piątek, 10 kwietnia 2015

NEWS: Byredo + Oliver Peoples

Nowe pachnidło BYREDO we współpracy z OLIVER PEOPLES marką tworząca ekskluzywne okulary.
W nutach min: jagody jałowca, cytryna, irys, paczula, piżmo, akord gorącego piasku, i Helichrysum.

Flakon perfum Byredo + Oliver Peoples będzie dostępny w pojemności 50ml i cenie: 175 dolarów, oraz specjalnej wersji w dwóch kolorach do wyboru i pasujących ramek okularów w drewnianym pudełku i cenie: 530 dolarów.

Jedna z lepszych marek na świecie - Oliver Peoples to najbardziej prestiżowa, kulturalna i charakterystyczna marka okularów na świecie która ma sporo sklepów firmowych - w USA istną sieć, a także występuje u większości szanujących się optyków czy sklepów z okularami. 
Oliver Peoples zaistniała na amerykańskim rynku w roku 1986. W 1987 roku Andy Warhol zaczął promować markę użytkując modele stworzone właśnie dla niego.

Markę OLIVER PEOPLES cechuje oryginalny, alternatywny design oraz brak widocznego logo. W okularach Oliver Peoples występują czołowe postacie świata kultury zarówno w Ameryce jak i w Europie. Decydują się na nie osoby wyraziste, odważne, które cenią sobie luksus, ale nie decydują się na eksponowanie logotypów popularnych producentów. Marka, która styl vintage potrafi pokazać w projektach okularów  w nieskończonych konfiguracjach. Od lat łączy stare z nowym, przeobraża, redefiniuje i odradza styl, który od wielu, wielu lat znajduje swoich wielbicieli. Oliver Peoples choć nie słynie jedynie z owalnych kształtów, to można bez przeszkód powiedzieć, że marka specjalizuje się w „lenonkowych” kształtach.  Oliver Peoples to marka podkreślająca styl, indywidualność oraz nietuzinkowy charakter. Zdecydowanie  dla osób ceniących sobie najwyższą jakość. Oprawy OLIVER PEOPLES są tak charakterystyczne, że nie potrzebują dodatkowej etykiety. Każda para to modernistyczne i minimalistyczne dzieło sztuki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz