środa, 28 października 2015

NEWS "LE FLACON TORTUE" by Guerlain (2015)

Tej Jesieni marka Guerlain przedstawi swoje czwarte w kolekcji dzieło we flakonie w kształcie przypominającym żółwia. Kształt ten nawiązuje do legendarnego kryształowego flakonu Parfum des Champs-Elysées którym Jacques Guerlain uczcił otwarcie pierwszego wybudowanego żółwim tempem butiku Guerlain przy Polach Elizejskich w 1914 roku. 
W 2013 roku był przedstawiony w dużym flakonie Extrait du 68 z okazji ponownego otwarcia Maison Guerlain po gruntownym remoncie. Kryształowa butelka miała olbrzymią 1-litrową pojemność i była w kolorze czarnym z zaporową ceną: 40.000 Euro.
Najnowszy „Le Flacon Tortue” wykonany jest tym razem z jasnego kryształu.
Perfumy należą do kwiatowo-drzewnej rodziny ze zmienionym składem przypominającym zapach Parfum du 68 z 2013 roku, lecz tym razem większy nacisk położono na bukiet kwiatowy z akcentem owocowym.
W nutach znajdziemy: jaśmin, nieśmiertelnika, osmantusa, mandarynkę, fasolkę tonka, kwiat pomarańczy, benzoes, śliwkę, morelę cedr, białe piżmo, kadzidło oraz wanilię.
Cena jednego z 47 wyprodukowanych 60ml flakonów to: 9,500 Euro.

Zdjęcia, info:
http://www.monsieurguerlain.com

2 komentarze:

  1. Guerlain pod wodza Thierrego Wassera ma się dobrze. A już sie wydawalo, ze zacna marka po wchłonięciu jej przez koncern LVMH nie odnajdzie się na rynku, a jej unikalne dziedzictwo stanie się niezrozumiałym balastem i reliktem. Tymczasem choćby taki Shalimar stal się maszynka do zarabiania pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guerlain to marka o ugruntowanej pozycji :) odkąd pamiętam zawsze miała się dobrze,nawet przed przejęciem przez wielki koncern.

      Usuń