piątek, 5 kwietnia 2019

NEW: Vanilla Vibes, Juliette Has A Gun (2019)

Francuska niszowa marka Juliette Has A Gun przedstawia w tym roku swój nowy zapach Vanilla Vibes inspirowany słynnym Festiwalem Burning Man. Pachnidło to jest połączeniem dwóch przeciwieństw: afrodyzjaka: naturalnego akordu wanilii skręcającego w aromatyczne klimaty morskie z tajemniczym składnikiem Fleur de Sel.

Fleur de sel to nic innego, jak jedna z wielu odmian soli morskiej. Jednak jest to odmiana zupełnie wyjątkowa – zarówno ze względu na sposób jej pozyskiwania, jak i niezwykłe właściwości, Fleur de sel to wyjątkowa sól, nie tylko ze względu na specyficzne, kwiatowe ułożenie kryształów. Jej pozyskiwanie nie należy do najłatwiejszych i trwa jedynie trzy miesiące w roku – od początku czerwca do końca sierpnia. Sól ta wytwarzana jest przede wszystkim we Francji, Portugalii i na Majorce. W Hiszpanii i Portugalii określana jest mianem Flor de sal. Powstaje w wysokiej temperaturze, gdy słona woda i ciepłe powietrze doprowadzają do krystalizacji soli na powierzchni oceanu. Z tego względu nazywana jest także owocem słońca, powietrza i wody.
Vanilla Vibes debiutuje właśnie na stronie marki jak i w wybranych perfumeriach,a dostępne jest jako woda perfumowana o 100ml pojemności oraz orientacyjnej cenie: 135 dolarów. Miejmy nadzieję że zapach pojawi się w Warszawskiej Perfumerii Mon Credo
Nuty Vanilla Vibes:
Fleur de Sel, absolut naturalnej wanilii, orchidea - absolut, absolut drewna sandałowego, absolut fasolki tonka, brązowe piżmo i absolut benzoesu.

Festiwal Burning Man jest jednym z najbardziej fascynujących festiwali na świecie. Raz w roku na pustyni Black Rock w stanie Nevada wznoszone jest tymczasowe miasteczko. Zawsze od zera. Po festiwalu znika bez śladu. W jego trakcie odbywają są koncerty, imprezy, spektakle teatralne i różnego rodzaju widowiska.
Jest to festiwal, którego głównym motywem jest przede wszystkim ekspresja artystyczna, celebracja życia i niczym nie ograniczony rozwój osobisty. Każdy uczestnik może podczas tych kilku dni wyrazić swoją osobowość, nie zważając na narzucane przez społeczeństwo konwenanse dotyczące zarówno ubioru, jak i zachowania. Larry Harvey nieprzerwanie przyczyniał się do swojego konceptu i w 2004 roku stworzył 10 głównych zasad, które do dzisiaj stanowią jedyne standardy. Wśród nich wymienia m.in. pełne i szczere zaangażowanie w wspólny projekt, własna inicjatywa, uniezależnienie się od konsumpcjonizmu, wyrażenie siebie, czy też doświadczanie sztuki. Uczestnicy wspólnymi siłami, bez pomocy sponsorów oraz mediów, tworzą co roku festiwal otwarty dla każdego. 

Punktem kulminacyjnym Burning Mana jest spalenie gigantycznej kuy, która co roku od nowa wznoszona jest na pustyni. Bardziej niż kukłę przypomina jednak futurystyczną, gigantyczną rzeźbę. Futurystycznych instalacji jest zresztą na Burning Manie mnóstwo.
Dla części uczestników jeszcze większym przeżyciem jest spalenie „świątyni” – zazwyczaj w ostatnim dniu imprezy. Festiwalowicze zostawiają w jej wnętrzu wiadomości - często są to bolesne historie z życia. Płoną razem z całą konstrukcją. Niektórzy traktują to jako pewnego rodzaju rytuał oczyszczenia.

