sobota, 4 sierpnia 2018

NEWS: Oui a l'amour l'Eau de Parfum Flacon Collector, YVES ROCHER (2018)


Delikatne, subtelne zapachy Yves Rocher to kompozycje najpiękniejszych składników autorstwa wybitnych perfumiarzy. Twórczyni zapachu Oui a l’Amour, Sophie Labbé, kreatorka wielu wspaniałych perfum, a jednocześnie specjalistka w swojej dziedzinie w niezwykły sposób połączyła w nim świeżość i zmysłowość. To pełna światła kompozycja dzięgielu, róży damasceńskiej, bobu tonka i drzewa cedrowego.

Romantyczność według Sophie Labbé wyrażają nie tylko kwiatowe, słodkie tony. W wydaniu Yves Rocher to także świeżość, zmysłowość i elegancja. W Oui a l’Amour dominują również początkowo mniej wyczuwalne subtelne zapachy różanych olejków eterycznych oraz charakterystyczne korzenne nuty, piżmo i ambra.

Woda perfumowana Oui a l’Amour należy do gamy kosmetyków Quelques Notes d’Amour, w której główną rolę odgrywają świeże nuty. Cztery różne akordy zapachowe zostały przez nią połączone z doskonałą precyzją, dlatego Oui a l’Amour doskonale sprawdzi się zarówno w trakcie romantycznych kolacji, jak i w pracy. 



W tym niezwykłym zapachu pierwsze skrzypce grają zielone nuty esencji z korzenia dzięgielu. Na początku perfumy mają bardzo intensywny, korzenny zapach, który z czasem zyskuje piżmowy aromat. To zasługa rośliny występującej naturalnie w Europie i na Syberii ,której od lat przypisuje się magiczne właściwości. Korzeń dzięgielu, nazywany też anielskim zielem, był noszony jako amulet. Jego intensywny zapach służył także do rzucania zaklęć.

Po tym świeżym i czystym rozpoczęciu rozwijają się subtelne nuty różanego olejku eterycznego z Laboratoire Monique Rém – wyjątkowego wyciągu z róży damasceńskiej, której kwiaty ścinane są ręcznie, pojedynczo, od samego świtu. Olejek eteryczny uzyskiwany jest w drodze procesu złożonego z trzech etapów: hydrodestylacji, destylacji z parą wodną oraz absorpcji. Proces ten jest bardziej przyjazny środowisku niż tradycyjne metody pozyskiwania olejku z róży, ponieważ wymaga zużycia mniejszej ilości energii. Głębokie i lekkie, świetliste i tajemnicze, nuty zapachowe olejku eterycznego z róży LMR jako jedyne pozwalają twórcom perfum na odtworzenie promiennej kobiecości świeżego i naturalnego aromatu róży.

Zapachowy finał wody perfumowanej to ponowny wybuch intensywnych zapachów. Absolut z Bobu tonka połączony z wyrazistymi mocnymi, suchymi i wibrującymi nutami esencji z drzewa cedrowego dodaje perfumom elegancji. Cedr, jako symbol nieśmiertelności, zostaje na skórze przez bardzo długi czas. Staje się wyrazistym hymnem na cześć kobiecej miłości.Ten ostatni składnik pozyskiwany jest w drodze hydrodestylacji ścinków drzewnych. Cedr to drzewo uświęcone, symbol nieśmiertelności. Jego aromat to elegancka nuta wieńcząca zapach – hymn na cześć miłości.

"Oui a l’Amour jest manifestem śmiałości i pasji! To nieoczekiwane spotkanie musującej świeżości i wibrującej zmysłowości. Rześkie nuty dzięgla podkreślają naturalną kobiecość roży. Ten roziskrzony bukiet otulony jest delikatnym ciepłem bobu tonka połączonym z elegancją drzewa cedrowego.
Oui a l’Amour to zapach nieskończonej miłości
."

Sophie Labbé, Kreatorka zapachu.


środa, 1 sierpnia 2018

NEWS: Love Tuberose, Amouage (2018)


Ekskluzywna marka Amouage wkrótce przedstawi swój trzeci kobiecy zapach o pięknej nazwie Love Tuberose które są częścią kolekcji The Secret Garden (Tajemniczy Ogród) w niej jak do tej pory zajdziemy Liliac Love" i "Blossom Love''.
Nowe romantyczne, uwodzicielskie perfumy inspirowane są muzyką klasyczną i literaturą rosyjską i jak sama nazwa wskazuje mają być mocno kwiatowe, a dominować w nich będą nuty Gardenii, tuberozy i jaśminu, ułożone na słodko-kremowym sercu, składającym się z bitej śmietany i wanilii by spocząć na drzewnej, kremowo-pikantnej bazie drewna cedrowego i sandałowca.

