sobota, 30 lipca 2016

NEWS: Bracken Man by AMOUAGE (2016)

Męska nowość marki z nowej kolekcji Midnight Flower. Pachnidło jako woda perfumowana debiutuje właśnie w ekskluzywnym Domu Towarowym Selfridges w Wielkiej Brytanii. Perfumy te o 100ml pojemności zamknięte zostały w klasycznym dla marki flakonie ozdobionym liściem paproci z białym korkiem wieńczącym zielony kryształ Svarowskiego. Dodatkowo na uwagę zasługuje wytworne opakowanie zewnętrzne w mozaikowych roślinnych wzorach. Koszt pachnidła to ok: 200 Funtów.

Nuty głowy: Cytryna, Bergamotka, Cyprys, Lavandin, Gałka muszkatołowa, Goździki,
Nuty serca: Geranium, Cynamon, Drewno cedrowe, Drzewo sandałowe,
Nuty bazy: Paczula, Piżmo.

Amouage to niezależna, luksusowa marka perfum, która obecnie ma siedzibę w Londynie, ale jej powstanie związane jest ze Środkowym Wschodem. Czerpie inspirację z bogatego dziedzictwa rodzinnego Sultanat Oman, dzięki czemu oferowane perfumy są naprawdę wyjątkowe
Historia Amouage sięga 1983 roku kiedy jego wysokość sułtan Omanu Sayyid Hamad bin Hamoud al Busaid postanowił odwołać się do arabskiej sztuki komponowania perfum zakładając fabrykę w mieście Muskat w Omanie, gdzie po dziś dzień butelkuje się i pakuje zapachy Amouage.
Amouage Gold, pierwsze perfumy marki stały się prawdziwą klasyką, zostały stworzone przez legendarnego francuskiego twórcę perfum, Guya Roberta. Obecnie Amouage ma na swoim koncie kilkanaście bardzo luksusowych perfum, wśród których znajdują się jedne z najlepszych egzotycznych zapachów na świecie. Filozofią marki jest tworzenie perfum mających prawdziwą wartość artystyczną. Wyróżniają się one drogocennymi i egzotycznymi składnikami wysokiej jakości, do których należy srebrne kadzidło z Omanu, wyjątkowa róża omańska (Omani Rock Rose) czy mirra. Po dziś dzień, zupełnie jak w zamierzchłych czasach, cenna żywica olibanowa z drzewa kadzidlanego zbierana jest ręcznie przez plemienną kastę pasterzy. Z kolei niebywale rzadki czystek rośnie i kwitnie wśród trudno dostępnych gór Omanu. 

Jest to marka niszowa czerpiąca inspiracje z kultury Omanu, tworząca perfumy z najwyższej jakości składników, dbająca o wysokie walory użytkowe swoich dzieł, ale równocześnie zachowująca odpowiedni standard artystyczny i odwołanie do kultury Wschodu. Luksusowe flakony marki to symbol unikalności i charakterystycznej elegancji, nawiązują do miejsca narodzin marki. Flakony z każdej edycji dla pań zyskały kształt pałacu Ruwi Mosque w Muskacie (Oman), z kolei edycje męskie przypominają kształtem Khanjar, tradycyjny omański sztylet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz