czwartek, 15 września 2016

NEWS: Penhaligon's Portraits (2016)

Marka Penhaligon's jest luksusową brytyjską firmą o ponad stuletniej tradycji, założoną w 1870 roku przez Williama Penhaligona, który z powodzeniem pod koniec lat sześćdziesiątych XIX wieku otworzył w Londynie zakład fryzjerski. Dwa lata później firma wprowadziła na rynek pierwsze perfumy o nazwie Hammam Bouquet z 1872 roku, zainspirowane tureckimi łaźniami mieszczącymi się obok pierwszego butiku marki  na Jermyn Street.  Najlepiej sprzedającym się zapachem marki Penhaligon's stały się jednak perfumy Blenheim Bouquet, stworzone w 1902 roku na życzenie księcia Marlborough w Blenheim Palace.
Każde z pachnideł inspirowane jest wyjątkowymi chwilami, niecodziennymi miejscami i magicznymi momentami, oferowane w charakterystycznych flakonach wywodzących się z oryginalnego projektu Williama Penhaligona. Charakteryzują się przede wszystkim przezroczystym szkłem i dekoracyjną wstążką. Wytwarzane są w Anglii z najlepszych składników, których cena często przekracza cenę czystego złota. Są one obecnie oferowane w butikach marki  i wybranych perfumeriach na całym świecie. Założyciel marki - William Penhaligon - zakładał, że perfumy są ekstraktem emocji i potrafią przywoływać wspomnienia. W procesie tworzenia zapachów trzeba je zrozumieć, a to prawdziwa sztuka. Sztuka, którą w Penhaligon's rozwinięto do perfekcji. To dlatego kompozycje tej marki zdobywają uznanie koneserów od dziesięcioleci. Dziś również odnajdują się na rynku perfumeryjnej niszy. Oprócz dobrych jakościowo zapachowych kompozycji marka oferuje również bogaty wybór środków do pielęgnacji ciała, męskich kosmetyków i akcesoriów do golenia jak i różnych  dodatków do zapachów.  

Penhaligon's w tym roku przedstawił światu swoją pierwszą część czterech nowych pachnideł z kolekcji portretów zamkniętych w ozdobnym pudełku ze złotymi wizerunkami głów zwierząt. Każde z zapachów jest w koncentracji wody perfumowanej o pojemności 75ml i orientacyjnej cenie: 178 funtów. Debiut Portraits Collection, część  pierwsza zaplanowana była już na początek Września 2016 roku. Druga część kolekcji ukaże się już w Lutym 2017 roku.


Opis nowej serii:
Jakie są sekrety brytyjskiej arystokracji? Czy tak dobrze się zachowują, są tak uprzejmi i kulturalni jak się wydaje?  „Portrety” („Portraits”) są dowodem uznania dla angielskiego ducha; pomiędzy establishmentem, humorem i prowokacją.
Penhaligon’s współpracował z artystką Kristjaną Williams, by stworzyć robione na zamówienie opakowanie Portraits. Przez przeplatanie się fragmentów wiktoriańskich grawerunków ze współczesną ilustracją i kolorem, Kristjana Williams tworzy magiczne krajobrazy wypełnione niemożliwymi, egzotycznymi tworami; nagradzana praca ilustracyjna Kristjany, urodzonej w Islandii, absolwentki Central Saint Martins w Londynie, zyskała rozpowszechnione uznanie krytyki w dziedzinie mody, wyposażenia domu i druku artystycznego.


THE TRAGEDY OF LORD GEORGE
TRAGEDIA LORDA GEORGE
Pozornie tradycyjny, lord George jest idealnym przypomnieniem, że powinniśmy być świadomi wyglądu zewnętrznego. On sam utrzymuje, że nikt nie powinien być nigdy w stanie odgadnąć, co człowiek myśli. Ta umiejętność bycia oczywiście jest kluczem do szczęśliwego małżeństwa.
Szlachetny, idealnie, jego wierność Królowi i Krajowi jest zdecydowana. Jego upodobanie do mruczenia, “mięso jest kiepskie” nad wędzonym śledziem na śniadanie jest zupełnie bez wyjaśnienia.


 JEGO ZAPACH
Męski i elegancki –  z odrobiną rumu


Mocne, bogate i jakże serdeczne – “wejdź, jestem pewien, że spotkaliśmy się wcześniej”. Dla zamożnych, którzy są zdolni, stateczni, dodający otuchy – ale także dużo zabawy. Solidne ramię, by się na nim wypłakać (czy to była opiekuńcza dłoń, która czułem na moim _?). To jest zapach dla mężczyzny, którego reputacja przetrwa.
Niezupełnie łacińskie – ale niemniej jednak, pełne miłości

DRZEWNE AMBROWE FOUGERE Brandy - Mydło do golenia – Fasolka Tonka

The Tragedy of Lord George
Nuty: Brandy, Fasolka tonka, Akordy drzewne, Ambra.



MUCH ADO ABOUT THE DUKE
DUŻO HAŁASU O KSIĘCIA
Kto mógłby powiedzieć czy to były wieczory spędzane w teatrze, które dały Księciu porywającą, oczarowaną atmosferę. Niemniej jednak, lekkie perfumy intrygi pochłaniają go. Znakomicie wszechobecny, dekadencki elegant, absolutnie czarujący gość, zjadliwie niezdecydowany, całkowicie dwuznaczny pierwszy zięć – serca silnie biją, gdziekolwiek on idzie, ale nie tych, o których możesz myśleć.
Jego żona zgadza się, że w teatrze nie ma miejsca dla Księżnej. Czasami marzy, żeby  nie być Księżną…

JEGO ZAPACH
Róża jest różą.

Z wyjątkiem, gdy twoje przypuszczenia zostają obnażone. Ponieważ oczekiwania mogą tylko zawieść. Gdy gorące jest zimne, a dzień jest nocą. Kiedy zapachy kwiatowe są wyłącznie mocne i orzeźwiające.
Kiedy skóra jest jedynie miękka i gładka. I kiedy przyprawia o zawrót głowy, kiedy dekadencka, kiedy boleśnie szykowna, powinniśmy pamiętać, że wykroczenie (jak postęp i nowoczesność) jest stare jak świat, klasyczne jak język grecki i tak uniwersalne jak człowiek.

CZARUJĄCA PIKANTNA RÓŻA Pieprzna róża – Dżin – Drewna skórzane

Much Ado About the Duke
Nuty: Pieprz, Róża, Gin, Skóra,  Akordy drzewne.


THE REVENGE OF LADY BLANCHE
ZEMSTA LADY BLANCHE
Lady Blanche jest obrazem poświęcenia, uroku – i kryminalnych zamiarów. Społeczny motyl z niebezpiecznym żądleniem można powiedzieć. Szekspir nie chciał nas ostrzec „piekło nie pokazuje takiej furii,  jak kobieta wzgardzona”.
Istotnie, kobieta zawsze wie. Lady Blanche chciałaby. Oj, jak ona by chciała! Żeby nie wiedziała. Prawdziwa zbrodnia, jak widzisz, jest brakiem elegancji nietrzymania wszystkiego tam, gdzie to należy – w ciemności, z wyłączonymi światłami! (Spotkaj ją na własne ryzyko.)

JEJ ZAPACH
Dla tych z kręgu zaufanych

Wytworny i delikatny, ale bez bycia mdłym. To jest zapach z nienagannym wykształceniem Zapach ,który zapowiada tylko jego dyskrecję, ale to sprawia, że siadasz prosto i zauważasz. Szlachetne składniki, majstersztyk kontroli, wyszukany dobry gust. Przenikliwość. Dowcip. I tylko jak ukołysze cię błogość życia w twojej łagodnej zadumie przy popołudniowej herbatce – to przypomina ci, że jest pewna finezja – że tylko ludzie charakteru mogą panować.
Skromnie krzepiący. Wiecznie obecny.