Woda perfumowana o 100 ml pojemności zamknięta została w klasycznym dla marki flakonie koloru jasnego pastelowego beżu ze srebrnym korkiem, ozdobiona delikatną różową aurora borealis Swarovskiego która przypomina luksusową delikatność i zmysłowość z emanującego zapachu. Pachnidło ukaże się już w Sierpniu wyłącznie w firmowych perfumeriach Amouage, a na całym świecie od Września w wybranych sieciach sklepów perfumeryjnych.
Amouage jest marką wykreowaną z najcenniejszych składników zrodzonych przez Matkę Naturę. Kwintesencja luksusowego Orientu, która prowadzi nas na lektyce do bram jednej z najbogatszych krain świata. Początkowo jedynie najbliżsi przyjaciele rodziny królewskiej Omanu, mieli możliwość obcowania z eliksirami Amouage.

Założycielem Amouage jest szejk Sayyid Hamed bin Hamood dbający o dziedzictwo arabskiej kultury, której nierozłącznym elementem były także perfumy. Ambicją jego było zbudowanie arabskiej marki perfum, godnej królewskich dworów. Marka Amouage miała stać się perfumami, które zachwycą cały świat swoją wyjątkowością. Szejk do ich stworzenia zaprosił legendarnego twórcę zapachów – Guya Roberta. Do dyspozycji francuskiego arcymistrza postawione zostały najcenniejsze, najrzadsze i najdroższe składniki.

Kiedy rozpoczęto ich sprzedaż londyńskim Harrodsie, momentalnie stały się ultraluksusowym przedmiotem pożądania zarówno znamienitych gwiazd Hollywood, jak i pozostających w cieniu największych biznesmenów świata. Amouage jednym i drugim oferuje największy skarb, jaki mogą dać perfumy. Stuprocentową pewność siebie i pełnię absolutnie unikatowego luksusu.


niedziela, 29 lipca 2018

NEWS: Pure XS for Her, Paco Rabanne (2018)


Po zeszłorocznej niebiesko-błękitnej edycji dla Mężczyzn Pure XS for Him reklamowanej przez portugalskiego modela Francisco Henriquesa, marka Paco Rabanne powraca lecz tym razem z damskim odpowiednikiem"Pure XS for her Eau de Parfum. Kobieca, kwiatowo-orientalna wersja opisywana jest jako erotyczna, dzika, odważna i prowokująca której twarzą została amerykańska polskiego pochodzenia aktorka i modelka Emily Ratajowski. W nutach damskiej edycji którą zamieszał perfumiarz Quentin Bisch znajdziemy: kremowe kwiecie ylang ylangu, akord popcornu, oraz czarną wanilię.
Flakon perfum prezentuje się wspaniale. Jest w odcieniu pudrowego różu z oplatającym go wężem, zamknięty w aksamitnie wykończonym pudełku ze złotymi detalami. Produkt dostępny będzie jako woda perfumowana w dwóch pojemnościach: 50ml oraz 80ml.



piątek, 13 lipca 2018

NEWS: The One Grey Dolce & Gabbana (2018)


Gwiazda jednego z najpopularniejszych seriali kanału filmowego HBO, "Gry o tron" Kit Harington wezmie ponownie udział w kampanii reklamowej nowego zapachu-flakeru "The One Grey" włoskiej marki Dolce & Gabbana. Wcześniej w 2017 roku aktor brał udział w kampanii perfum Dolce & Gabbana The One - nowej odsłonie dostępnej od 2008 roku wody perfumowanej, a w 2014 roku Kit był twarzą perfum Jimmy Choo Man marki Jimmy Choo.
W nutach bardzo męsko i klasycznie: akord grejpfruta, zielonego kardamonu, lawendy prowansalskiej, wetiwerii, tytoniu, szarej ambry i akordów drewna.
Dolce & Gabbana The One Grey dostępna będzie jako woda toaletowa w trzech pojemnościach: 30ml,50ml i 100 ml a jej debiut planowany jest na Wrzesień 2018 roku.




poniedziałek, 9 lipca 2018

NEWS: Bvlgari Man Wood Essence, Bvlgari (2018)


