wtorek, 11 września 2018

NEWS: Genetic Bliss, 27 87 Perfumes Barcelona (2018)


27 87 Perfumes to wspaniała marka którą miałem okazję poznać jakiś czas temu założona i wykreowana została przez Romy Kowaleski, Panią o polsko brzmiącym nazwisku, pochodzącą z Berlina. Romy przestawia w tym roku swoje nowe interesujące pachnidło Genetic Bliss
Wcześniejsze zapachowe dzieła opisują cechę dzisiejszego stylu życia i kiedy testowałem je na skórze to było naprawdę coś magicznego, wartego poznania. Elixir de Bombe – ekskluzywny eliksir który mówi o tym momencie, kiedy po prostu wybierasz to, czego chcesz, bez wahania. W noszeniu to cudowny słodziak, bomba malinowo-przyprawowa ułożona na subtelnym skórzano-zamszowym tle a ostre nuty imbiru, papryki oraz malin nadają wybuchowego charakteru.

Wandervogel z 2016 roku – bardzo przyjemny, letni, aromatyczny, morsko-miętowy, wprost obłędny w noszeniu! Wandervogel (wędrowne ptaki) na początku XX wieku był popularnym ruchem niemieckiej młodzieży – pionierów skautingu, propagującej rozwój patriotyczny poprzez m.in. krajoznawstwo i budowę „nowego porządku”w kierunku "powrotu do natury" stylu życia, kładąc nacisk na wolność, ducha przygody i poczucie odpowiedzialności. Ruch ten odwoływał się do romantycznego buntu przeciw nowoczesności, moralności mieszczańskiej i dotychczasowym autorytetom. Stał on niejako w opozycji do propaństwowego patriotyzmu cesarskich Niemiec i habsburskich Austro-Węgier. Głosił kult przyrody ojczystej, nordyckiego piękna, mitologii germańskiej. Odrzucał on podziały partyjne i klasowe na rzecz stworzenia „wspólnoty ludowej” Niemców. W dzisiejszych czasach Wandervogel to osoba która lubuje się w podróżach, uwielbia analizować, wskakuje od jednej przygody do drugiej i zawsze szuka czegoś nieznanego.

Egzotyczny,aromatyczny, kokosowo-morski z przypudrowaną fasolką tonka Hamaca z 2017 roku
Hamaca oznacza hamak w języku hiszpańskim i oddaje ten moment czystego relaksu: delikatny wietrzyk na słonej skórze, miękki żar na wilgotnych włosach, zawieszenie w czasie i przestrzeni, absolutna radość z najprostszych przyjemności życia...
Ostatnim testowanym przez mnie zapachem był zjawiskowy #hashtag który na skórze ukazywał kadzidlany-drzewno-cedrowy, lekko pikantny chłód łączony z metalicznymi aldehydami odzwierciedlającymi cyfrowy dotyk oraz dzisiejsze nowoczesne czasy. Pachnidło # hashtag uchwyciło ducha cyfrowych obywateli, którzy blogują, instagramują i tweetują przez całe życie. Jak mówi Romy "To nowoczesne i miejskie perfumy, które towarzyszą nam w naszej codziennej wędrówce, i w życiu".

https://wyldemag.com/beauty/2018/7/2/wylde-loves-27-87-perfumes

Romy pochodzi z rodziny rzemieślników. Jako prawdziwa miłośniczka perfum spełniając swoje pasje, decyduje się poświęcić w branży perfumeryjnej, chce przekształcić swój pomysł w rzeczywistość wpadła na ciekawą interpretację dzisiejszego stylu życia poprzez zmysł olfaktoryczny. Perfumy artystyczne, które niekoniecznie przenoszą przeszłość i przywołują wspomnienia, ale przechwytują obecność poprzez awangardowe kompozycje i stają się częścią przyszłych wspomnień. 

Wszystkie zapachy tej pięknej marki są ręcznie wykonane w Barcelonie, co czyni je wyjątkowymi, łączą najlepsze składniki i najwyższej jakości kunszt z dotykiem dzisiejszego stylu życia. To idealne dopasowanie, gdzie tradycja i nowoczesne czasy spotykają się, by stać się jednym. Zapach jest czymś co może reprezentować specjalny moment, osobę lub uczucie w naszym życiu. W przeciwieństwie do naszych ciągle zmieniających się wyborów stylu życia, projekt 27 87 jest współczesny i neutralny. Opakowanie zostało stworzone w Barcelonie przez grafika Ingrid Picanyol a każde perfumy są unikatowe, tak jak każdy projekt ich opakowania, który przekazuje inspirację, emocje czy składniki cieczy zamkniętej wewnątrz flakonu.



Nowość: GENETIC BLISS - Zapach indywidualnej pewności siebie
Najnowsze, najbardziej ekskluzywne arcydzieło – GENETIC BLISS (GENETYCZNA ROZKOSZ). Hiper-nowoczesny zapach, który interpretuje UNIKALNOŚĆ przez powonieniowe dzieło sztuki.

W każdym stadzie jest czarna owca, która czuje się większa od wszystkich i wszystkiego innego w życiu i nikt nigdy nie pyta dlaczego… Ponieważ czują to w środku. Najwyższy czas, by posłuchać swojego wewnętrznego głosu, iść za swoją intuicją i sprawić, że będzie ona działać przez zapach indywidualnej pewności siebie.
Genetyczna rozkosz szepcze „Bądź sobą” i podkreśla prawdziwą oryginalność i podziw w obrębie pokoleń.

Twórczyni oraz założycielka hiszpańskiej niszowej perfumerii Romy Kowalewski z nowym, piątym zapachem Genetic Bliss stawiała czoło sztuce molekularnej perfumerii a sam zapach będzie miał swoją premierę juz 17 Września 2018 roku.