Zapachy Juliette has a gun są inspirowane twórczością Williama Szekspira, ale typowy renesansowy romantyzm otrzymał tu nowoczesną oprawę. Sama nazwa marki symbolizuje niezależność i wolność, dając kobietom do ręki wyimaginowaną broń, aby mogły stawić czoła mężczyznom w odwiecznej walce płci, namiętności i miłości.
Ojcem marki Juliette has a gun jest Roman Ricci, wnuk sławnej projektantki Niny Ricci, której perfumy zachwyciły świat. W ten sposób do świata urody weszło w 2006 r. kolejne pokolenie z tej rodziny, łamiące reguły nowoczesnej sztuki perfumeryjnej. Uwagę przykuł zapach Juliette has a gun Not a perfume, oparty na jednym składniku – ambroksanie.
Pierwszą pasją tego młodego kreatora w świecie perfum, był sporty wyścigowe. Włożył dużo energii, pasji i motywacji w zostanie kierowcą wyścigowym w słynnych wyścigach „Les 24h du Mans”. Ale jego serce również należało do innego świata.
Zainspirowany światem mody (przez babcię Ninę Ricci) i perfum (przez dziadka Roberta - twórca słynnego „L’Air du temps”) już od samego dzieciństwa żył w otoczeniu świata pełnego zapachów i kreacji. Będąc wdzięcznym takiego dziedzictwa postanowił udowodnić, że sam także potrafi stworzyć swój własny świat marzeń. Zaczął praktykować w światowych perfumeriach, ucząc się przez 4 lata od największych, a następnie namówił Francisa Kurkdjiana, do wspólnej pracy. Potem wszystko potoczyło się błyskawicznie i w 2006 roku powstała marka „Juliette has a gun”.Każdy z zapachów nawiązuje do konkretnego obrazu, każdy zapach odpowiada innemu aspektowi kobiecości, każda nazwa, kolor i kompozycja zachowuje spójność z opisem osobowości.

Projekty flakonów, interesujący koncept, osobowość głównego twórcy i ogólny image czyni z marki Juliette has a gun swoistą platformę dla kobiet, które potrafią się cenić, nie boją się prowokacji, a przy tym wszystkim pozostają kobiece.

Link, info, zdjęcia:
https://edition.cnn.com/style/article/burning-man-2015-feat/index.html 
http://www.pocko.com/scott-london-burning-man/ 
https://www.dailymail.co.uk/news/article-3228688/Welcome-desert-rave-goes-half-naked-angels-Day-Dead-worshipers-sideshow-freaks-look-craziest-costumes-70-000-festival-goers-Burning-Man-2015.html
Mon Credo 
https://www.pinterest.nz/pin/305822630940348219/


czwartek, 4 kwietnia 2019

NEW: Muguet 2019 by Guerlain


Jak co roku legendarny Guerlain utrwala tradycję luksusowych konwaliowych perfum które świętują nadejście Wiosny.
Muguet 2019 jest ściśle limitowaną i numerowaną edycją, która oddaje hołd małemu szczęśliwemu białemu kwieciu o pięknym zapachu. W tym roku flakon perfum jest wyjątkowy, gdyż marka nawiązała współpracę z firmą Sericyne - założoną w samym sercu Cévennes,historycznej kolebki francuskiej kultury jedwabiu zajmującą się właśnie produkcją najwyższej jakości jedwabiu.

Flakon ozdobiony jest niezwykle delikatnym naturalnym, nietkanym jedwabiem wprost od jedwabników a wykonany został metodą 3D ze złoconym logo oraz pieczęcią, pod czujnym okiem rzemieślników i fachowców w tej dziedzinie.
Muguet Millesime 2019 jest dostępny w koncentracji wody toaletowej o 125ml pojemności.
Szklana butelka to klasyczny flakon który od lat jest zdobiony pszczołami. Warto podkreślić iż motyw ten pojawił się jako symbol marki Guerlain już w XIX wieku jako efekt współpracy marki z cesarzem Francji Napoleonem III. Pierre François Pascal Guerlain pełnił funkcję perfumiarza królewskiego, a w 1853 roku stworzył perfumy Eau De Cologne Imperiale, które dedykował cesarzowej francuskiej Eugenii. Ozdobił ją 69 pszczołami – symbolem cesarstwa. Nosem zapachu ponownie został Thierry Wasser.