Biżuteryjna luksusowa marka Bvlgari przedstawia swój premierowy aromatyczno-energetyzująco-drzewny flanker Bvlgari Man Wood Essence, Jest to zapach dla mężczyzn autorstwa Alberto Morillasa który uosabia równowagę pomiędzy miejskim życiem i naturą.
W nutach znajdziemy między innymi: żywice i esencje drzewne, drewno cedrowe, cyprysowe drewno, żywicę benzoesową, wetiwerię, z zielono-cytrusowym charakterem któremu nadają włoskie cytrusy oraz liście kolendry.
Zapach o koncentracji wody perfumowanej jest częścią kolekcji Bvlgari Man, zamknięty został w dwóch pojemnościach 60ml oraz 100ml a pojawił się już w sklepach wolnocłowych głównie w Wielkiej Brytanii, Danii i krajach arabskich.
Tgzw strefy bezcłowe na lotniskach międzynarodowych teraz wyglądem przypominają galerie handlowe. Znajdziemy w nich sklepy oferujące szeroki wybór produktów, w tym specjalne linie dostępne jedynie na lotniskach (tzw. edycje travel), często w promocyjnych cenach tak jak w przypadku perfum marki Bvlgari tak więc warto skorzystać z zapachowej promocji na świetne zapachy. Orientacyjna cena większej pojemności to ok: 90 Euro. Twarzą kampanii reklamowej jest kanadyjski model i aktor Nick Bateman.





NEWS: HYSTERIC Extrait de Parfum by LM Parfums (2018)


Urodzony w Grenoble Laurent Mazzone miłośnik mody, olfaktorycznego piękna, twórca niszowej marki LM Parfums po niedawnej kwiatowej zapachowej serii RADIKAL przedstawia swoje najnowsze wykreowane z największym oddaniem perfumy nazwane HYSTERIC które należą do Gold Label - złotej kolekcji stężonych ekstraktów perfum zamkniętych w czarnych, kanciastych flakonach ze złotymi wstawkami. W kolekcji jak do tej pory znajdziemy wykreowane w 2017 roku: Veleno Dore oraz Sensual & Decadent z 2015 roku.

Nuty głowy: Mandarynka, Bergamotka, Kardamon,
Nuty serca: Świeży akord róży, Jaśmin, Akord tiramisu, Whisky,
Nuty podstawy: Paczula, Ziarna kawy, Ziarna kakaowca.




wtorek, 3 lipca 2018

NEWS: My Kind of Love by KILIAN (2018)


Niszowa marka Kilian, kreatora Kiliana Hennessy – spadkobiercy luksusowych koniaków, wnuka założyciela Grupy LVMH a należąca do wielkiego Koncernu Estee Lauder Company zaprezentuje w Sierpniu linię zapachów dostępną tylko i wyłącznie w sieci Sephora.

Koncern Estee Lauder ma w swoim portfolio wiele znakomitych i prestiżowych marek takich jak: Tom Ford, Le Labo, Editions de Parfums Frédéric Malle, Aramis, Clinique, Tommy Hilfiger, M·A·C, Donna Karan New York, DKNY, Jo Malone London, Michael Kors, Ermenegildo Zegna, AERIN, Marni, Tory Burch, RODIN olio lusso.
Gigant z branży kosmetycznej który nabył Kiliana w 2016 roku, wprowadza nowe zapachy o niższej cenie, które zostały tak zaprojektowane, aby dotrzeć do nowych odbiorców tej pięknej marki.

W nowej rzemieślniczej linii Pana Hennessy ze względu na jakość surowców znajdziemy aż cztery zapachy w korzystnych cenach wachających się od 30 do 135 dolarów amerykańskich (czyli znacznie niżej niż obecne pachnidła których średnia cena waha się od 275 do 300 dolarów) a dostępne będą w ponad 900 lokalizacjach Sephory min: w USA, Francji, Włoszech i na Bliskim Wschodzie w ramach szerszej kampanii mającej na celu rozszerzenie dystrybucji dla marki Hennessy.
"My Kind of Love" bo tak zwie się nowa seria, nie jest jedynym nowym zapachowym startem tej Jesieni. We wrześniu Kilian wydaje swoje nowe perfumy Do it For Love dla luksusowego butiku Bergdorf Goodman.

Bad Boys Are No Good But Good Boys Are No Fun
I Don't Need A Prince By My Side To Be A Princess 
Kissing Burns 6.4 Calories An Hour. Wanna Work Out? 
Let's Settle This Argument Like Adults, In The Bedroom, Naked