piątek, 13 lipca 2018

NEWS: The One Grey Dolce & Gabbana (2018)


Gwiazda jednego z najpopularniejszych seriali kanału filmowego HBO, "Gry o tron" Kit Harington wezmie ponownie udział w kampanii reklamowej nowego zapachu-flakeru "The One Grey" włoskiej marki Dolce & Gabbana. Wcześniej w 2017 roku aktor brał udział w kampanii perfum Dolce & Gabbana The One - nowej odsłonie dostępnej od 2008 roku wody perfumowanej, a w 2014 roku Kit był twarzą perfum Jimmy Choo Man marki Jimmy Choo.
W nutach bardzo męsko i klasycznie: akord grejpfruta, zielonego kardamonu, lawendy prowansalskiej, wetiwerii, tytoniu, szarej ambry i akordów drewna.
Dolce & Gabbana The One Grey dostępna będzie jako woda toaletowa w trzech pojemnościach: 30ml,50ml i 100 ml a jej debiut planowany jest na Wrzesień 2018 roku.




poniedziałek, 9 lipca 2018

NEWS: Bvlgari Man Wood Essence, Bvlgari (2018)


Biżuteryjna luksusowa marka Bvlgari przedstawia swój premierowy aromatyczno-energetyzująco-drzewny flanker Bvlgari Man Wood Essence, Jest to zapach dla mężczyzn autorstwa Alberto Morillasa który uosabia równowagę pomiędzy miejskim życiem i naturą.
W nutach znajdziemy między innymi: żywice i esencje drzewne, drewno cedrowe, cyprysowe drewno, żywicę benzoesową, wetiwerię, z zielono-cytrusowym charakterem któremu nadają włoskie cytrusy oraz liście kolendry.
Zapach o koncentracji wody perfumowanej jest częścią kolekcji Bvlgari Man, zamknięty został w dwóch pojemnościach 60ml oraz 100ml a pojawił się już w sklepach wolnocłowych głównie w Wielkiej Brytanii, Danii i krajach arabskich.
Tgzw strefy bezcłowe na lotniskach międzynarodowych teraz wyglądem przypominają galerie handlowe. Znajdziemy w nich sklepy oferujące szeroki wybór produktów, w tym specjalne linie dostępne jedynie na lotniskach (tzw. edycje travel), często w promocyjnych cenach tak jak w przypadku perfum marki Bvlgari tak więc warto skorzystać z zapachowej promocji na świetne zapachy. Orientacyjna cena większej pojemności to ok: 90 Euro. Twarzą kampanii reklamowej jest kanadyjski model i aktor Nick Bateman.





NEWS: HYSTERIC Extrait de Parfum by LM Parfums (2018)


Urodzony w Grenoble Laurent Mazzone miłośnik mody, olfaktorycznego piękna, twórca niszowej marki LM Parfums po niedawnej kwiatowej zapachowej serii RADIKAL przedstawia swoje najnowsze wykreowane z największym oddaniem perfumy nazwane HYSTERIC które należą do Gold Label - złotej kolekcji stężonych ekstraktów perfum zamkniętych w czarnych, kanciastych flakonach ze złotymi wstawkami. W kolekcji jak do tej pory znajdziemy wykreowane w 2017 roku: Veleno Dore oraz Sensual & Decadent z 2015 roku.

Nuty głowy: Mandarynka, Bergamotka, Kardamon,
Nuty serca: Świeży akord róży, Jaśmin, Akord tiramisu, Whisky,
Nuty podstawy: Paczula, Ziarna kawy, Ziarna kakaowca.




wtorek, 3 lipca 2018

NEWS: My Kind of Love by KILIAN (2018)


Niszowa marka Kilian, kreatora Kiliana Hennessy – spadkobiercy luksusowych koniaków, wnuka założyciela Grupy LVMH a należąca do wielkiego Koncernu Estee Lauder Company zaprezentuje w Sierpniu linię zapachów dostępną tylko i wyłącznie w sieci Sephora.