Nuty głowy: akordy zielone,
Nuty serca: akord konwalii, lilak (bez),
Nuty bazy: róża, jaśmin.


czwartek, 14 marca 2019

NEW: Beyond - The Collection, BENTLEY (2019)


Świetna marka Bentley ma przyjemność przedstawić Światu Beyond - The Collection - swoją pierwszą kolekcję ekskluzywnych zapachów skierowanych zarówno do kobiet jak i mężczyzn.
W kolekcji tej znajdziemy trzy pachnidła o pojemności 100ml każde, które są inspirowane egzotycznymi podróżami. 
Skomponowane przez trzech wschodzących młodych mistrzów perfumiarstwa, pierwsze trio z kolekcji przenosi nas do trzech różnych krain, z których każdy kojarzony jest przewodnią nutą zapachową i motywem kolorystycznym inspirowanym ekskluzywną paletą Bentley Motors.

Trio zapachowe przenosi nas w podróż do Acapulco w Meksyku w pachnidle Exotic Musk, piżmowo-ambrową kompozycją zamieszaną przez Mathilde Bijaoui; podróż do Goa w Indiach w drzewnych perfumach Majestic Cashmere wykreowanym przez Julie Massé; oraz dzika odyseja na Jawie w Indonezji w interesującym drzewno-aromatycznym Wild Vetiver, aromatycznym drzewnym zapachem od perfumiarki Sidonie Lancesseur.

Beyond The Collection - Wild Vetiver
Nuty: Indonezyjska wetyweria, Bergamotka, Pieprz, Werbena, Drzewo ambrowe, Drewno brzozowe.

Beyond The Collection - Majestic Cashmere
Nuty: Absolut korzenia irysa, Nasiona Ambrette, Kadzidło, Kolendra, Kaszmirowe drewno, Paczula, Wetiwer Bourbon, Fasolka Tonka, Piżmo, Orcanox, Żywica Labdanum.

Beyond The Collection - Exotic Musk
Nuty: Piżmo, Drzewno-ambrowe akordy, Fasolka tonka.


Ekskluzywna samochodowa marka Bentley od lat oferuje bezkonkurencyjną gamę opcji wyposażenia wnętrza, wysoką dbałośc o szczegóły co zapewnia bogaty wybór kombinacji kolorów i wykończeń. Nowa kolekcja perfum czerpie inspirację z tej palety, aby nadać każdemu zapachowi charakterystyczny indywidualny kod zapachowy zarówno w ręcznie szytej skórzanej wstawce na metalowym korku od flakonu, która przywołuje wnętrze samochodu Bentleya, jak i odcieniu zapachu, pokazywanego przez przezroczyste szkło butelki.
Majestatyczny fasetowany flakon inspirowany jest charakterystycznymi szlifowanymi kryształowymi reflektorami modelu Continental GT. Stabilność ciężkiej 400-gramowej butelki jest zapewniona przez grubą szklaną podstawę. Legendarny emblemat Bentley jest wygrawerowany na srebrnych metalowych ramionach flakonu. Całość wygląda przepięknie, tak więc trzeba będzie koniecznie poznać tę jakże interesującą kolekcję. Dla zainteresowanych, orientacyjna cena każdego flakonu to ok: 180 Funtów Brytyjskich.


wtorek, 12 marca 2019

NEW: Salado, Bo-Bo, Fig Man - Fresh Collection by Carner Barcelona (2019)

Sara Carner, kreatorka pięknej marki Carner Barcelona zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję. Jej intencją jest przekazanie w pachnidłach wesołego, pełnego witalności charakteru mieszkańców. The Fresh Collection Inspirowane jest pełnią beztroskiego życia, zabawą, radosną postawą osób znad rejonów u wybrzeża Morza Śródziemnego. Najnowsza kolekcja z trzema premierowymi zapachami: Bo-Bo, Salado, Fig Man które oddają gorący i szczęśliwy, śródziemnomorski styl życia będzie dostępna jako wody perfumowane już od 1 Kwietnia 2019 roku.

SALADO jest inspirowane morzem. Salado to zapach opalonej skóry nakrapianej suszonymi kryształkami soli. Jest rześki i orzeźwiający jak morska słona bryza. Wyjątkowy sposób, w jaki jego witalność, kolor, piękno i postawa wpływają na nastrój i codzienne życie. Salado to hołd dla wód Morza Śródziemnego, hołd dla morza.

Nuty głowy: Różowy pieprz, Paragwajski petitgrain, Włoska bergamotka,
Nuty serca: Marokański kwiat pomarańczy, Ogórek,
Nuty bazy: Akord soli, Akord pływającego drewna przesiąkniętego słoną wodą, Piżmo.