NARKOTYCZNY ZAPACH KWIATOWY  Z NUTĄ ZIELONĄ Sproszkowany kosaciec – Kwiat Narcyza- Hiacynt

The Revenge of Lady Blanche
Nuty: Irys, Narcyz, Hiacynt.


THE COVETED DUCHESS ROSE
POŻĄDANA RÓŻA KSIĘŻNEJ
Świeża, słodka Róża – gotowa do zebrania. Od jej ostatniego małżeństwo (bynajmniej nie klombu róż) nasza przesadnie skromna księżna  pilnie pragnie pożądania. Jej klatka piersiowa boli po uwolnieniu z gorsetów życia wiktoriańskiego, ona nie marzy o niczym innym, jak o Raju Odzyskanym, wielokrotnie.
Kiedy czyjś mąż jest w teatrze co wieczór, ktoś naprawdę okropnie się nudzi…

JEJ ZAPACH
 O, niebiańska radość!

Tak czysta jak pierwszy deszcz. Tak krucha i połyskująca, jak zziębnięta Róża. Najsłodsza róża, której świeża niewinność i ogólny charakter jest nie do porównania. Ale przez jakże… jaką niespodziankę… te cielesne, drzewne nuty wydają się ujawniać niedyskretnie coś jeszcze, coś, co francuskie kobiety mogą nosić. W nocy. W ciemności.
Kiedy delikatność przejmuje epikurejski wdzięk

DELIKATNA RÓŻA DRZEWNA Mandarynka –Róża – Drewno piżmowe

The Coveted Duchess Rose

Nuty: Mandarynka, Róża, Piżma, Akordy  drzewne.

wtorek, 6 września 2016

Le Vestiaire des Parfums Collection de Nuit by Yves Saint Laurent (2016)

Wiele znanych firm kosmetycznych ma w swojej ofercie wyjątkowe, ekskluzywne linie perfum. W Listopadzie 2015 roku dołączyła do nich legendarna YSL z kolekcją Vestiaire de Parfums. Jest to butikowa kolekcja pachnideł marki Yves Saint Laurent - symboli stylu, inspirowana najsłynniejszymi, kultowymi już ubraniami: TUXEDO, CABAN, SAHARIENNE, TRENCH, CAFTAN. 
Prawie rok po odsłonięciu serii ekskluzywnej w tym roku w okresie jesiennym ukażą się trzy premierowe wieczorowe pachnidła inspirowane nocnymi materiałami o 125ml pojemności: Cuir, Vinyle oraz Velours które dołączą do kolekcji marki pod nazwą Le Vestiaire des Parfums Collection de Nuit.

Cuir wykreowany został przez Iliasa Ermenidisa z nutami: drewna gwajakowego, szafranem, akordami rumu, tytoniem, imbirem, czarną herbatą, osmantusem, skórą i agarowcem (oud).

Vinyle
Twórczyni: Juliette Karagueuzoglou
W nutach: nieśmiertelnik, mirra, żywice, akord różowego pieprzu, bergamotki, anyżu i wanilii.

Velours
Twórca: Carlos Benaïm
W nutach: wanilia, akord czarnej herbaty, drewno, czarny i różowy pieprz, jaśmin, korzeń irysa, kadzidło olibanum, piżmo i amberwood.



NEWS: Sublime Essence by Ex Nihilo (2016)

Sublime Essence to nowa seria czystych perfum o konsystencji olejków luksusowej niszowej marki Ex Nihilo oznaczającej w języku łacińskim "tworzone od podstaw" Marka posiada piękny dwu piętrowy butik - perfumerię założoną w 2013 roku przez Sylvie Loday, Oliviera Royère oraz Benoîta Verdiera w jaskrawych niebieskich barwach, zdobioną drewnem orzechowym i marmurem. Perfumeria ta mieści się na Rue Saint-Honoré w Paryżu. 
Założyciele marki: Olivier Royere, Sylvie Loday i Benoît Verdier