Koncern Estee Lauder ma w swoim portfolio wiele znakomitych i prestiżowych marek takich jak: Tom Ford, Le Labo, Editions de Parfums Frédéric Malle, Aramis, Clinique, Tommy Hilfiger, M·A·C, Donna Karan New York, DKNY, Jo Malone London, Michael Kors, Ermenegildo Zegna, AERIN, Marni, Tory Burch, RODIN olio lusso.
Gigant z branży kosmetycznej który nabył Kiliana w 2016 roku, wprowadza nowe zapachy o niższej cenie, które zostały tak zaprojektowane, aby dotrzeć do nowych odbiorców tej pięknej marki.

W nowej rzemieślniczej linii Pana Hennessy ze względu na jakość surowców znajdziemy aż cztery zapachy w korzystnych cenach wachających się od 30 do 135 dolarów amerykańskich (czyli znacznie niżej niż obecne pachnidła których średnia cena waha się od 275 do 300 dolarów) a dostępne będą w ponad 900 lokalizacjach Sephory min: w USA, Francji, Włoszech i na Bliskim Wschodzie w ramach szerszej kampanii mającej na celu rozszerzenie dystrybucji dla marki Hennessy.
"My Kind of Love" bo tak zwie się nowa seria, nie jest jedynym nowym zapachowym startem tej Jesieni. We wrześniu Kilian wydaje swoje nowe perfumy Do it For Love dla luksusowego butiku Bergdorf Goodman.

Bad Boys Are No Good But Good Boys Are No Fun
I Don't Need A Prince By My Side To Be A Princess 
Kissing Burns 6.4 Calories An Hour. Wanna Work Out? 
Let's Settle This Argument Like Adults, In The Bedroom, Naked 



poniedziałek, 25 czerwca 2018

NEWS: Mon Guerlain Prestige Edition 2018


Aby uczcić pierwszą rocznicę powstania wody perfumowanej Mon Guerlain, paryski jubiler Truscelli zaprojektował dla marki Guerlain świetlisty i zmysłowy dodatek do flakonu inspirowany samym zapachem.
Jest to pozłacana czterolistna koniczyna, wysadzana dziewięcioma prawdziwymi pochodzącymi z Jaipur ametystami (łącznie 5 karatów) które nawiazują do lawendy jako głównego składnika perfum.
Ta wyjątkowa biżuteria zdobi także drugą, większą butelkę z legendarnej serii "Quadrilobé" także z limitowanej serii, z których każda jest ponumerowana.

Wydane w 2017 roku, reprezentowane przez amerykańską aktorkę Angelinę Jolie pachnidło "Mon Guerlain" stało się kultowym zapachem na scenie perfumeryjnej. Prawie rok po premierze francuska marka postanowiła wydać dwie luksusowe, limitowane edycje. Zawierają oryginalny zapach, ale w dawnych flakonach firmy które przeznaczone były tylko na luksusowe wydania.
W składzie perfum znajdziemy Carla Lavender-wyjątkową odmianę lawendy uprawianej tylko w Prowansji, zebrany o wschodzie słońca Jaśmin Sambac z Indii, wanilię z Tahiti (Vanilla Tahitensis) zwaną też wanilią pacyficzną - jest to gatunek orchidei, z której uzyskuje się wanilię o słodko-owocowo-egzotycznym aromacie, uważaną za najlepszą na świecie oraz drewno sandalowe z Australii.