Beztroski, świeżo-cytrusowo-musujący BO-BO inspirowany kulturą ciepłych śródziemnomorskich stron gdzie mieszkańcy uwielbiają się spotykać, cieszą się dobrym jedzeniem, dobrym winem ... uwielbiają się bawić i czuć się wspaniale! Bo-Bo, tradycyjny folklorystyczny taniec zakorzeniony w południowej kulturze, przekazujący świątecznego śródziemnomorskiego ducha tych ziem.

Nuty głowy: Włoska bergamotka, Mandarynka włoska, Czarna porzeczka,
Nuty środkowe: Afrykański kwiat pomarańczy, Indiyjski Jaśmin, Konwalia,
Nuty bazy: Biała ambra, Piżmo, Wetiwer.

Salvador Dalí, najsłynniejszy artysta, który mieszkał nad Morzem Śródziemnym w wiosce rybackiej Cadaqués, był ciągle inspirowany pięknem morza i jego malowniczych krajobrazów. Drzewo figowe, jedno z najbardziej cenionych drzew śródziemnomorskich, było również źródłem jego surrealistycznej inspiracji. FIG MAN zainspirowany cudowną ilustracją Homme Figuier by Dali to hołd dla artysty i drzewa figowego.

Nuty głowy: Włoska bergamotka, Kardamon Indyjski, Figa,
Nuty środkowe: Liście z drzewa figowego, Fiołek, Akord morski,
Nuty bazy: Indonezyjska paczula, Paragwajskie drewno gwajakowe, Fasolka tonka.

"Nie chodzi tylko o to by stworzyć zapach, lecz również by przywołać wspomnienia, dzielić się doświadczeniami i przekazywać uczucia"
Sara Carner, założycielka firmy

Stworzone z najwyższej jakości materiałów przez prawdziwych znawców sztuki komponowania zapachów. Kolekcja Carner Barcelona to bardzo szczególne perfumy, przeznaczone dla osób, które mają ochotę zaznać luksusu bycia wyjątkowym

Miłość do pięknych perfum, nieustanne poszukiwanie autentyczności i jakości oraz ciągłe pragnienie tworzenia poprzez łączenie zapachów i doświadczeń skłoniło Sarę Craner do rozpoczęcia pracy nad własnym projektem - Carner Barcelona.
Współpracując z największymi kreatorami zapachów, Sara wniosła do projektu swoje artystyczne oraz prywatne zainteresowania. VVynikiem tej pracy jest delikatna mieszanka szlachetnych materiałów z domieszką osobistych emocji. doświadczeń. myśli oraz marzeń. Sara Camer pochodzi z rodziny hiszpańskich rzemieślników zajmujących się wyrobem artykułów skórzanych.
Nic dziwnego, że pracując nad linią zapachów CARNER BARCELONA, tchnęła w projekt ducha hiszpańskiego rzemieślnictwa, współpracując z najlepszymi lokalnymi projektantami i dostawcami przy tworzeniu marki i perfum.


niedziela, 10 marca 2019

NEW: II-IV Kintsugi by Masque Milano (2019)


Alessandro Brun i Riccardo Tedeschi kreatywni dyrektorzy włoskiej marki Masque Milano przedstawiają swoje najnowsze szyprowe pachnidło Kintsugi które skomponowane zostało przez Vaninę Muracciole (Jeroboam, Jovoy, Le Galion, Fragonard) z przekazem "z bliznami jesteś piękna".

Czym tak naprawdę jest Kintsugi?
Kintsugi jest dawną japońską sztuką odbudowy tego, co zostało zniszczone. Gdy uszkodzi się ceramika, mistrzowie kintsugi naprawiają ją, używając złota oraz pozostawiając ślady swoich działań, ponieważ ich zdaniem taki przedmiot jest jednocześnie symbolem kruchości, siły i piękna. Jest to technika łączenia rozbitych naczyń laką zmieszaną z metalami szlachetnymi – przedmioty w ten sposób naprawione mają większą wartość, niż miały przed powstaniem szkody. Złote blizny nie ujmują ich cenie – wręcz przeciwnie – stanowią ich wartość dodaną.
Jak wiele elementów w japońskiej kulturze, kintsugi wykracza daleko poza swoje dosłowne znaczenie. Na bazie symboliki lepienia ceramiki zbudowano również koncept filozoficzny, który przekłada składanie rozbitych skorupek, na nasz człowieczy grunt.
Nie da się cofnąć czasu i wrócić do stanu przedmiotu sprzed momentu rozbicia, nie da się scalić bez śladu tego, co zostało złamane. Zamiast więc ukrywać skutki tego, co się stało, Japończycy postanowili te niedoskonałości nie tylko wykorzystać, ale wręcz wyeksponować.
Nuty głowy: Bergamota, Magnolia z Chin, Słona, pikantna ambra,
Nuty serca:Złoty akord zamszu, Absolut Róży Centifolia z Grasse, Absolut liści fiołka,
Nuty bazy: Benzoses Syjamski, Absolut z liści malin, Paczula, Absolut wanilii.


