czwartek, 18 czerwca 2015

Butik Serge Lutens w Moskwie.

Wnętrze butiku Serge Lutens w Moskwie przy ul. Neglinnaya 14A który został otwarty 2-go Czerwca 2015 roku.
Jest to drugie miejsce na świecie po otwartym 20 lat temu Les Salons du Palais Royal Shiseido, gdzie znajdziemy wszystkie pachnidła marki jak i akcesoria oraz produkty do makijażu.
https://www.facebook.com/SergeLutens?pnref=story




wtorek, 16 czerwca 2015

NEWS: Palo Santo by Carner Barcelona (2015)

Szóste już w kolekcji perfumy zapowiadane przez hiszpańską markę  Carner Barcelona wykreowane zostały z najwyższej jakości składników z wykorzystaniem szamańskiego mistycznego drewna Palo Santo o słodko-kadzidlanym aromacie. Pachnidło to (a raczej mała miniatura) miało swoją premierę podczas ostatnich Mediolańskich targów Esxence. Twórczynią najnowszego dzieła jest Shyamala Maisondieu z Givaudan znana z dwóch najnowszych kompozycji Saltus i Succus dla marki Liquides Imaginaires i Velvet Orchid dla Toma Forda, a także kompozycji dla Rouge Bunny Rouge i Etat Libre D’Orange.

Palo Santo(święte drzewo) z którego wytwarzany jest bardzo intensywny, pięknie pachnący balsamiczną słodkością i cytrusem olejek oczyszczający umysł i sprzyjający medytacji.
Należy do kategorii „olejków duchowych”, znanych za ich ezoteryczny i nadprzyrodzony charakter.
Tradycyjnie drewno używane jest przez szamanów i znachorów przy różnych ceremoniach i rytuałach.
Palo Santo to pachnące drewno drzewa Burserea graveolens, rosnącego w dżungli amazońskiej. Używane jest przez szamanów i znachorów przy różnych ceremoniach, rytuałach, w sesjach leczniczych i oczyszczających. Ma zaskakująco mocny i słodki zapach, kiedy je podpalimy.
Dym oczyszcza powietrze ze złych mocy, negatywnej energii. Zapach jest silny i naprawdę unikalny, bardzo przyjemny. Roślina bardzo ceniona przez Indian. Nazywają ją "święte drewno".
Kawałki drewna mogą być stosowane jako amulet, noszone przy sobie. Można też podpalić pare gałązek, aby oczyścić powietrze w mieszkaniu.


Piramida olfaktoryczna pachnidła Palo Santo:
Nuty głowy: Indyjski kwiat Davana i akord Rumu,
Nuta serca: ciepłe akordy mleczne, drewno gwajakowe z Paragwaju, Wenezuelska  fasolka Tonka,
Nuty bazy: wetiwer z Haiti, marokańskie drewno cedrowe, Wanilia i żywica amyris (żywica Elemi) z Dominikany.

niedziela, 14 czerwca 2015

NEWS: Burning for You by IKKS

Francuska odzieżowa marka IKKS przedstawia swoje pachnące dzieło skierowane do panów: Burning For You, zamknięte w 50ml flakonie imitującym czerwoną butlę gaśniczą. Jest to już trzynaste pachnidło w kolekcji marki.

Nuty głowy: grejpfrut, pieprz syczuański, akord czarnych jagód,
Nuty serca: szałwia, szafran i drewno cedrowe z Atlasu,
Nuty bazy: drewno sandałowe, akordy skórzane i fasolka tonka.