Seria Sublime Essence pojawi się w sprzedaży już 6 Września 2016 roku a kreatorem obydwu kompozycji jest wielokrotnie nagradzany francuski perfumiarz Olivier Pesheux z Givaudan, który w wieku 12 lat oglądając film w którym ukazano proces tworzenia perfum postanowił zostać perfumiarzem, a ma już na swoim koncie pachnące kompozycje dla takich marek jak: Diptyque, Lanvin, Azzaro, Dior, Davidoff, Dueto, Jil Sander, Parfums de Marly, Balmain, Salvador Dali, Sisley, Yves Rocher, Kenzo oraz kreator słynnego pachnidła 1 Million dla Paco Rabanne.
Olivier jest także twórcą przedostatniej nowości marki:  Amber Sky, oraz wcześniejszych: Rose Hubris i Oud Vendome kreowanych z najwspanialszych surowców w przemyśle perfumeryjnym. Czyste perfumowe olejki z nowej serii można śmiało łączyć z niektórymi pachnidłami z wcześniejszej kolekcji (Love Shot, Amber Sky oraz Sweet Morphine) a orientacyjny cennik w przeliczeniu to: 2300zł.

Sublime Essence - Ambre
Nuty głowy: akord dzikiej róży,
Nuty bazy: cedr, drewno agarowe, wetiwer, paczula, kadzidło i drewno sandałowe.

Sublime Essence - Musk
Nuty głowy:  wanilia, aldehydy, nuty zielone,
Nuty serca:  róża, frezja, konwalia,
Nuty bazy: piżmo, wetiwer, fasolka tonka, paczula.






poniedziałek, 5 września 2016

NEWS: La Collection des Cuirs by Elie Saab (2016)

La Collection des Cuirs to nowa butikowa linia perfum marki z Libanu Elie Saab która niedawno miała swoją premierę a inspirowana jest delikatnymi teksturami skórzano- zamszowymi. Prawdopodobnie (jak większość dzieł tego kreatora) trzy skórzane wariacje + dodatek do kolekcji: wzmocniony eliksir Cuir Absolu dostępne będą w krajach arabskich. Nosem wszystkich zapachów jest stale pracujący dla marki francuski perfumiarz Francis Kurkdjian.

Elie Saab urodzony w 1964 roku to niezwykle utalentowany projektant mody pochodzenia libańskiego, którego twórczość charakteryzuje unikalne połączenie kultury Wschodu i Zachodu. Swój pierwszy butik Elie Saab otworzył już w wieku 18 lat, kiedy zajmował się przede wszystkim projektowaniem sukien ślubnych. W dziedzinie mody bardzo szybko osiągnął olbrzymi sukces, a w 1999 r. do grona jego klientów dołączyła także jordańska królowa, która zamówiła u niego suknię z okazji koronacji. Punktem zwrotnym jego dotychczasowej kariery okazał się jednak rok 2002, kiedy to aktorka Halle Berry odebrała w jego sukience statuetkę Oskara. Od tego dnia jego nazwisko znał już cały świat i każda kobieta marzyła o tym, żeby nosić jego ubrania. Elie Saab dołączył tym samym do grona najlepszych projektantów, którzy ubierają światowe gwiazdy.W 2011 r. Elie Saab zaistniał również w świecie zapachów.

Jego pierwsze perfumy o prostej nazwie Le Parfum natychmiast zyskały ogromną popularność wśród kobiet. jego pierwsza kompozycja zapachowa  od dnia premiery cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Dzięki współpracy z Francisem Kurkdjianem, cenionym i doświadczonym perfumiarzem, udało się stworzyć perfumy, które łączą w sobie nowoczesność i styl życia Zachodu oraz tajemniczość świata Wschodu, tak bliskiego sercu projektanta. Elie Saab jednak nie poprzestał na jednych perfumach — podarował światu kilka innych, równie intrygujących kompozycji i stworzył także ekskluzywną linię kosmetyków perfumowanych zapewniające doskonałą pielęgnację skóry i otulające ją urokliwym aromatem. Perfumy Elie Saab skrywają w sobie atmosferę współczesnego świata mody i fascynującą magię arabskich krajów. 

