilii, irysa, fiołka, szlachetnego drewna i wetiwerii, które przenikają nas niekontrolowanym drżeniem i zabierają w otoczeniu koneserskiej wanilii, paczuli, tonkowca i drzewa sandałowego.
Nuty głowy: ylang-ylang i białe kwiaty
nuty serca: jaśmin, lilia, irys, fiołek, wyszukane drewna
i wetyweria
nuty bazy: wanilia, paczula, fasolka tonka i drewno
sandałowe.
Première
Danse Woda Perfumowana.
Inspirowane
przez wielkie światowe bale, perfumy te charakteryzują się wyrafinowaniem,
świeżością i bogactwem.
Pierwsze
nuty, jakie otrzymujemy, to nuty z owocowymi aromatami czerwonych jagód z Tasmanii, gorzkiej pomarańczy z Argentyny. Serce jest kwiatowe i drzewne z szlachetnym drewnem, które czule uwalniają się, by doprowadzić nas do bazy z białego piżma, ambry oraz labdanum z Hiszpanii.
Nuty głowy: czerwone jagody i gorzka pomarańcza
Nuty głowy: czerwone jagody i gorzka pomarańcza
nuty serca: wyszukane drewna i nuty kwiatowe
nuty bazy: ambra, hiszpańskie labdanum i białe piżmo.
PURE
ADDICTION Woda Perfumowana dla mężczyzn.
Niepokojące,
fascynujące, mocne i koneserskie. Takie jest uzależnienie naszych pragnień.
Ekscytacja, która nas opanowuje, otwiera porywające nuty goździków, kardamonu,
bazylii i bergamotki, bicie serca wybija akordy hiszpańskiego czystka, cedru, szałwii i
szlachetnego drewna, które pozostawiają nas rozpłynięciu się w kompozycji
ambry, paczuli i białego piżma.
Wszystkie
flakony są o pojemności 50ml lub 100ml w pudełku z czarnego i białego aksamitu.
Nuty głowy: goździk (przyprawa), kardamon, bazylia i bergamotka;
nuty serca: hiszpańskie labdanum, cedr, szałwia i
wyszukane drewna;
nuty bazy: ambra, paczula i białe piżmo.
Ekstrakty
Perfum w wyjątkowym numerowanym 30ml ciężkim trzy warstwowym flakonie, wykonanym
przez fabrykę Glassblower w których do produkcji użyto 24 karatowej złotej folii. Flakon zamknięty jest w białym wykonanym ręcznie aksamitnym etui wyściełanym jedwabiem wraz ze złotymi dodatkami.
Pierwsze zdjęcie:
http://beautyunearthly.blogspot.com
Drugie zdjęcie:
https://www.facebook.com/paulemilien.france/photos/a.467804853258693.118992.445278162178029/597880186917825/?type=1&theater
Trzecie zdjęcie:
https://www.facebook.com/paulemilien.france/photos/a.467804853258693.118992.445278162178029/594454847260359/?type=1&theater
czwarte zdjęcie:
https://www.facebook.com/paulemilien.france/photos/a.467804853258693.118992.445278162178029/590095617696282/?type=1&theater
Siódme zdjęcie:
https://www.facebook.com/paulemilien.france/photos/a.467804853258693.118992.445278162178029/662267517145758/?type=1&theater
http://paulemilien.com/diffuseurs-capillarite-main/
https://www.facebook.com/paulemilien.france/photos/a.467804853258693.118992.445278162178029/662267517145758/?type=1&theater
Subskrybuj:
Posty (Atom)