Każdy z nas wolałby zachować siebie w stanie nienaruszonym – zachwycać doskonałością, czystą symetrią, błyszczeć w słońcu i pachnieć nowością. Prędzej czy później jednak i my pękniemy w odłamków stos – taki los.
Rozbić się można na tysiąc sposobów – jedni pękną pod wpływem presji, czy pod ciężarem życia, inni się stłuką przez złe decyzje – swoje, lub innych. Wyszczerbi nas głupota, skruszy choroba, nadgryzie czas. Ktoś złamie serce, ktoś skruszy dusze, przeszyje nas ból, rozprują katusze. Nie da się cofnąć czasu i wrócić do stanu sprzed momentu rozbicia, nie da się scalić bez śladu tego, co zostało złamane. I tak jak z tą miseczką – możemy kamuflować zaistniałą szkodę – chować niedoskonałości za dziadowską sklejką i drucianymi protezami, lub udźwignąć los godnie – zabliźnić się złotem. I o ile każdy jest inną skorupką i każdy się rozsypie w unikalną kupkę gruzu, to kleić się z powrotem możemy tą samą laką – paradoksalnie więc to, co nas łamie od środka jest dokładnie tym, co łączy nas z innymi.

Kintsugi jest małym odłamkiem sklejonym złotem w szerszy koncept filozofii wschodniej zwanej wabi – sabi. Bardziej niż doskonałość celebruje ona autentyczność – każe dostrzegać piękno w niedoskonałościach – w tym co zwykłe, tymczasowe, nietrwałe, kruche. W tym co się rozbiło na tysiąc kawałków i skleiło z powrotem do kupy. „co Cię nie zabije, to Cię wzmocni„. Choćby więc i z tego powodu nasze złote blizny, jak te żyłki na glinianych garnkach, nie są żadną ujmą, a raczej stanowią wartość dodaną.



http://przeczywistosc.pl/kintsugi-filozofia-zlotych-blizn/

poniedziałek, 11 lutego 2019

NEW: Nivea Sun, Nivea (2019)


Jedna z najbardziej znanych marek kosmetycznych na świecie, Nivea, wprowadzi w tym roku na światowy rynek nowy letni zapach, wodę toaletową NIVEA SUN.
Flakon zapakowany jest w firmowe, tekturowe opakowanie koloru pomarańczowego, wewnątrz którego znajduje się biało-pomarańczowa puszka odwzorowująca opakowanie kremu Nivea, w której umieszczone są perfumy. 
W nutach znajdziemy akordy pudrowe, słoneczne akordy zielone oraz kwiatowe. Zapach tak jak wcześniejsze pachnidło będzie dostępny jako 30ml woda toaletowa. 
Znana na całym świecie marka Nivea powstała w Niemczech w 1911 r. Jej założycielem był wizjoner i farmaceuta dr Oscar Troplowitz, któremu udało się połączyć olej z wodą, uzyskując stabilny krem. Nazwa marki nawiązuje do białego koloru produktu i pochodzi od łacińskiego słowa oznaczającego śnieg. Właśnie tak powstał legendarny już obecnie krem Nivea.

  W roku 1925 produkt uzyskał nowe, kultowe, niebieskie opakowanie, jednakże do dnia dzisiejszego produkowany jest zgodnie z oryginalną recepturą. Klasyczny krem Nivea stał się podstawą pielęgnacji dla kolejnych pokoleń. Skutecznie odżywia skórę, a dzięki aksamitnie gładkiej teksturze i specyficznemu zapachowi dla wielu osób stanowi piękne wspomnienie dzieciństwa. 
Dziś oferta marki Nivea obejmuje już szereg wysokiej jakości produktów do pielęgnacji, dostępnych dla każdego. Grono zwolenników zdobył krem do opalania Nivea oraz męska linia kosmetyków Nivea Men. Nivea dbając o skórę całego ciała już od ponad 100 lat, wpisała się na stałe w codzienność wielu milionów rodzin na całym świecie.