Cuir Bourbon  
Nuty: wanilia Bourbon, piżmo, szafran, zamszowa skóra.

Cuir Patchouli
Nuty: Skóra, bergamotka, ambra, liść cynamonu, paczula.


Cuir Ylang
Nuty: Ylang-ylang, kadzidło frankońskie, brzoza, skórzane akordy.

Cuir Absolu - Sublimateur de Parfum
W nutach akordy skórzane.

niedziela, 4 września 2016

Lubin - Historia marki oraz jej legendarnego pachnidła Idole

Pierre-Francois Lubin, jeden z największych perfumiarzy w historii, miał swój wielki wkład w rozwój sztuki perfumiarstwa. W roku 1798 otworzył swój pierwszy butik, Au Bouquet de Roses, a jego nazwa była hołdem dla królowej, którą spotkał tragiczny los. Subtelne mieszanki i egzotyczne wonie tworzone przez Lubina szybko przyniosły popularność pośród członków socjety towarzyskiej o kokieteryjnym usposobieniu i najbardziej wyszukanych gustach tak, iż stał się on najmodniejszym perfumiarzem epoki. W 1821 roku Lubin został oficjalnym dostawcą Jerzego IV, króla Anglii, a w roku 1823 - cara Aleksandra I. Tuż po rewolucji francuskiej Pierre François Lubin otworzył perfumerię przy ulicy Sainte Anne w Paryżu. Najmożniejszej klienteli oferował perfumy, pudry, wstążki zapachowe i maski balowe. Jego najbardziej znanym produktem była Eau Vivifiante, zwana później Eau de Lubin.



Dzięki zapachom Pierre François Lubin wkrótce stał się ulubieńcem dworu cesarskiego. Jego talent zaczęły rozsławiać: cesarzowa Józefina i Paulina Bonaparte, księżna Borghese, a później królowa Maria Amelia z dynastii Burbonów. Tworzone przez niego zapachy stały się znane na całym świecie. Był dostawcą niemal wszystkich europejskich dworów. Z zachowanych rachunków wynika, że miał też wielu klientów wśród polskiej arystokracji. W 1823 r. został mianowany oficjalnym perfumiarzem cara Rosji. Od 1828 r. był pierwszym francuskim dostawcą perfum dla amerykańskich elit.

W styczniu 1844 roku, Dom Perfumeryjny Lubin stał się własnością Feliksa Prota, który jako uczeń i dziedzic duchowy Lubina i pozostawał w bliskich stosunkach z założycielem firmy. Rozpoczął on proces międzynarodowej popularyzacji Domu Perfumeryjnego Lubin i w 1873 roku w Cannes na Lazurowym Wybrzeżu wybudował pierwszą w Europie, nowoczesną fabrykę perfum.
Ekspansja firmy Lubin na rynek Stanów Zjednoczonych rozpoczęła się pod koniec lat 30-tych XIX w. Przez kolejne trzy dekady trwał złoty wiek firmy Lubin w Stanach Zjednoczonych, do momentu wybuchu Wielkiej Depresji w 1929 roku.

Potomkowie Feliksa Prota, Andre wraz z kuzynem Paulem Protem, wspólnie rozpoczęli prowadzenie firmy Lubin pod koniec II wojny światowej w 1945 roku. W 1955 roku nowy zespół wprowadził na rynek Gin Fizz. Zapach ten był dziełem uznanego kreatora perfum, Henriego Gibouleta, który w ten sposób oddał hołd jednej z najpiękniejszych i najbardziej szykownych kobiet XX wieku, Grace Kelly. Gin Fizz okazał oszałamiającym sukcesem.
Paul i Andre Prot byli zaangażowani w działalność firmy do końca lat 60-tych. W 1968 roku wprowadzili z wielkim sukcesem na rynek zapach L'Eau Neuve. L de Lubin, zaprezentowany w 1975 roku, zdobył uznanie międzynarodowe. W tym czasie Dom Perfumeryjny Lubin został sprzedany jednej z grup kapitałowych, co zapoczątkowało okres powolnego upadku firmy.