IKKS to nietypowa marka. Fonetyczny zapis litery "X" - tak jej założyciel Gérard Legoff postanowił nazwać swój styl. Te cztery litery streszczają osobliwy klimat, który wywołuje żywe reakcje od 1987 r.! Historia IKKS toczy się na opak: wszystko zaczęło się od linii dla młodzieży, która od 1992 roku oczarowuje urlopowiczów w ekskluzywnej miejscowości nadmorskiej Knokke Le Zoute (Belgia).
Trzeba jednak było poczekać na rok 1999, żeby IKKS stał się marką dla dorosłych, czerpiącą z odwróconych zasad stylu junior.
IKKS oczarowuje najpierw panie, a od 2003 również panów. Wypuszczona przez IKKS w 2005 r. linia ICODE była motorem w kronikach dzięki swym wzorom, kolorystyce i fantazji. Siedziba IKKS znajduje się w Cholet - w sercu francuskiego przemysłu tekstylnego. Firma zarówno jeśli chodzi o ubrania jak i dodatki - rozwija modny styl sportswear o impertynenckim charakterze. Wspaniały ale nie spokojny, idealny do noszenia, ale nie podstawowy, styl IKKS miesza gatunki, by zaproponować buty, którym nie można się oprzeć. Czółenka, botki, sznurowane derby albo oksfordy, mokasyny, baleriny i sandały: IKKS podchodzi do nich wszystkich z taką samą energią. IKKS zapewnia wszystko, z wyjątkiem anonimowości - dzięki Sarenzy firma tłoczy nazwę na płótnie! 

Powodzenie pierwszych projektów zaowocowało stworzeniem kolekcji dla kobiet i mężczyzn, dla których moda nie oznacza ślepego naśladownictwa i powielania opatrzonych wzorów. Inspiracją dla projektantów marki jest wielkomiejski szyk - połączenie wygody, romantyzmu, klasyki i szczypty nonszalancji. Styl widziany oczyma marki IKKS na pierwszym miejscu stawia indywidualność, komfort i energię. Modne kobiety doceniają ten niebanalny klimat o nieco zadziornym charakterze, który zapewnia im swobodę i niewymuszoną, naturalną elegancję. Każda kolekcja marki to wyjątkowy koktajl wyrazistych gatunków, stworzony specjalnie po to, by interesująco podkreślić osobowość. Propozycje marki to odzież i obuwie na codzienne okazje oraz specjalne wyjścia, połączone świeżym, charakterystycznym designem.

http://www.sarenza.pl/ikks

sobota, 13 czerwca 2015

NEWS: Kamasurabhi by Lorenzo Villoresi

KAMASURABHI to najnowsze gorące, kwiatowo-orientalne pachnidło z pod stajni florenckiego mistrza Lorenzo Villoresi inspirowane egzotycznymi podróżami po krajach orientu, indyjskimi zapachami i barwami. 
Kamasurabhi w sanskrycie oznacza "pachnidło przyjemności i radości".
Firma Lorenzo Villoresi została założona w 1990 roku w XV-wiecznej kamienicy we Florencji i w krótkim czasie w znaczący sposób zrewolucjonizowała tkwiący w skostniałych kanonach przemysł perfumeryjny.
Pasja w tworzeniu perfum przez tę firmę przejawia się w dużej mierze w wysokiej jakości składników, wchodzących w skład wszystkich produktów.
Perfumy firmy Lorenzo Villoresi to fascynująca podróż szlakiem toskańskich kupców Renesansu. Łączą bajkowy krajobraz Toskanii pełen intensywnych barw i zapachów z zagadkowym i pociągającym dla nas, ludzi Zachodu, Orientem.
Wśród szlachetnych składników odnajdujemy m. in.: olejki eteryczne i ekstrakty z całego świata, które uzupełniają i wzmacniają czysto toskańskie elementy, jak wawrzyn, drzewo oliwne, cyprys oraz cenny korzeń irysa.
Filozofię tworzenia perfum i zapachów do domu widać najlepiej w wysokiej jakości elementach składających się na każdy produkt. Składniki i materiały najwyższej jakości traktowane są z najwyższą uwagą, dzięki czemu produkty, które powstają, są naprawdę wyjątkowe.
marka w pracy nad swoimi zapachami odrzuca nadużywane kanony konwencjonalnego perfumiarstwa i zdecydowanie unika komercyjnych segmentów rynku zajętych przez produkty masowe. Perfumy podążają szlakiem toskańskich kupców Renesansu i stanowią wszechświat sam w sobie, w którym materiały, zapachy i barwy Toskanii łączą się w harmonijny sposób z przyprawami, aromatami i wpływami Orientu.

Piramida olfaktoryczna pachnidła KAMASURABHI:
Nuty głowy:  Egzotyczne kwiaty, jaśmin Sambac, róża, kwiaty pomarańczy,
Nuty serca: Tuberoza, ylang ylang, narcyz, drewno sandałowe,
Nuty bazy: Drewno sandałowe, piżmo, ambra, skóra, paczula.