Nuty perfum Genetic Bliss:
Akigalawood™ – nuta drzewna z aspektami paczuli, pieprzu i agaru. Akigalawood jest frakcją paczulowego olejku, wydobyta laboratoryjnie w procesie destylacji. Jest to dzieło chemików z Givaudan pozbawione brudnych i nieprzyjemnych nut pleśni, stęchlizny i nut fizjologicznych, jakie występują w naturalnym olejku. w odbiorze drzewny, korzenny, nieco pikantny i nieco kwiatowy – tak opisywany jest aromat tej substancji.
Belambre™ – sucha nuta drzewna o aromacie bursztynu opracowana przez twórców z Givaudan.
Moxalone™ – elegancki zwierzęcy Moxalone® to składnik zapachowy tworzony w Givaudan ukazujący aromat piżma.
Javanol™ – jest to grupa nowoczesnych aromatów drzewnych o kremowo-szyprowych niuansach.Są opisane jako połączenie aromatu kwiatów z mlecznymi,kremowymi akordami oraz intensywnymi drzewno-oleistymi z aksamitnym sandałowcem. Nazwa handlowa Javanol® jest zarejestrowana dla Givaudan.
Georgywood™ – to cząsteczka zapachowa opracowana przez twórców w Givaudan. Ma intensywny, czysty, drzewno-ambrowy zapach z elementami świeżo-zielonymi miętowo-wetiwerowymi.

Twórcy o marce:
Perfumy 27 87 z siedzibą w Barcelonie postawiły przed nami wyzwanie stworzenia odważnej tożsamości i pomysłu na opakowanie dla ich pierwszego zakresu produktów. Pomogliśmy im z podejściem projektowym w zakresie 360º, obejmującym projekty opakowania i butelki; kreowanie marki, kierownictwo artystyczne, stronę internetową marki.

Chcieliśmy, żeby tożsamość odzwierciedlała fakt, że firma tworzy perfumy w tradycyjny sposób, łącząc najlepsze składniki i wysokiej jakości kunszt, ale także, że są one nowoczesne w swoim wyglądzie i podejściu.
Jeśli chodzi o samą butelkę zainspirowały nas nowoczesne urządzenia technologiczne. Kształt jaki stworzyliśmy to otwarty prostokąt z zaokrąglonymi kątami, charakterystyczny dla tych projektów. Projekt graficzny całej kolekcji zainspirowany był także obecnym pokoleniem. Wybieramy białe minimalistyczne projekty, by odzwierciedliły czyste płótno malarskie, na którym każdy może zaprojektować swoje nieograniczone wyobrażenie.

Dla każdego innego zapachu opracowaliśmy niepowtarzalny pomysł na opakowanie: Projekt lustra dla „Hashtag” miał odzwierciedlać pojęcie „ja”, tak jak skonstruowano je w świecie mediów społecznościowych. Czerwona krew „elixir de bombe” miała na celu oddać namiętność i pożądanie. A dla „wanderlust” wymyśliliśmy kolorową abstrakcję zaprojektowaną przez Device Studio, by przywołać mapy, ruch i podróż. Każdy projekt jest unikalny, a mimo to pochlebny, co było także naszym ogólnym celem współpracy z Perfumami 27 87.

Marka by uatrakcyjnić świat zapachu, opowiada historię dzisiejszego pokolenia przez wyrafinowane i niezwykłe kompozycje zapachu. Nazwa marki 27 87 to data urodzenia założycielki Romy Kowalewski, której siedziba mieści się w Barcelonie, w Hiszpanii, w kosmopolitycznym, nowoczesnym i ekscytującym mieście otoczonym wielokulturowym duchem Morza Śródziemnego. Idealna platforma dla młodej międzynarodowej marki perfum.
27 87 chce, by ludzie czuli się specjalnie i wyjątkowo jak dzisiejsze pokolenie. Ich podejście do pracy charakteryzuje się poświęceniem, gorliwością, kreatywnością, zindywidualizowaną usługą, efektywnością i elastycznością. Wszystkie zapachy są wynikiem długiego i starannego procesu wykonywanego z milością. Wszystkie perfumy są zaprojektowane tak, by silnie rozwijać się na skórze każdego miłośnika perfum przez cały dzień. Odkrywanie przez cały dzień różnych aspektów tego samego zapachu stanowi nową okazję, by zakochiwać się wciąż w perfumach 27 87.

Filozofia
Lost Generation” (Stracone Pokolenie), „ Entitled” (Uprawniony). „Narcissistic” (Narcystyczny). Wymieniając kilka surowych etykiet nasze pokolenie jest nimi naznaczone. Marka 27 87 jako część dzisiejszego pokolenia, czuje się z tym inaczej. My naprawdę chcemy podjąć ryzyko, podejmować nasze własne decyzje, podążać za naszymi pasjami i marzeniami, mieć niekończące się szanse i możliwości ... ale także chcemy robić to, co należy.
Staliśmy się obeznanym z techniką, społecznie świadomym, złączonym i otwartym na zmiany pokoleniem. Pierwsze pokolenie, które staje się pełnoletnie w XXI wieku; przyczyniliśmy się już do wielu postępów zmieniających życie ludzkości. 27 87 jest hołdem dla naszego pokolenia i odzwierciedla jego wyjątkowe i niesamowite cechy; skomplikowane ale niezwykłe pokolenie.

- Romy Kowalewski

1 komentarz:

  1. No widzę, że sporo marek mało znanych jest godnych uwagi. Nie rozumiem, czemu takich marek w Rossmann'ie na przykład nie ma. Mogło by być ciekawie. Już samo opakowanie jest zachęcające. Może znajdę coś na neness.pl

    OdpowiedzUsuń