W roku 1998 firma Lubin stanęła na skraju bankructwa, jednakże grupa prywatnych inwestorów, pod przewodnictwem francuskiego przedsiębiorcy Gillesa Thevenina, byłego Dyrektora Kreatywnego słynnej firmy perfumeryjnej Guerlain wraz z dwoma synami Paula Prota, zdołała ocalić historyczny dom perfumeryjny.

W 2004 roku Gilles sprzedał swój majątek, co miał, aby przywrócić światu jedną z największych perfumeryjnych marek. A już rok później wprowadzono na rynek nową wersję zapachu Idole, co pozwoliło firmie Lubin odzyskać status wyjątkowego domu perfumeryjnego, cieszącego się wielką estymą.

Historia pachnidła Idole
Pierwszy Idole marki Lubin tak naprawdę został wykreowany w 1962 roku sklasyfikowany został jako kwiatowo-szyprowy skierowany do kobiet. Pachnidło to było 466 zapachem wykreowanym od daty powstania firmy, czyli od 1798 roku (Obecnie marka posiada 16 reaktywowanych zapachów w swojej kolekcji)
Oryginalny Idole z lat 60-tych był dostępny jako czyste perfumy, perfumowana woda toaletowa i woda toaletowa. Pachnidło to było nadal wydawane również w latach 70-tych aż do wycofania w 1980 roku.

W 2005 roku po ponad dwudziestoletniej przerwie przywrócony do życia zapach został kompletnie zmieniony przez Olivię Giacobetti który w niczym nie przypomina oryginalnej edycji z 1962 roku. skomponowała przyprawowo-drzewny zapach z intrygującą dymną nutą palonego drewna i rumu. Pachnidło zostało przedstawione w oryginalnej butelce projektu Serge Mansau i sklasyfikowane zostało jako pikantno- drzewny zapach dla mężczyzn.
Do roku 2009, woda toaletowa Idole została zreformułowana w celu dostosowania się do przepisów IFRA.
Lubin poszukiwał początków ludzkości, pierwszych śladów człowieka, prymitywnego idola. Inspirował go afrykański mahoń zwilgotniały przez tropikalne deszcze i heban utwardzony przez dym, mistyczne drewno przepełnione duchem Afryki, urzekające drewno voodoo, upajający zapach palmy dum.Idole de Lubin jest nawiązaniem do egzotycznych morskich podróży Pierre’a François Lubina odMadagaskaru i Zanzibaru we Wschodniej Afryce po indonezyjską wyspę Jawę.

W 2011 roku kultowa pozycja marki Lubin wydana została w nowej wersji jako EDP czyli woda perfumowana. Za sterami ponownie zasiadła Olivia Giacobetti. Zapach został przedstawiony w intrygującym flakonie, który zaprojektował Serge Mansau. Ispirację stanowił dla niego żagiel tradycyjnej afrykańskiej łodzi znanej jako feluka. Woda perfumowana Idole de Lubin nabrała nieco cieplejszego, a zarazem mrocznego charakteru. Trzyma się bliżej ciała ale utrzymuje się dłużej na skórze od wody toaletowej. Czarny flakon z bursztynowym korkiem nawiązuje do stylu art déco.
Najnowszy Idole to swoista podróż do początków ludzkości, poszukiwanie pierwszych śladów człowieka, prymitywnego idola. Inspirację stanowił m. in. afrykański mahoń i heban - mistyczne drzewo skrywające w sobie ducha Afryki. 

"Wznieć pożar dżungli a ogarnie cię aromat leśnego likieru bogatego w gorące przyprawy, słodkiego jak trzcina cukrowa, i ciepłego jak skóra."
Olivia Giacobetti 

Idole by Lubin (1962)
Nuty głowy: aldehydy, bergamotka, brzoskwinia,
Nuta serca: jaśmin, konwalia,
Nuty bazy: drewno sandałowe, paczula, cyweta, mech dębowy, ambra.