Te dwie wyjątkowe kreacje są dostępne w sprzedaży na całym świecie jako 1317 pojedynczych fakonów o pojemności 100ml i 26 indywidualnie numerowanych butelek kryształowych.
Cena odpowiednio: 560 Euro za 100ml i i jedno-litrowa z kryształu górskiego butelka 9 500 Euro.


niedziela, 24 czerwca 2018

NEWS: Wow! for Women JOOP! (2018)


Niemiecka marka JOOP! przedstawia w tym roku swój najnowszy kobiecy zapach WOW! for women. Jest to odpowiednik męskiej orientalno-fougere wody toaletowej z 2017 roku wykreowanej przez perfumiarza Christophe Raynauda, łączącej w sobie aromatyczne, korzenne tony z ciepłą, drzewną bazą.
Premierowe pachnidło dla Pań zamieszane zostało tym razem przez Fabrice Pellegrin (Penhaligon's, Armani Prive, Agonist, Aedes de Venustas, Diptyque, By Kilian, Esteban) zamknięte będzie również w tej samej wersji flakonu przypominającym trunek w kolorze wiśniowego burgundu i także o koncentracji wody toaletowej. Dostępny w trzech pojemnościach: 40ml, 60ml i 100ml.


Nuty głowy: Dzika malina, Róża,
Nuty serca: Absolut czerwonej róży, Piwonia,
Nuty podstawowe: Białe piżmo, Cetalox®, Paczula.


JOOP! jest marką stworzoną przez artystę i ekscentryka Wolfganga Joopa, który w swoim ojczystym kraju znany był na długo zanim powstała firma odzieżowa. Wolfgang Joop, projektant i ilustrator stworzył pierwszą modową kolekcje wraz z żoną Karin w 1970 roku. Po debiucie od razu zaproponowano mu pozycję modowego redaktora kobiecego magazynu Neue Mode, a także profesurę na berlińskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Marka JOOP! narodziła się w 1978 roku, a sprzedaż regularnych kolekcji rozpoczęła się w roku 1981. Przez lata portfolio marki wzbogacało się o kolejne produkty – perfumy, jeansy, biżuterię i zegarki oraz artykuły wyposażenia wnętrz, słynąca z wyjątkowego gustu i nadzwyczajnych projektów, które są ponadczasowe, a jednocześnie eleganckie. JOOP! jest symbolem niemieckiej jakości, luksusu, jak również prostej elegancji,  jest przeznaczona przede wszystkim dla pewnych siebie kobiet i mężczyzn, którzy cenią sobie styl, a jednocześnie chcą wyrazić własną osobowość. 
Marka postawiła sobie za cel nie tylko tworzenie mody, lecz swojego własnego stylu. Mimo że wywodzi się z Niemiec, utożsamia ona międzynarodowy świat mody. Utalentowani projektanci JOOP! nie tylko odzwierciedlają aktualne trendy w swoich kolekcjach, lecz także sami je tworzą. Kolekcje tej marki cechują się tym, że zawsze pozostają klasyczne, a jednocześnie stylowe. Jednak prawdziwą renomę i uznanie marka JOOP! zyskała dopiero po premierze perfum, które ukazały się zaraz po upadku muru berlińskiego.



piątek, 22 czerwca 2018

NEWS: Armani Privé Les Éditions Couture Rose d'Artiste, Giorgio Armani (2018)


Marka Giorgio Armani przedstawia nowe kobiece pachnidło jako wodę perfumowaną pochodzącą z ekskluzywnej kolekcji Armani Privé Les Éditions Couture, które są cenną, limitowaną edycją dostępną jedynie w ilości 1300 flakonów. W zapachu Rose d'Artiste niestety nie uświadczymy różanych aromatów choć sama nazwa sugeruje że jest inaczej.
Sam zapach zamknięty jest we flakonie w kolorach mocno bijącego po oczach różu, inspirowanym paletą materiałów w kolorach fuksji, pastelowymi kolorami i płonącym odcieniem niebieskiego fioletu, pochodzących z ostatniej pokazowej kolekcji Mody Wiosna/Lato 2018.
Rose d'Artiste zamieszała perfumiarka Marie Salamagne która ma na swoim koncie zapach dla tejże marki: La Femme Nacre z 2012 roku.

Nuty głowy: bergamotka, kwiat pomarańczy,
Nuty serca: fiołek, kadzidło, irys,
Podstawa: mirra, ambroxan.