środa, 10 czerwca 2015

NEWS: Pani Walewska - Sweet Romance by Miraculum

Pani Walewska - Sweet Romance
Perfumy Pani Walewska Sweet Romance to letnia, limitowana kwiatowo-owocowa edycja perfum i szósta edycja perfum w kolekcji marki.
Zawiera nutkę dyskretnej zmysłowości, a jednocześnie urzeka subtelnością. Eteryczna kompozycja delikatnych, białych kwiatów, splecionych z soczystymi owocami i wanilią to opowieść o miłości pełnej uniesień i namiętności. Idealna na długie, gorące letnie dni.
Kobieta nosząca zapach SWEET ROMANCE jest pewna siebie, radosna i zmysłowa. Celebruje piękne chwile, tęskni za niczym nie skrępowaną miłością. SWEET ROMANCE to zaproszenie do odkrywania nowych doświadczeń i uczuć. To zapach dla typowych romantyczek, ale i kobiet pełnych namiętności.
Zapach zamknięto w unikalnym flakonie nawiązującym do bogatej historii marki, z jednej strony odwołuje się do ponadczasowej elegancji, z drugiej natomiast swym kolorem w odcieniu pudrowego różu symbolizuje nowy rozdział.

Nuty głowy: mandarynka, pomarańcza, grejpfrut, gruszka, czarna porzeczka,
Nuty serca: orchidea, kwiat jaśminu, brzoskwinia,
Nuty bazy: drewno sandałowe, fasolka tonka, wanilia, słodkie migdały.
Pojemność: 30ml.

NEWS: Want by DSquared2

WANT to nowe pachnidło dla kobiet marki DSquared2  które wkrótce zadebiutuje na rynku. W nutach znajdziemy min: mandarynki, imbir, akord różowego pieprzu, różę Damasceńską, heliotrop, neroli, wanilię z Madagaskaru i fioletowe nuty drzewne.
Twórcą zapachu jest Aurélien Guichard z Givaudan ( CDG, Ego Facto, Issey Miyake, Kenzo, Narciso Rodriguez oraz kreator szesnastu dzieł dla marki Robert Piguet)
Perfumy te będą dostępne w Europie, oraz na Bliskim Wschodzie i w Rosji Jesienią na początku Października podczas gdy Ameryka Łacińska i daleka Azja dopiero w pierwszej połowie przyszłego roku.
Woda Perfumowana (EDP) dostępna będzie w trzech pojemnościach: 30,50 i 100ml. W kolekcji dostępny będzie również żel do mycia ciała, balsam oraz dezodorant.
http://www.bustle.com/articles/89220-dsquared2-is-releasing-a-new-perfume-for-women-and-this-time-its-coming-sans-male-counterpart

środa, 3 czerwca 2015

NEWS: Cannibale, Sidi Bel-Abbès by Serge Lutens

Cannibale by Serge Lutens
Sidi Bel-Abbès by Serge Lutens

Sidi Bel-Abbès oraz Cannibale (na zdjęciu) to dwie z pięciu gorących orientalnych nowości od Serge Lutensa które w Październiku dołączą do złotej serii marki. W przygotowaniu także: Cracheuse De Flammes, Renard Constrictior oraz L'Haleine Des Dieux.
Podejrzewam tak jak w przypadku pierwszego L'incediairie, że pachnidła te będą równie niedostępne w postaci samplowej i równie bajecznie drogie!Pierwszy Sidi Bel-Abbès z pewnością inspirowany jest gorącym miastem w północno-zachodniej Algierii, u podnóża Atlasu Tellskiego. 
Wszystkie dzwonki oraz limitowane zapachowe serie dostępne są w kilku miejscach na świecie min: w najnowszym butiku w Moskwie, Rosja. ul. Neglinnaya 14A który został otwarty 2-go Czerwca 2015 roku.
Jest to drugie miejsce na świecie po Les Salons du Palais Royal Shiseido, gdzie znajdziemy wszystkie pachnidła marki.



Info, zdjęcia:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=911150885617167&set=a.599659936766265.1073741827.100001667919309&type=1&theater 
http://carnets-redac.madame.lefigaro.fr/article/lire-lor-et-la-lyre-by-lutens-1538