Nivea Sun
Nuty: akordy kwiatowe, nuty pudrowe, nuty zielone.
Zdjęcie: Instagram @nivea_de 





sobota, 9 lutego 2019

NEW: Tars, Scherk (2019)


Legendarna przedwojenna niemiecka marka Scherk powraca na rynek z trzema nowymi zapachami jako Eau de Cologne Intense skierowanymi do Panów: Tars Uber Mann, Tars Herr Mann oraz Tars Gentle Mann stworzone przez perfumiarza Marka Buxtona i Davida Chieze.
Tars Gentle Mann to Intensywny, wieloaspektowy zapach dla wszystkich mężczyzn o charyzmie i elegancji. W górnej tonacji zachwyca klasyczną kompozycją z pieprzu i kardamonu. Grejpfrut i mandarynka ożywiają świeżymi akcentami w nutach środkowych. Tropikalna trawa wetiwerii, drewna cedru i drzewa sandałowego harmonijnie uzupełniają bazę. Et voilá: Całkowicie stylowy Eau de Cologne Intense dla prawdziwego Gentelmena.
Tars Uber Mann to świeża intensywna woda kolońska która przenosi swoim zapachem w bujną przyrodę Toskanii, skierowana do pewnych siebie mężczyzn. W górnych nutach spotykają się cytrusowe aromaty bergamotki, pomarańczy i limonki połączone z delikatnymi kwiatowo-zielonymi akcentami konwalii w środkowej tonacji, którą dopełniają zmysłowa ambra i piżmo. W zapachu Tars Herr Mann świeżość cytrusów przeplata się z aromatami ziołowo-przyprawowymi z mocną konkretną podstawą złożoną z piżma, herbaty i paczuli.



TARS GENTLE MANN
nuty głowy: imbir, pieprz syczuański, różowy pieprz, kardamon
nuty serca: grejpfrut, mandarynka, davana, neroli
nuty bazy: fasolka tonka, drzewo cedrowe, drzewo sandałowe, wetyweria, paczula, kadzidło, ambroksan, ambranum.

TARS UBER MANN
nuty głowy: bergamota, cytryna, limetka, tangerynka, pomarańcza
nuty serca: neroli, wodny jaśmin, konwalia
nuty bazy: drzewna ambra, piżmo.

TARS HERR MANN
nuty głowy: bergamota, neroli, mandarynka
nuty serca: petitgrain, bazylia, kardamon
nuty bazy: herbata, paczula, piżmo.



Ludwig Scherk założył swoją perfumerię w 1906 roku w Berlinie. Jego firma najpierw produkowała pudry do twarzy, a następnie przeniosła się na perfumy. Niektóre z etykiet perfum Scherka zawierały gwiazdę Dawida, aluzję do jego żydowskiego dziedzictwa. W 1924 r. Otwarto nowojorską fabrykę produkującą perfumy i pudry w Ameryce. W 1938 r. Jego interes w Berlinie został zamknięty ze względu na nowe zasady partii nazistowskiej. Ludwig uciekł do Londynu w tym samym roku, aby uniknąć prześladowań nazistów i zmarł w 1946 roku.
W jego kolekcji znalazły się perełki między innymi: Perfumy Arabian Nights z 1919 roku które były jednymi z najlepiej sprzedających się na rynku a w zapachu czarowały akordami drzewiasto-mechowo-liściastymi i opisywane były jako "Perfumy Zaklęcie", zmieszane z ambrą i drzewem sandałowym, długo utrzymujące się, wabiące, ciepłe i mocne - tak subtelne i wyróżniające się. Perfumy te były sprzedawane do około 1951 roku, jednak najsłynniejszym zapachowym dziełem Domu były Mystikum z 1910 roku które są pachnidłem z rodziny orientalno-fougere, posłodzone labdanum wzbogaconym szlachetnym kadzidłem. "Najsłynniejszy zapach Scherka to umiejętne połączenie dwudziestu ośmiu szlachetnych olejków kwiatowych, wytwarzających niezwykle rzadki aromat, który na skórze podobno układał się zupełnie inaczej u każdej kobiety.