Idole by Lubin (2005/2009)
Woda toaletowa:
Nuty głowy: absolut rumu, szafran, czarnuszka i gorzka pomarańcza,
Nuta serca: palma dum (widlica tebańska), palony heban, olibanum, kadzidło i akord trzciny cukrowej,
Nuty bazy: czerwone drewno sandałowe, dymny heban, skóra.

Idole by Lubin Eau de Perfum (2011)
Nuty głowy: absolut rumu, szafran, czarnuszka i gorzka pomarańcza,
Nuta serca: Doum palmowy, dymny heban, olibanum, kadzidło i akord trzciny cukrowej,
Nuty bazy: kadzidło, skóra, czerwona ambra, labdanum i drewno sandałowe.

NEWS: Taersìa by Gabriella Chieffo Profumi (2016)

Gabriella Chieffo kreatorka włoskiej niszowej marki Gabriella Chiefffo Profumi wkrótce zaprezentuje na targach Pitti Fragranze swoje najnowsze, ósme w kolekcji olfaktoryczne dzieło: Taersìa.
Gabriella Chieffo z zawodu kobieta-inżynier, miłośniczka gotowania oraz dobrego jedzenia, projektantka i dawna właścicielka firmy produkującej energię ze źródeł odnawialnych rozpoczęła swoją przygodę z marką w 2014 roku. W tym czasie wydała kilka  pachnideł które systematycznie i z sukcesem debiutowały podczas Włoskich Perfumeryjnych Targów. W kolekcji znalazły się pachnidła o interesujących nazwach: Lye, Ragu, Hestera, Camaheu, morsko-kwiatowa Acquasala, Variazione di Ragu oraz przedostatnia Maisia o której wcześniej miałem okazję pisać.  

Ostatnim tegorocznym zapachowym tworem jest Taersìa która będzie miała swoją premierę podczas zbliżających się  Targów Pitti Fragranze. Pachnidło skomponowane zostało przez uzdolnionego i nagradzanego młodego perfumarza Luca Maffei. Każde z prezentujących dzieł autorki inspirowane jest wspomnieniami i uczuciami Gabrielli w różnych momentach i sytuacjach. Oprócz perfum zamkniętych w minimalistycznych flakonach z korkiem wykonanym z kamieni znalezionych na południu Włoch, w ofercie marki znajdziemy również ręcznie wykonane z ceramiki przepiękne limitowane dyfuzory, czyli pachnidła specjalnie przeznaczone do pomieszczeń. Najnowsze dzieło zostało zamknięte w pięknym flakonie z interesującą zawartością w opakowaniu ciemniejszym, szarym kolorze.

Nuty głowy: Bergamotka, Imbir,
Nuty serca: Tuberoza, Kawa, Kadzidło frankońskie, Mirra,
Nuty bazy: Akordy drzewne, Biała ambra.

NEWS: Grenadille d’Afrique by Aedes de Venustas (2016)

Zapowiadana premiera siódmego już pachnidła w kolekcji marki Aedes de Venustas: Grenadille d’Afrique bo tak zwie się nowy zapachowy twór, który został zamknięty w ciemno-fioletowym flakonie.  Aedes de Venustas jest założoną przez właścicieli: Roberta Gerstnera i Karla Bradla w 1995 roku w Greenwich Village, nowojorską perfumerią niszową. Perfumeria ta oferuje oprócz luksusowych perfum znakomite produkty do pielęgnacji twarzy.
Grenadille d'Afrique zostało wykreowane przez wysoko cenionego i płodnego perfumiarza Alberto Morillasa który ma na swoim koncie liczne olfaktoryczne znakomitości, a zapach zostanie zaprezentowany na zbliżających się targach Pitti Fragranze we Florencji. Premiera światowa zapowiadana jest na Październik 2016 roku.

W nutach znajdziemy: bergamotę, fiołek, lawendę, jałowiec, wetiwer, labdanum, wanilię, piżmo.